7 posture simplici chì vi aiuteranu à migliurà a vostra prestazione

Tendemu à pensà chì u linguaghju di u corpu hè u risultatu o l'espressione di u nostru statu interiore. Tuttavia, e ricerche confermanu sempre di più chì funziona ancu à l'inversu: lA pusizione di u nostru corpu influenza ancu a nostra mente.

U modu di muvimentu o di pusizione ci hà un effettu nantu à i nostri penseri è emozioni, è pò ancu cambià rapidamente u nostru statu. di spiritu quant'è u nostru predisposizione à un compitu.

 

  1. Postura per sente putente

Se vulete sentitevi più putente, allora aduttate una postura chì denoti putenza o sicurezza. Carney et al. (2010) anu trovu chì l'apertura di i membri o fà gesti larghi per solu un minutu ùn solu facenu chì e persone si sentenu più putenti ma ancu aumentanu i livelli di testosterone. E pose di "putenza" sò caratterizate da occupà spaziu per allargà u vostru corpu è apre i bracci è e gambe. Pudete fà sedendu ma hè megliu fà lu in piedi. Quandu ammaistrate u spaziu, a vostra mente riceve u missaghju.

  1. Arricatevi per guadagnà forza di volontà

Tende i musculi pò aiutà à aumentà a vostra forza di volontà. In cinque studii realizati da Hung è Labroo (2011) hè statu trovu chì quandu a ghjente tende i musculi, sò più capaci di suppurtà u dolore, di resistere à e tentazioni, è di fà spezie spiacevuli.

  1. Incruciate i vostri braccia per aumentà a persistenza

Se site bluccatu in un prublema chì richiede persistenza, allora pruvate à crucià e bracce per un mumentu. Friedman è Elliot (2008) anu trovu chì e persone anu travagliatu duie volte quandu anu realizatu sta postura nantu à e tarei anagrammi.

  1. Stenditi per una megliu comprensione

Se l'incrocià i bracci ùn aiuta micca, allora chjinati. Quandu Lipnicki è Byrne (2005) anu dumandatu à i participanti di chjinassi, anu risoltu i compiti anagrammi più rapidamente. Apparentemente chjinatu incuragisce e suluzione creative.

  1. Gesti per migliurà u prucessu di l'apprendimentu

L'usu di gesti per accumpagnà e nostre parolle ùn aiuta micca solu à cunvince l'altri, ci aiutanu ancu à pensà. In un studiu di i zitelli, Cook et al. (2007) anu trovu chì i zitelli chì eranu incuragiti à aduprà gesti mentre apprendianu memorizavanu megliu u cuntenutu. Sembra ancu chì in generale, pensemu cù e nostre mani.

  1. Sorride per migliurà u vostru umore

Strack et al. (1998) anu dimustratu chì l'attu di surrisu - in questu casu anu dumandatu à i participanti di mette penne in bocca - pò fà ci sentimu più felici, ancu s'ellu ùn ci hè nisuna ragione daretu. Hè perchè i musculi implicati in u surrisu sò attivati.

  1. Imitate per amparà à empatizà

Se vulete capisce cumu si sente qualcunu altru, pruvate à cupià u so cumpurtamentu o gesti. E persone particularmente empatiche, in fattu, a facenu di manera naturale. I psicologi, per esempiu, a facenu per cunnesse cù i so pazienti è l'attori, per sentirsi identificati cù diversi stati emotivi chì i so roli implicanu.

Pensemu micca solu cù a nostra mente, ma ancu cù u nostru corpu. Spessu tendemu à isolà a mente da u corpu cum'è s'ellu fussi l'unica fonte di saviezza: grande è tristu sbagliu.

Por Jasmine murga

source:

Muvimentu Autenticu. Saggi di Mary Strarks Whitehouse, Janet Adler è Joan Chodorow. A cura di Patrizia Pallaro.

http://www.spring.org.uk/2011/03/10-simple-postures-that-boost-performance.php


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.