Hitler, u grande impostore

Hitler, u grande impostoreCampà a vita vera à u to core. Ùn circate micca d'esse un altru è fate u vostru presente degnu di u vostru avvene. Aghju messu un grande esempiu impostore:

Si hè sempre dettu chì Hitler era un eroe in u Prima Guerra Mundiale. L'avventure di Hitler in a guerra sò state u pruduttu di a propaganda nazista, secondu un recente libru.

Hitler ùn hà micca avutu una attitudine eroica in quella guerra postu chì ùn hè mai statu prisente nantu à a linea di battaglia. A so personalità psicopatica ùn era micca u risultatu di avè persu quella guerra.

Un storicu chjamatu Thomas Weber hà scrittu un libru intitulatu "A Prima Guerra di Hitler", in u quale mostra chì a figura putente di Hitler chì emergì dopu à a Prima Guerra Mundiale era u pruduttu di u dipartimentu di propaganda di u Partitu Nazi. Non solu ùn era micca un eroe di battaglia, ma dopu avè raccoltu numerosi documenti, l'autore di u libru afferma chì i so cumpagni di suldatu u chjamavanu "etappenschwein", "un porcu di a parte posteriore".

Cum'è a pudete vede, ancu i "grandi" figuri di a storia anu basatu u so presente è a so persunalità nantu à e bugie. Nunda ùn vi pò fà più grande ch'è d'esse sè stessu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.