32 Trucchi Pruvenzati Cientificamente Per Studià Megliu (È Più Rapidu)

Cumu studià megliu

Studià fora d'ubligazione hè una di l'attività a più inutile di a vita. Tuttavia, oghje ghjornu, u sistema educativu ci impone di studià quantità enormi di informazioni, spessu inutili, è per compie, ùn ci vole micca 1 ora per dimenticà la dopu avè passatu l'esame.
Prima di andà in u sughjettu è di vede sti picculi 32 cunsiglii per aiutà à studià megliu, andemu à vede una bona video youtube chì aghju trovu è hè intitulatu "5 Tipi di Abilità di Studiu chì aumenteranu u vostru Rendimentu Mentale".
Hè un video in quale l'elementi chjave per u vostru studiu per esse efficace sò riveduti in modu generale (dopu u video vedemu alcuni trucchi):

[Pudete esse interessatu «25 frase di motivazione per cuntene à studià«]

? Cumu focalizà per studià

  • Prima di tuttu, prima di cumincià à studià, hè pianu. Duvemu pensà à chì tema o temi avemu da amparà è stabilisce u nostru obiettivu chjave nantu à elli. Ùn serve à studià sugetti sfarenti, di parechji sughjetti in listessu tempu perchè farà chì l'idee si mischjinu.
  • Pudete fà un Pianificazione di Studiubasta chì sia realistu. Ma se ùn a seguitate micca à a lettera ùn importa micca. Ci sò temi chì saranu più cumplicati è ci piglieranu un pocu di più. Ma ancu cusì, hè sempre impurtante stabilisce un calendariu perchè hè un modu d'urganizazione.
  • I sperti consideranu chì hè sempre megliu principià cù i temi chì sò i più faciuli per voi. Perchè li amparerete prima è serà un modu per motivà vi. Ma se vulete cumincià cù i più difficiuli, allora a strada serà in pendenza è più sopportabile. Quì duverebbe applicallu cum'è più vi cunvene.
  • A l'ora di piglià note in classe, duvete sottolineare o mette in evidenza ciò chì l'insegnante menziona cum'è "impurtante" o "tene in contu". Perchè da quì pò esce una nova dumanda d'esame.
  • Hè ancu impurtante di mantene a bona nutritura quandu simu in stagione di esami. Perchè solu in questu modu, ci riempiremu di vitamine è minerali essenziali in modo chì u nostru corpu è u cervellu possinu travaglià inseme è cun risultati migliori. Sceglite sempre pesci, frutti è ligumi.
  • Dimenticate i pasti assai copiosi. Ùn hè micca u megliu modu per pusà è studià. Hè megliu manghjà in piccule porzioni è più volte à ghjornu.
  • Ancu se avete assai da studià, u riposu hè vitale. Prima di andà à dorme, fate un bagnu caldu. Vi aiuterà à rilassate è à dorme bè.
  • Ogni ora o ogni ora è mezu di studiu, pudete ripusassi per circa 7 minuti.
  • Ùn lasciate mai tuttu per l'ultimu ghjornu. Se vi urganizate, puderete studià un pocu ogni ghjornu. Cusì, vi permetterete di dimenticassi di u stress è ancu avè tempu liberu per i vostri passatempi.
  • Sceglite sempre u listessu locu per studià. Inoltre, ricordate chì deve esse una zona senza assai rumuri è ben ventilata. Prima di pusà, riunite ciò chì avete bisognu per u vostru studiu. Pudete cuntene un bichjeru d'acqua o tisane.

? Trucchi per studià di più è megliu

Finu à quandu un cambiamentu in questu mudellu educativu, duvemu truvà u modu più efficace per assimilà consapevolmente quelle informazioni è dopu mettele in bonu usu.
Per evità d'avè qualifiche catastrofiche, probabilmente u risultatu di ùn avè micca studiatu abbastanza, o di ùn esse statu capace di cuncentrassi currettamente, ci sò alcuni rutine chì ponu aiutà à migliurà i nostri risultati.
Parlemu di abitudini chì sò state scientificamente pruvate in parechji studii, è i vuluntarii chì si sò prestati à elli sò riesciuti à ottene i più alti punti.
Quì vi lasciu questi 32 manere di studià chì pudete mette in pratica se vulete studià megliu, più veloci è uttene migliori qualità à i vostri esami:
Studia megliu

Spiega ciò chì state studendu à qualcunu.

Averete bisognu di una cobaia per stà à sente. Puderia esse unu di i vostri parenti, u vostru fratellu / surella o un amicu. Spiega ciò chì avete appena studiatu. Ma ùn vi accuntentate micca di què: deve esse una spiegazione chì susciteghja curiosità in l'altru.

Dà à u vostru cervellu u tempu necessariu per trattà l'infurmazioni.

A prima volta chì amparate qualcosa di novu, sia studendu da un libru o in una cunferenza, duvete rivedere u listessu materiale in 24 ore. Cusì eviterete di esse dimenticati finu à u 80% di l'infurmazioni.
Se dopu à una settimana rivedemu e nostre note, in solu 5 minuti conserveremu u 100% di l'infurmazioni. Reference

Truvate una vera applicazione à ciò chì studiate.

Studià bè cunsiste à estrapulà ciò chì state studendu à a vostra vita d'ogni ghjornu, truvate un usu praticu per questu. Ci seranu sughjetti chì sò più faciuli per voi di portà à a realtà è altri chì sò più astratti. Spin a vostra imaginazione. U solu fattu di circà un'utilità pratica farà chì a cunniscenza sia più fissa in a vostra memoria.

Studià u tempu.

L'esperti l'assicuranu u megliu modu per studià hè di fà lu in una basa di ogni ghjornu, in una rutina cuntinua.
Ma chì si ùn avemu micca abbastanza tempu per fà lu ogni ghjornu? Un gruppu di psiculoghi di San Diego hà realizatu un studiu cuncludi chì lascià l'apprendimentu per l'ultimi ghjorni hè un sbagliu.
L'idea hè di piglià un pocu di tempu ogni ghjornu, micca troppu.
Se, per esempiu, avemu l'esame in una settimana, cuminciate à studià, almenu, quandu restanu 5 ghjorni.

Aduprate l'Internet.

U megliu usu chì pudete fà di Internet hè di truvà informazioni nantu à ciò chì studiate. Pruvate à fà l'infurmazioni audiovisive in modu chì u vostru cervellu l'assimilassi più facilmente. Cercate video in YouTube nantu à ciò chì site interessatu à amparà o creanu direttamente unu 🙂 .... ma attenti, ùn ti distrae!
cunsiglii per studià-fast

Amparate cù e vostre parolle.

Un prufessore di psiculugia à l'Università di Washington hà rivelatu un curiosu studiu induve hè statu dimustratu chì si impara assai di più capendu ciò chì si studia, chè amparendu i cuncetti à memoria.
Hè per quessa chì si consiglia di leghje a lezione, di chjode u libru è di recità ciò chì pudemu ricurdà, ma sempre cum'è l'avemu capitu. Reference

Risparmiatevi una ricumpensa per quandu finite u vostru tempu di studiu.

Stu truccu hè cruciale è li renderà menu difficiule per voi di cumincià à studià è chì vulete fà lu in modu più efficace perchè sapete chì dopu à quellu tempu vi goderete u donu chì avete riservatu per voi stessu. Per pudè studià bè hè necessariu avè una motivazione.
Questa ricumpensa chì vi darete quandu finisci a vostra ghjurnata di studiu pò aiutà à mette a pigrizia da parte.

Amparà u testu scrittu.

Malgradu u fattu chì e Tablette è eReaders sò stati imposti à u mercatu, a verità hè chì ùn sò micca cunsiderati adatti per studià. Sicondu i sperti, cù l'iPad ci vole à leghje finu à u 6,2% di più a lezzione chè in un libru stampatu (cù un Kindle ci vole à 10,7% più volte).
Inoltre, secondu un studiu realizatu da un prufessore di psiculugia à l'Università di Leicester in Inghilterra, i studienti devenu leghje a lezzione assai più volte nantu à un dispositivu elettronicu chè in un libru. Reference

Ottimizà u vostru tempu.

Dimenticate e vechje linee guida d'apprendimentu chì vi insegnanu cume spremà u vostru tempu, è pensate solu à ciò chì avete bisognu.
Priorità, determinate chì parti sò e più impurtanti è vi assicuremu digià chì tuttu serà megliu per voi. Cuminciate sempre cù i più difficiuli.

Aduprate u sistema Leither

Stu sistema cunsiste à fà carte induve faremu dumande nantu à u tema da studià. U studiente duverà risponde à elli è quelli chì rispondenu in modu incorrettu seranu classificati in una pila diversa.
In questu modu, basta à passà per questa pila dopu per amparà da i vostri sbagli. Reference

Fate a motivazione prima di inizià.

Mettite da parte 5 minuti prima di inizià à studià per motivassi. Cominciate à pensà à ciò chì stai studendu, cume stai strutturendu u vostru apprendimentu, concentrati nantu à questu, respira è respira.
Concentrassi prima di studià hè assai impurtante è questi 5 minuti prima di studià vi aiuteranu. Chiudite i vostri ochji è visualizate i 10 chì anderete à fà nantu à l'esame, quantu cuntentu chì avete da mustrà voi stessu è i cumplimenti chì avete da riceve.
tecniche di studiu

Attenti à a sur-amparera

Circadori di l'Università di California, San Diego, in cumbinazione cù l'Università di u Sud di Florida, anu trovu qualcosa incredibile è chì una persona chì studia troppu, senza rispettà e pause, renderà l'apprendimentu difficiule.
Hè bè di disconnettesi, di toglie a mente da u sughjettu da studià, è videremu cumu a cunniscenza si cunsulida.

Discriminate infurmazioni impurtanti.

Tutte l'infurmazioni sò riassunte in una grande idea. QUELLA IDEA hè quella chì deve esse chjara per voi. In u risultatu di questa idea vene tuttu u restu, u so sviluppu è l'approfondimentu.

Ascultà Musica

Ci sò qualchi studii, cum'è quellu realizatu da un gruppu di ricercatori di a Scola di Medicina di Stanford, chì anu determinatu chì ascultà un certu tipu di musica (in particulare classica) aiuta à esercità certe parti di u cervellu chì migliuranu a nostra attenzione.
Inoltre, pò ancu migliurà u nostru umore è ancu migliurà e nostre abitudine quandu si tratta di cunsulidà a cunniscenza.

Prufittate di l'ore quandu site più pruduttivu mentale.

Certi studianu megliu in a mattina, altri dopu avè manghjatu, altri di notte ... Ciò chì vi ricumandemu hè chì dormite l'ore necessarie per chì a vostra mente funziona megliu (questu hè essenziale).
Studià tutta a notte ùn hè micca bonu per studià. Una inchiesta di l'Università di Notre Dame hà realizatu un studiu induve dui gruppi di studienti anu participatu; unu di elli hà studiatu à 9 ore mentre l'altru l'ha fattu à 9 ore di sera
Durmendu u listessu numeru d'ore, quelli chì anu studiatu a mattina anu avutu prestazioni assai più alte.
A cuncentrazione in studiu hè a chjave chì pò fà a differenza trà successu o fallimentu. Reference

Amparate à rilassate

U stress ùn hè micca bonu per a nostra mente. Hè impurtante di ripusassi per un coppiu d'ore ogni tantu spessu per studià, è fà un pocu d'eserciziu. Se riducemu u nostru livellu di stress, memorizzeremu assai megliu. Reference

Ùn isolatevi micca.

Benintesa ci sò e persone chì studianu megliu solu. S'ellu hè u vostru casu, ùn mi sentite micca cù stu cunsigliu. Tuttavia, hè bè di circundà si di persone chì si trovanu in a stessa situazione è chì studianu ancu u listessu cum'è voi. Pudete aiutà è motivà l'altru.

Pruvate un metudu chì funziona veramente per voi.

In parechje occasioni, e tecniche di studiu sò diventate obsulete è ùn funzionanu micca sempre cum'è previstu; u mondu cambia, u modu di studià evolve è u studiente deve sceglie ciò chì funziona megliu per ellu.
Ùn àbbia paura di pruvà novi metudi di studiu! Reference

Intrì in un statu di flussu.

In questu statu, a vostra mente hè cumpletamente focalizata nantu à u studiu, lascendu tutte l'altre distrazioni isolate. A vostra mente diventa agile è tuttu cumincia à apparisce faciule.
Hè difficiule d'entrà in stu statu. Cunsigliu # 6 vi aiuterà à fà e cose più faciule per voi stessu.
per studià matematica

Amparate à fà cunnessioni.

Ci sò ancu studii chì assicuranu chì ampareremu assai di più se sapemu cunnesse cuncetti invece di memorizà.
Se tuttu u prugramma hà sensu per noi, utteneremu testi assai più soddisfacenti è puderemu ricordà a cunniscenza per assai più. Reference

Mustrà.

Pruvate à cunvertisce l'infurmazioni astratte in una maghjina. Se stai luttendu per capisce un cuncettu, a visualizazione hè una bona tecnica per cumincià.

Cuntrolla i vostri penseri.

Pò parè scemu, ma ci sò parechji studii (per esempiu, da Halpern in u 1996, Carr, Borkowski è Presley in u 1987, Garner in u 1990), induve hè statu dimustratu chì amparà à cuntrullà i nostri penseri aiuta à migliurà a curva d'aprenu.
U scopu hè di scunvince i penseri negativi, è ancu quelli chì sò troppu eccitanti; ùn ci impediscenu chè di cuncentrazione. Riferimentu

Furmà l'acronimi.

Hè un truccu mnemonicu. Esempiu: se duvete studià l'elementi chimichi pudete furmà l'acronimi. Lithium, Carbon, Azote, Oxygen, Neon, Aluninium ... CLONAN

Cambiu di scenario.

Quandu si studia, ancu l'elementu più chjucu intervene in u nostru gradu di cuncentrazione. Per esempiu, un cambiamentu di stanza pò aiutà à cunservà megliu l'infurmazioni. Reference

Visualizà una maghjina grottesca.

Hè necessariu pratica se vulete fà rapidamente. L'idea di basa hè chì ligate trè o quattru idee inseme formendu una maghjina strana chì coinvolga tutte e trè o quattru.

Se vulete memorizà una lista di shopping chì include mele, latte è fasgioli, u vostru scopu seria di creà una maghjina chì include questi elementi. Esempiu: una mela tamanta cù l'ochji è e zampe chì munge una vacca è u latte casca in un piattu cù fasgioli.

? ️‍♂️ Eserciziu prima di studià?

D'appressu à un studiu realizatu da u duttore Dougals B. Mckeag, di l'Università di l'Indiana, fà sportu face chì u sangue in u nostru cerbellu si sparghji di manera più fluida, perciò puderiamu amparà più prestu.

? Varieghja i sughjetti di studiu.

Studià sempre listessu pò esse noioso è contraproduttivu; per esempiu, se studiamu u lessicu, pudemu cambià cù una lettura pocu. Se studiamu matematica è avemu ancu un test di letteratura, hè cunveniente di cambià per chì u cervellu si rinfreschi.
Cù ste linee guida ùn ci serà nisun test chì vi risisterà. Reference

? Pianificate u vostru studiu cum'è se andessi à scalà una grande muntagna.

Carusu cuncintratu per studià

Pigliate un agenda è stabilite picculi obiettivi ogni ghjornu (campi di basa). Ogni ghjornu duvete ghjunghje à u campu di basa. Pocu à pocu si viderà a cima.

✂ Cacciate u vostru rillogiu è mettelu davanti à voi.

Duvete stabilisce voi stessi tempi di studiu chì ponu esse 45 minuti ogni volta. L'orologio vi aiuterà à marcà questi tempi.

? Evite u studiu binges a notte prima di l'esame.

E sessioni di studiu di sera prima di l'esame facenu più male chè bè. Sò strettamente ligati à scarsi voti, abilità di ragiunamentu inferiori, è memoria povera. Una sola notte piena di studiu puderia influenzà negativamente u cervellu finu à quattru ghjorni.

Ùn fate micca multitasca.

I dati sò cunclusivi: u multitasking ci rende menu produttivi, più distratti è più stupidi [1] [2] [3] I studii mostranu chì ancu e persone chì dicenu ch'elli sò bravi à u multitasking ùn sò in realtà micca megliu cà a persona media.

I studienti efficaci si focalizanu solu nantu à una cosa. Dunque ùn pruvate micca di studià mentre risponde à whatsapps, guardà a TV, o verificà u vostru contu Twitter.

? Alcuni suggerimenti per migliorà a vostra concentrazione

  • Disattivate e notificazioni à u telefunu
  • Silenziu u vostru mobile.
  • Scunnettà si di tutti i prugrammi di messageria istantanea.
  • Avete a vostra zona di studiu organizata.

? Scrivite e vostre preoccupazioni.

Faraghju bè sta prova? È se scordu i cuncetti chjave è l'equazioni? È se l'esame hè più difficiule di quellu previstu?

Stu tipu di penseri pò disturbà a vostra mente prima di u test. Eccu a suluzione:

In un sperimentu, [1] Circadori di l'Università di Chicago anu trovu chì i studienti chì anu scrittu annantu à i so sentimenti annantu à un test ch'elli andavanu à piglià in 10 minuti anu fattu megliu cà i studienti chì ùn anu micca fattu. I ricercatori dicenu chì sta tecnica hè particolarmente efficace per quelli studienti chì si preoccupanu regolarmente.

? E megliu tecniche di studiu

Tecnica di studiu  

  • Scrivi note è riassunti à a manu: Ancu se pare dighjà cumunu, in l'ultimi anni ùn hà più a stessa impurtanza. Oghje avemu e tecnulugie, l'urdinatori o e tavolette per circà infurmazione o scaricà note. Ma sicondu l'esperti, hè sempre cunsigliatu di scrive li in a vostra propria scrittura. Perchè? Bè, perchè mentre scrive stai leggendu è risolverete più cuncetti. Hè cusì, riesci à mantene ciò chì hè impurtante per più tempu.
  • Ùn studiate micca tuttu spessu: Dunque, hè sempre megliu d'urganizassi ghjorni nanzu. Lascià tuttu per l'ultimi ghjorni ci ferà à studià parechje ore di fila. Ebbè nò, ùn hè micca bonu postu chì si dice chì tuttu ciò amparatu serà cancellatu in pocu tempu. Hè megliu lascià passà qualchì ora, ripusassi è dopu cuntinuà cù u studiu. Cusì, a cuncentrazione serà più altu.
  • A mutivazione hè sempre unu di i nostri migliori alliati. Duvemu cuncentrazione è motivazione per chì in questu modu, simu aperti à nova infurmazione.
  • Associu d'idee: Hè un modu d'urganizà ciò chì hè statu amparatu. Pudete aduprà parole chjave o immagini mentali chì associanu cuncetti.
  • Quandu i testi diventanu troppu pesanti per noi, pudemu fà imagini mentali di questu. Un idea simile à a precedente, induve rifereremu testi chì partenu da e foto.
  • Leghje sempre è torna hè ancu una di e migliori tecniche. Perchè senza dubbitu, ripetendu sempre u listessu cuncettu, fermerà incisu nantu à noi. Ci sò e persone chì scelenu di studià à voce alta perchè genera u listessu risultatu.
  • Quandu ci pusemu à studià un tema per a prima volta, hè megliu à leghje lu un coppiu di volte. Da ellu, metteremu in risaltu u idee principale e cunclusioni. Partendu da questu, pudemu elaborà i nostri schemi o fà un riassuntu di questu.
  • Praticà cù esami: Quandu averete messu in pratica tuttu què sopra, serà ora di riflette lu. Chì modu megliu per falla cà cù un mudellu d'esame simile.

? Cumu memorizà veloce

Truccu per memorizà e matematiche rapidamente

Duvete sapè chì 10% di ciò chì amparemu serà grazia à a lettura è a ripetizione. Mentre chì guasi 50% di noi a feremu sia in cunversazione sia in dibattiti è tuttu què, à voce alta. Ma dicenu chì u 75% di ciò chì hè amparatu serà grazia à a pratica. Dunque, avendu questi dati, pudemu cumincià à preparamu noi stessi per sapè cumu memorizà prestu.

? Storia

  • Legeremu una parte di u testu da studià è ripiteremu à voce alta. Ùn significa micca chì deve esse da memoria à a prima lettura. Ma ripitelu à voce alta hè unu di i più boni maneri per impiccallu. In più, pudete registrà è ascoltà voi stessi ripetutamente.
  • Quandu ci hè un tema chì ùn ferma micca cun voi, fà un riassuntu in a vostra grafia. Leghjite ogni sezione di questu è uttenite un paiu d'idee principali.
  • Avà hè u tempu di memorizà. Cumu ?, ripitendu ciò chì hè statu amparatu à voce alta è senza guardà u testu. Pensate à cumu si dici à qualcunu una bona lotta. Per rende ancu più realistu, pudete stà davanti à u specchiu è dite a lezzione. Arricurdatevi chì ùn duvete andà à u prossimu puntu o tema, senza avè fissatu i cuncetti di u precedente.
  • Quandu avete i temi memorizzati, fate una pausa. Andate à fà una spassighjata o rilassatevi. Dopu, pensate à tuttu ciò chì hè sempre un pocu scioltu è tornate à dà una rivista. Duvete riparà bè i cuncetti!

? Matematica

  • Sceglite e vostre tecniche mnemoniche: Questu hè chì quandu ci simu davanti à e formule di matematica o fisica, duvemu stabilisce alcune strategie per ricurdalli. Per esempiu, ogni lettera di a formula pò esse a prima lettera di un nome cumunu, fendu chì a somma di e lettere ci lascia una frase. Sicuramente cusì seranu più faciuli per voi di ricurdà.
  • Indizii visivi: Se e frasi ùn sò micca a vostra cosa, allora pudete ricorrere à e cosiddette indicazioni visive. Sceglite un scenariu chì ti piace sempre. Pò esse una stanza, una caffetteria o una spiaggia. Dopu conteremu quante lettere ci sò in a formula. Ogni lettera serà un ogettu chì si trova in a scena scelta.
  • Praticate e formule: Senza dubbitu, per sapè studià megliu, ci vole sempre à esse una pratica. Pruvate à esercità induve a stessa formula hè ma cù valori diversi.
  • Scumpartite tutte e parti di a formula: Hè vera chì quandu truvemu una formula cumplicata, ci piglierà un pocu di più, ma di solitu hè efficace. A volte ùn ci hè micca usu di studià a formula stessa. Hè megliu memorizzallu scumpartendu ogni parte di questu è sapendu ciò chì significa è ciò chì cercate cun ella.

Più infurmazione
Situ web in inglese nantu à cunsiglii per studià


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

122 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Clodo C Cote dijo

    MI PICCIA VAI A MESSA IN PRATICA

    1.    Currettore dijo

      In fori è ecc. hè scrittu in minuscule. Se scrivite in maiuscule significa chì urlate è chì hè maleducatu.

      1.    Correttore Correttore dijo

        Dopu un periudu, e frasi cumincianu cù una lettera maiuscula. Se vulete fà u "Correttore" prima verificate se ciò chì avete scrittu hè senza errori di ortografia è di puntuazione.
        Inoltre, dite "In i fori è ecc". Sembra male, forse avete vulsutu mette una virgola (,) o allora vi manca una parolla.
        Grazie mille

        1.    Abc dijo

          Ùn avete mancatu di mette l'accentu nantu à a parolla "Ortografia"

          1.    lol dijo

            HAHAHAJAJAAJAJAJAJAJAJAJA


    2.    Clara Maria Villalba dijo

      Credu chì questi suggerimenti ponu esse messi in pratica è ponu esse assai efficaci se sò fatti bè cusì ... .. per studià seguendu questi suggerimenti

  2.   Adolfo dijo

    Gracias

  3.   Iker dijo

    Vi ringraziu assai chì m'hà aiutatu assai postu chì sò bluccatu à studià studii suciali è sò facilmente distrattu

    1.    Currettore dijo

      Hè scrittu * È mi distrughju
      Ùn hè micca stupente chì ti costa di studià ... Appruvate a lingua?

      1.    Valentin dijo

        Scopateci è smettite di disturbà a ghjente è vive tranquillu è sopratuttu vi vulia dì què: nimu ùn hè perfettu!

    2.    loneliness star arranz de la hoz barra dijo

      A listessa cosa mi accade cù u suciale

  4.   Claudia Melanie Romani Herrera dijo

    Ùn m'hà micca aiutatu, vogliu qualcosa per amparà più veloce è esse preparatu

    1.    Marriott dijo

      Micca male, di i 10 trucchi ci sò trucchi chì m'anu aiutatu à mè è à l'altri micca per altri motivi. È aghju ancu prublemi quandu studiu, uttenu assai boni voti in u liceu ma quandu dò un grande rinforzu. Ebbè u raccomandu per quelli chì ne anu bisognu. 😉

  5.   Karen dijo

    Chì studiu rapidu senza u libru ma ùn hè micca megliu cù u libru perchè u libru hà una infurmazione più bona ch'è l'urdinatore ma ci sò parechji zitelli chì l'urdinatore hè megliu ma ùn hè micca megliu se ùn vulete micca andà à a biblioteca di a vostra scola è cercate un libru cortu per l'esame

    1.    Currettore dijo

      Nimu ùn capisce stu cummentariu.

  6.   ARIEL C dijo

    Leghjendu è pensendu à questu sembranu boni cunsiglii, alcune cose esce chì facciu è travaglianu per mè. Studiu di notte quandu tutti vanu à dorme è nunda chì distrae funziona cum'è i soni di a musica, di a televisione, di cumu sonanu o una di queste cose chì ùn vi permettenu micca di cuncentrazione, u silenziu hè u megliu perchè esse concentratu stimula a vostra fantasia chì hè assai impurtante, è allora cercu di insegnà à qualcunu una lezione per affirmà chì l'aghju amparatu, ùn mi piace micca studià in tuttu, ma s'ellu ùn ci n'hè più ci hè quellu chì cerca a ghjente di ritornu un abbracciu è ti ringraziu !!!!

  7.   KARINA LONGORIA dijo

    Ùn FUNCIONAVA Hè PIÙ BELLU DI BOMBÀ VOSTRE STESSI INFORMAZIONI

    1.    Currettore dijo

      Per piacè ùn vi scurdate di aduprà accenti. Inoltre, lettere maiuscole significanu chì site urlendu è chì hè maleducatu.

      1.    ùn rompi micca e palle dijo

        Ùn rompi micca e palle !! Ùn simu micca à a scola, l'ortografia funziona ma micca quandu facemu cummenti

      2.    Anònimu dijo

        Ehmn, ùn sò micca "accenti" sò accenti: v

        1.    Filologu zingaru dijo

          Benissimu!!

      3.    Filologu zingaru dijo

        Attenti, un sbagliu assai cumunu hè di aduprà a parolla "accentu" per riferisce si à "tilde". Arricurdatevi, o amicu, "tutte e parolle anu accentu", tuttavia, "micca tutti anu accentu"; È, da ciò chì aghju pussutu capì in quelle duie linee chì avete scrittu, vulete dì "l'accentu graficu stessu, chì hè l'accentu", nò? Esempiu: «CARA» - hà un accentu chì cade nantu à a penultima sillaba «ca», quantunque, ùn hà micca un accentu perchè hè pianu pianu finitu in vucale, ma un accentu «iè» hà. Allora attenti. A propositu, ... ùn sapia micca chì quandu hè scrittu in «CASU SUPERIORE» simbulizeghja chì site urlante, ma «ùn andarete mai à u lettu senza sapè una cosa in più»;).

        1.    Javier dijo

          Hè chì prima l'accenti eranu chjamati accenti

    2.    Violetta dijo

      L'accentu è l'accentu sò listessi. : v

      1.    Negazione. dijo

        Innò

  8.   erika :) dijo

    Grazie… !!! Pruvaraghju à seguità i cunsiglii, ciò chì accade 🙂

  9.   cardigan dijo

    grazie Spergu chì m'aiuti

    1.    Juan Manuel dijo

      Smettila bè, ma ùn possu micca uttene e classi per stà in mente, nè possu spiegà e classi, aghju bisognu di qualchì metudu per capisce cumu amparà à spiegà e classi,

      1.    Currettore dijo

        Parlate bè, ùn site micca capitu.

        1.    ***** dijo

          Smette di curregge tuttu, per l'amore di Diu tutti scrivenu cumu volenu (correttore) ah è ti ringraziu assai per st'infurmazione chì m'hà aiutatu assai

        2.    ùn rompi micca e palle dijo

          SI COMPRENDE, ORA, CHE NON L'ENTENDE, È UNA ALTRA COSA, VATE À A SCOLA, PERCHÈ VEDE CHE NON V'INSIGNANU À NON CRITICÀ ????

        3.    Negazione. dijo

          Fighjate, site assai pesante, chì fate correzioni una o duie volte, va bè, nurmale, ma à tutti i cumenti ... chì stancanu digià ...

  10.   cardigan dijo

    grazi
    Chì studiu rapidu senza u libru ma ùn hè micca megliu cù u libru perchè u libru hà una infurmazione più bona ch'è l'urdinatore ma ci sò parechji zitelli chì l'urdinatore hè megliu ma ùn hè micca megliu Andaraghju à a biblioteca di a vostra scola è cercaraghju un libru cortu per l'esame

  11.   lullu dijo

    Mi hà aiutatu è hè di più, prufittatelu assai bè grazie!

  12.   Zaidi MID dijo

    Wow, ùn sò micca se possu fà questu, ma pruvà, parenu boni cunsiglii dopu tuttu, veramente? ...

  13.   yo dijo

    grazie per l'articulu

  14.   facebook dijo

    Ho bisognu di qualcosa per aiutami à studià senza fallimentu suciale

    1.    Jasmine murga dijo

      Hello,

      Ùn ci hè micca una pallottula magica, è ancu menu cù poca infurmazione. Perchè pensate chì un sughjettu particulare vi costi? Chì suluzioni avete pruvatu fin'à avà? Chì pensate chì avete bisognu?

  15.   Iop dijo

    ME VA DI DÀ QUALCOSA PER PIÙ CHAT STUDIU NON ME DÀ O PAPÀ SOCIALE È U PIÙ

  16.   Auryner dijo

    Scusate ma ùn hè micca assai usu. Studiu educazione fisica IN INGLESE. Ùn sò micca cumu applicallu à u mo ghjornu è ghjornu è se spiegu à qualcunu ùn capisceranu nunda. S'ellu hè educazione FISICA ùn ci hè nisuna ragione per amparà mentalmente.

    1.    Negazione. dijo

      Facciu ancu educazione fisica in inglese, ma hè faciule, avete dighjà i vucabularii di basa dapoi a scola primaria! Cum'è saltà, corre, ecc. Cù u tempu amparerai più vocabuli.

  17.   facebook dijo

    Ùn funzionanu micca, devu studià prublemi suciali nantu à i climi è nunda ùn funziona.

    1.    Marriott dijo

      Antonio guarda i video nant'à youtube nantu à i climi è ponu aiutà 🙂

  18.   stupidu dijo

    Mi piace ma aghju vistu tecniche megliu

    1.    Negazione. dijo

      Ignore stu cummentariu, per qualcosa serà chjamatu stupidu ... XD

  19.   Stella dijo

    Onestamente, mi infastidisce chì ci sia tanta ghjente chì scrive in "urli" (lettere maiuscule pure), chì "aghju bisognu di qualcosa efficace è veloce", senza offesa, ma per qualcosa chì sappianu leghje, nò? Allora perchè micca Ùn sanu micca scrive? Aghju l'ortografia perfetta, ma mostra chì a facenu apposta), bè, sta tecnica pare assai utile, grazie per a publicazione, m'hà inspiratu à studià, è hè difficiule da accade 😀

    1.    Marriott dijo

      ("Lettere maiuscole pure") Quale dite chì ùn cunnosci micca l'ortografia stella? 🙂

  20.   LaWea dijo

    U mo prublema principale hè chì ùn sò micca cume motivà me.

  21.   Infodocu dijo

    Bonghjornu ragazzi:
    A motivazione, cum'è LaWea dice, hè assai impurtante. Pruvate à u vostru ghjornu à ghjornu per ghjunghje un scopu. Alcuni di voi saranu per entrà à l'università è altri l'anu digià principiata.
    Per i primi, a vostra motivazione per studià avà hè di focalizassi è visualizassi nantu à ciò chì vulete esse / studia dumane. Hè vera chì alcuni sughjetti pareranu avà noiosi perchè ùn li piaci micca, pensate chì hè solu una mera procedura per ghjunghje u vostru scopu.
    Per i studienti universitarii chì sò dighjà à u travagliu duveria esse più faciule, a dicu duverebbe perchè hè stata a so scelta ma qualchì volta ci rendimu contu chì ùn hè micca ciò ch'è no aspettavamu è chì ùn accade nunda, rettificà hè saggiu. Hè megliu cambià in terza scola chè finisce una corsa inciampendu è senza vulè dedicassi à ciò chì avete dedicatu tantu tempu in a vostra vita.
    Se qualchissia hà qualchì domanda nantu à ciò chì studia dumane o di quale gradu hà bisognu per studià una carriera o vole solu cambià u so parcorsu è sceglie un altru, simu à a so dispusizione, ancu se ci concentremu nantu à u campu di: Informazione è Documentazione è Scienze Politiche è Public Administration, risolveremu tutti i vostri dubbi.

  22.   Vanessa dijo

    bona

  23.   Pucca & Garu dijo

    grazi

  24.   Giro dijo

    Vogliu alcune ragazze affinchè possinu servì da lavagna per i mo studii !! allora ampareraghju di più ... nantu à l'anatomia ..

  25.   Elisa dijo

    Ti ringraziu assai chì ne avia bisognu assai menu male chì l'aghju trovu altrimenti ùn saperebbe micca chì fà grande grazie ma ùn sò micca ciò chì faraghju

  26.   Valeria dijo

    E carte cuncettuali sò assai utili per mè, prima facciu un riassuntu di tuttu u sughjettu è facenu carte cuncettuali cun elli, ma mentre li ripete parechje volte ciò chì aghju scrittu. Speru chì vi aiuterà

  27.   turchinu turchinu dijo

    Qualchì sapia dighjà; ma ùn sò micca utili per ciò chì vogliu, se sapete trucchi per studià e pruvince di Spagna, mi pudete dì?
    À ringrazià vi.

  28.   pepe dijo

    scemu sta funziona assai ma per piacè amparate l'ortografia chì ùn piglia tantu ermano

    1.    Violetta dijo

      ppepe, chì duverebbe amparà l'ortografia sì tù. : v

  29.   Elaine dijo

    Mi piace assai, a metteraghju in pratica

  30.   anònimu dijo

    Questu hè un situ web è ùn hè micca per parlà d'altre cose. Eccu per cumenti per piacè masci o zitelle? È a trovu abbastanza interessante per a mo figliola è l'ha aiutata assai in l'esami Grazie

    1.    ingutuppatu dijo

      Hè perchè a to figliola hè mongola in ritardu

      1.    anònimu dijo

        Ùn mi ne dite micca in carrughju, figliolu di puttana

        1.    ingutuppatu dijo

          i to morti

          1.    anònimu dijo

            mancu u dicerete à a mo faccia


        2.    anònimu dijo

          è cumu hè a to figliola? sta verità ricca?

          1.    Anuel dijo

            Hè ricca quant'è a puttana di a to mamma


      2.    macapica dijo

        Hè più mongolu ch'è bruttu, ùn l'usa micca

      3.    ghjustizia23 dijo

        Se a vostra figliola hè ritardata, chì fate fendu guardendu stu pad ???

    2.    anònimu dijo

      grazi

    3.    Immagine segnaposto Sergio Garcia Carrillo dijo

      Caru, a to figliola hè ritardata è a sai, se vedi chì ùn la dicu micca à a to fàccia, mi chjamate guapi 655765552 BACI À A TUA FIGLIA CH G DIVENTA MIGLIORE

      1.    Sergio García Carrillo lecca u mo frenulu. dijo

        Site un sumere o capelli calvi, cazzo oligofrenicu?
        Chì site 2 anni o hè chì i vostri parenti sò fratelli, voi pezzu di scimità?
        Chì palle avete messu un telefunu inventatu .. Oh, chì bravu!
        Dimmi, avete digià pigliatu l'ESO? Forse andate in una di quelle scole per e persone speciali è vi anu datu u titulu perchè avete finalmente riesciutu à piglià a matita è tene a to bava in listessu tempu.
        Cazzo di spoil umanu.

      2.    .. dijo

        Eccu un esempiu tamantu di ciò chì hè a stupidità umana

  31.   tgrdr dijo

    fdgdgrtfgrg

  32.   tgrdr dijo

    ciao assai boni cunsiglii scusate per l'altru cummentariu .... Aghju 10 in tutti l'esami ti ringraziu assai .... avà sò u megliu studiente

    1.    Pablo dijo

      In ortografia ùn pensu micca ...

      1.    anònimu dijo

        hè bè

      2.    anònimu dijo

        Semplicemente magnificu.

  33.   Antonella dijo

    Grazie, mi hè piaciutu assai ma ùn sò micca se possu fà tuttu què solu ghjucà cù e carte è fà esercizii è dì i mo penseri
    Videremu se possu studià
    * Aiò, ci tocca à lasciassi purtà da u studiu è lascialu fluisce. *

  34.   Irene dijo

    Ùn possu micca cumincià à studià à 9 di a mattina è esercità a stessa mattina, ùn aghju micca tempu. L'eserciziu allora ùn averaghju micca da fà per esempiu dopu meziornu

    1.    Aidiona dijo

      Aidiona

  35.   anònimu dijo

    assai bè l'applicheraghju

  36.   Nike yamakhassi (JANN) dijo

    Pruveraghju grazie (materiam superat opus)

  37.   anònimu dijo

    Mi piace assai questu ascosu. puderia aiutami à migliurà u cumpagnu, a lingua mi dà bè

    1.    anònimu dijo

      Ùn pensu micca chì tù sia bravu cù a lingua ajjaajj perchè cù hidea, mi pudete aiutà è hè abbastanza chjaru chì ùn hè micca. lol

      1.    anònimu dijo

        ùn sapete micca ciò chì sò i scherzi

      2.    anònimu dijo

        Ié, bè, u vostru bè cù v ... Ùn sò micca

        1.    anònimu dijo

          Hè scrittu «Ùn sò»

        2.    anònimu dijo

          Era una irunia, u mo figliolu.
          Prima di distribuisce e bone carte di studiente, cumpratevi un cazzu di dizziunariu è cercate e parolle "umore", "ironia" o "scherzu", pezzu di carne.

          1.    anònimu dijo

            lol


  38.   riggina dijo

    Grazie per quelle idee belle.
    Mi sò piaciuti è l'aghju da applicà

  39.   Belu? dijo

    Pruvaraghju à pruvà. Sò unu di i migliori studienti in u mo corsu, pensu chì sò trà i primi 3, ma aghju sempre un tempu difficile per studià. Passu troppu tempu à trattene l'infurmazioni, è veramente ... hè assai stressante.

    1.    anònimu dijo

      Ciò mi accade ancu à mè !!!

  40.   Belu? dijo

    Pruvaraghju à pruvà. Sò unu di i migliori studienti in u mo corsu, pensu chì sò trà i primi 3, ma aghju sempre un tempu difficile per studià. Passu troppu tempu à trattene l'infurmazioni, è veramente ... hè assai stressante.

  41.   anònimu dijo

    Pruveraghju à mette la in pratica, ti ringraziu, m'ai aiutatu assai sex000

  42.   Jessica dijo

    Ùn aghju mancu capitu questu chì hè un testu simplice è menu possu studià, u mo cervellu ùn elabora micca i testi cioè ùn li possu micca fà stà in a mo testa ma se i canti, ùn capiscu micca, aghju bisognu di studià ma Sò assai male per ricurdà e cose, mancu ùn so ciò chì aghju fattu dui ghjorni fà ... aiutu
    Fattu: Aghju ansietà, depressione, insonnia, alcuni di questi fattori ostaculanu a mo capacità di cuncentrazione, chì possu fà?

    1.    Ragazzo d’oru dijo

      Ùn v'inchietate, hè solu questione di tempu prima di capisce veramente chì ciò chì vi accade ùn hè micca un prublema di capacità intellettuale, hè solu a cunsequenza di un prublema emotivu mal gestitu.
      Dimenticate à stu mumentu di tuttu ciò chì vi face sente male ... Pensate à qualcosa chì vi hè accadutu chì vi hà riempitu di felicità è di soddisfazione emotiva. Avè boni penseri chì un pensamentu pusitivu purtarà cun ellu più boni penseri chì vi faranu pienu di luce. Pensate à qualcosa di sublime chì vi pò empie d'ispirazione. Ùn vi torturate più ... Liberate a vostra mente.
      Arricurdatevi chì simu u riflessu di i nostri penseri, fidatevi di e vostre abilità se ùn fidate micca di u vostru veru putenziale chì nimu altru ùn hà. Sì più intelligente di ciò chì pensate è ancu più intelligente di ciò chì a ghjente vi hà dettu di esse. Ùn credite micca à tuttu ciò chì vi dicenu è ùn credite micca à tuttu ciò chì vi passa in a mente perchè certe volte sò penseri sbagliati. Sbarrazzatevi di stu pesu pesu emotivu, datevi l'occasione chì nimu ti hà datu è nimu ùn ti pò dà ... L'occasione di esse felice.
      Ricumandemu à sente musica classica o musica rilassante cù fondu strumentale o musica di fondu strumentale; Ci hè ancu musica per esse in u statu alfa o per cuncentrazione. Ju ricumanda un canale chjamatu musicoterapia. Fate qualcosa chì vi riempie di felicità cum'è cantà, dipinghje, leghje, ecc ... Fate qualcosa di bonu chì vi rializeghja è hè custruttivu ... rializate i vostri sogni.

  43.   anònimu dijo

    Salute à tutti, m'hà aiutatu

  44.   anònimu dijo

    Manghjate a mo coda

    1.    anonimu dijo

      zitti chì ùn studiate ùn ci hè nisuna ragione per voi di dì quelle cose cusì grossi

    2.    anònimu dijo

      Questa hè l'educazione chì avete veramente, se mi piace, site nantu à a strada bona

  45.   anònimu dijo

    Grazie, aghju dighjà praticatu alcuni ma ùn cunniscia micca altri è cume hè statu dimustratu, mi aiuterà sicuramente.

  46.   naia dijo

    Hè abbastanza bè è m'hà aiutatu à studià suciale

    1.    anònimu dijo

      NON VANU À MALDU MA MANGIATE A H

  47.   Fernando si mette tuttu dijo

    Quale hè chì succhia, qualcunu vole numeru: 1529472837

    1.    anonimu dijo

      wat ma chì dici?

    2.    anònimu dijo

      Nimu ?

    3.    anònimu dijo

      Chì stupidu, u vostru cummentariu.

  48.   anònimu dijo

    Oghje eru male in l'esame è eru assai male

  49.   anònimu dijo

    Todi

  50.   anònimu dijo

    Grazie per l'infurmazioni. L'aghju da appiccicà in culo per amparà megliu?

  51.   anònimu dijo

    Eccellenza, felicità

  52.   qualchissia dijo

    Ùn m'hà servitu guasi alcun truccu per studià, ma grazie per l'infurmazioni

  53.   valeria dijo

    assai longu serve

  54.   Timoti dijo

    Grazie, st'articulu, è hà sbulicatu a testa Sò cum'è una cazzo di doccia ... Mi vedu per fode una machja

  55.   E dijo

    Sò assai esigente da mè in studio è alcune di queste tecniche sò ciò chì usu di solitu, è funzionanu veramente.

  56.   anònimu dijo

    I migliori cumenti

  57.   Speremu passà dijo

    Faraghju un esame in solu una ora, dammi furtuna

  58.   anònimu dijo

    Aghju un esame suciale è pensu chì questu m'hà aiutatu assai.
    À ringrazià vi.

  59.   Accademia di u Liceu di Madrid dijo

    Bonghjornu!! Questi cunsiglii sò utili avà chì aghju da preparà alcune Opposizioni, ancu se toglie i vostri ochji da u telefuninu hè difficiule. Ebbè, aghju dighjà a motivazione, avà aghju solu bisognu di tempu. Tuttu u megliu!!

  60.   aleli zarate dijo

    ti ringraziu assai per st'infurmazione vi ringraziu

  61.   anònimu dijo

    Sti cunsiglii m'anu aiutatu assai ... è à quelli chì dicenu chì a to figliola hè ritardata, ignuralli perchè forse sò ritardati è questu hè dedicatu à u correttore- smette di criticà a ghjente perchè quellu chì deve amparà l'ortografia sì u vostru idiota ... .. è à e persone chì ti criticanu li dicu di manghjà a merda è di ùn fà casu à quellu tippu di persona ... vai avanti cun cunsiglii perchè pruvate à aiutà a ghjente cù i vostri cunsiglii meravigliosi (Avete m'hà aiutatu assai) Grazie assai per tuttu è seguite a vostra strada .... Sò una zitella di 11 anni è ùn m'interessa micca di dì què ...., pudete !!!

  62.   anònimu dijo

    Mi hà servutu assai. Grazie! Mi dumandu se puderete aghjunghje alcune tecniche di studiu più efficienti à u situ web, in modu chì possu capisce è studià più veloce.

  63.   Maria LS dijo

    Grazie mille, m'hà servitu assai. Diu ti benedica.