8 Miti Comuni Circa a Psiculugia

Prima di vede sti 8 Miti Comuni nantu à a Psicologia, Vi invitu à fighjà stu video chì cuntene i punti di forza principali chì tutti i psiculoghi influenzanu in modu chì a ghjente avanza.

Fiducia in noi stessi, esse chjaru nantu à ciò chì vulemu, travaglià duru, sacrificà, tollerà frustrazioni ...:

[mashshare]

"A scenza hè un mitu, solu hè u più bellu mitu, u solu generalizzabile per tutta a spezia è forse u più degnu di rispettu". Antonio Escohotado

Oghje, in u nostru mondu rapidu, simu esposti à una grande sovraccarica d'infurmazione, ricevimu un bumbardamentu custante da a televisione, i media, l'internet, ecc. nantu à parechji temi.

In questu articulu parleraghju di i miti ligati à a psiculugia, postu chì una grande parte di e fonti d'infurmazione sò invadite da idee chì sò false, ciò chì genera una grande disinformazione.

Alcuni di sti miti diffusi sò:

1) A maiò parte di e persone utilizanu solu u 10% di a so putenza cerebrale:

Questu hè falsu, hè chjaramente cunnisciutu chì a perdita di menu di u 90% di u tissutu cerebrale per via di qualchì malattia o colpu hà cunsequenze gravi In a maiò parte di i casi. (Kolb è Whishaw, 2003).

In quantu à u metabolismu, u tessutu cerebrale hè quellu chì cunsuma a più grande quantità di energia, pesa circa 2.3% di u pesu totale di u nostru corpu, ma cunsuma quantunque una quantità di ossigenu più grande di u 20% di ciò chì respiremu.

Inoltre, l'evoluzione ùn averia micca permessu una tale quantità di risorse di un organu per esse sprecata.O, sì hè cusì, a stessa evoluzione ci averia purtatu à cunservà solu quellu 10% di tessuti è micca à cunservà u restu senza ch'ellu sia necessariu.

Questa idea falsa risale forse à William James, chì hà dettu chì in media, a ghjente hà sappiutu sviluppà solu circa u 10% di u so putenziale intellettuale, ma hà parlatu in termini di putenziale, micca di capacità.

2) L'upposti attiranu:

In a cultura pupulare sta frasa s'hè allargata assai, à tal puntu ch'ella hè guasi diventata parte di l'imaginariu cullettivu, ma hè falsa, perchè in pratica, e relazioni chì si facenu trà ghjente assai sfarente ùn sò di solitu tantu funziunali. Hè cumunu per una persona di attirà a nostra attenzione nantu à i tratti di personalità chì sò assai diversi da i nostri, ma questu, chì à principiu pò generà curiosità è interessu, à longu andà pò diventà ancu una fonte di prublemi di relazione.

In a literatura scientifica ci hè un gran numeru di studii chì mostranu chì quandu ci sò personalità assai simili trà duie persone, sò più propensi à sente attrazione di quelli cù personalità assai diverse.

3) Hè megliu à sprime a rabbia chè à tenela per noi stessi:
miti-cumuni-circa-psiculugia
Spessu si crede chì hè più sanu per sprime a rabbia chè per tene la indrentu, ma questu ùn hè micca propiu veru. Ci hè un grande corpu di ricerche chì mostranu chì espulsendu a nostra rabbia è dirigendula versu l'omi o l'oggetti, a temperatura cresce è l'impulsività aggressiva aumenta (Bushman, Baumeister, & Stack, 1999; Tavris, 1988).

A zerga pò esse utile solu quandu hè accumpagnata da una intenzione di risolve i cunflitti è da idee costruttive per trattà ciò chì hà generatu l'ira. (Littrell, 1998).

4) L'ipnosi hè un statu di "trance" chì s'assumiglia à dorme:

Ci hè un gran numeru di libri è filmi chì mostranu stu statu di trance chì pò generà cumpurtamenti o attitudini chì una persona ùn averia micca fattu s'ellu ùn fussi per questu (omicidi, suicidi, distorsioni perceptuali o esse sottumessi à manipulazione).

Queste idee sò false, perchè e ricerche anu dimustratu chì una persona chì hè stata sottumessa à l'ipnosi, pò mantene a so capacità di resistenza è d'uppusizione è ùn hè micca listessa chì dorme.

5) Tutti i sogni anu significati simbolichi:

Cù u tempu, i sogni è e so interpretazioni è significati multipli anu datu una grande impurtanza, si crede ancu ch'elli ponu mette in luce verità chì eranu piatte.

Ancu s'ellu ùn hè ancu scientificamente capitu bè ciò chì accade in i sogni, si sà chì ùn sò micca interpretabili cum'è si crede è chì ùn sò micca a risposta di u nostru mondu inconsciente, nè sò predittori di u nostru avvene. Invece, si crede chì i sogni ùn sò simpliciamente rapprisentazioni assai chjare di u nostru cervellu, induve ci hè una grande quantità di informazioni cunfuse chì cerca di esse urdinate.

6) Fà chì u vostru zitellu asculti à Mozart li farà un geniu:

I mass media anu cuntribuitu à stu mitu, chì hè vera chì in un studiu di u 1993 in a rivista Nature, hè statu cunclusu chì ascultà Mozart hà cuntribuitu à e cumpetenze di ragiunamentu di un gruppu di studienti, ma solu in u ragiunamentu. Ma hè statu scupertu chì l'effettu ùn era micca assai duru, vale à dì, era solu à cortu andà, perchè à longu andà, ste capacità di ragiunamentu spaziale ùn eranu micca cunservate.

7) A memoria hà una funzione di registratore:

Questu hè falsu, postu chì l'infurmazioni è e sperienze ùn sò micca perfettamente registrate è pronte à esse recuperate ogni volta chì vulemu. Si sà secondu numerosi studii scientifichi, chì a memoria hà a qualità di ricustruisce si invece di ripruducesi. Quandu ci ricordemu di qualcosa, unemu e nostre idee, credenze, sentimenti è mischji sfocati di ricordi o ricordi. Per questa ragione, in i prucessi si tene contu chì a memoria ùn hè micca totalmente affidabile, Grazie à sti scuperti, sò stati inventati metudi per analizà e testimunianze è ùn sò micca presi cum'è l'unica prova per dà un verdict in tribunale.

8) U disordine di u Spectrum Autismu hè aumentatu:

Questa idea hè falsa, hè vera chì in l'ultimi anni più zitelli sò stati diagnosticati cun autismu, ma ùn hè micca una epidemia. U Manuale Diagnosticu è Statisticu di Disturbi Mentali (DSM) hà resu assai più faciule per i prufessiunali di a salute mentale di diagnosticà accuratamente stu disordine è ancu i criteri diagnostichi sò ancu cambiati, allora ciò chì hè aumentatu ùn hè micca u disordine ma a capacità di rilevallu.

Fuentes:

-http://www.realclearscience.com/lists/10_myths_psychology/

-50 Grandi Miti di Psiculugia Populare: http://www.amazon.com/dp/B005UNUNPY/ref=rdr_kindle_ext_tmb


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Pablo Delgado dijo

    Salute Dolores,

    Pensu chì un altru mitu impurtante nantu à a psiculugia hè "se vai in terapia, hè perchè site pazzu". Sfortunatamente ci hè assai ignuranza nantu à ciò chì hè a terapia psicologica è assai più nantu à i diversi currenti in a stessa psiculugia. Stu preghjudiziu oscurantistu l'unicu chì genera hè a sfiducia versu a terapia psicologica è l'orientazione cunsequente versu a ricerca di una soluzione in e zone chì ùn currispondenu micca à a salute mentale è emotiva, cum'è a religione o u pensamentu magicu, ecc. Rendendu più difficiule di truvà una soluzione efficace è durabile. Se u trattemu cum'è un preghjudiziu suciale generalizatu, pudemu capisce perchè i livelli di neurosi sò cusì alti in sucietà cum'è quella messicana; induve, accumpagnatu da bassi tassi d'educazione è di viulenza generalizata, ghjunghje à un gradu di pandemia.

    1.    Dolores Ceñal Murga dijo

      Salutu Pablo, ti ringraziu assai per a vostra cuntribuzione
      riguarda

  2.   bekasin dijo

    Aghju lettu questu più spessu di ciò chì mi piacerebbe è pensu, Ùn POTE SER. In questa era di u 21u seculu (per esse più specificu) cataloganu quelli di noi chì volenu studià un diploma in psiculugia o sò dighjà psiculoghi cù l'etichetta di i pazzi, o chì anu bisognu di un cacciavite per stringeli, per cumincià cù pazzi noi tutti avè un pocu perchè Avemu tutti prublemi cusì faciuli, senza prublemi da risolve induve sò a sfida è a superazione.

    Un psicologu ùn hè micca esentatu da l'errori è naturalmente hà successi. Per trattà è sustene u vostru paziente, duvete esse tutalmente ughjettivu è stà zittu in ogni casu, ma què ùn esclude micca i sbagli è smette di esse prufessiunale fintantu chì ùn hè micca a vostra intenzione di manipulà per u vostru propiu benefiziu.

    Per ragioni di piglià a decisione più riesciuta pussibule, cunsultu blog micca solu per informà mi naturalmente, ma ancu per cunsultà opinioni obiettive nantu à induve studià u diploma, per riferimenti mi sò stati detti chì l'UIC hè bona è hè ciò chì eru in gradu di dumandà infurmazione. Apprezzu assai u vostru bonu cummentariu.

    Spergu chì cù una bona amministrazione di e mo attività dopu à u mo diploma di bacheloru, realizeraghju un dutturatu è un master.

    Grazie per u spaziu di spressione è aghju da aspittà i vostri cummenti. Saluti.