9 pruvati effetti pusitivi di a meditazione

A meditazione hè spessu nutizie perchè face l'ughjettu di un studiu scentificu. Vi lasciu cù 9 studii chì mostranu 9 effetti pusitivi di a meditazione.

1) A meditazione aiuta à aumentà l'attenzione.

A meditazione buddista pò migliurà a capacità di una persona di esse attenta. U studiu hà trovu chì a furmazione di meditazione aiuta à e persone à focalizà più nantu à un compitu.

10 effetti pusitivi di a meditazioneA ricerca hè stata ispirata da u travagliu di i monachi buddisti, chì passanu anni in furmazione in meditazione. Funtana; Associu per e Scienze Psiculugiche (2010, 16 lugliu).

2) A meditazione riduce l'impattu emotivu di u dolore.

E persone chì meditanu regolarmente trovanu u dolore menu spiacevule perchè u so cervellu anticipa a so minaccia è si prepara currettamente per riceve lu. Fuente.

3) A meditazione aiuta à rilassà quelli chì a praticanu.

L'onde elettriche di u cervellu durante a meditazione suggerenu chì l'attività mentale sia favorevule per u rilassamentu. Questi tipi d'onde anu a so origine in una attenzione rilassata chì controlla e nostre esperienze interne. Fuente.

4) A meditazione migliora e capacità cognitive.

Alcuni di noi avemu bisognu di quantità regulare di caffeina per migliurà momentaneamente e nostre capacità cognitive. Un studiu publicatu di pocu tempu suggerisce chì a meditazione aumenta ancu queste capacità. A meditazione pare preparà a mente per l'attività. Fuente.

5) A meditazione riduce a probabilità di avè un attaccu di core di 50%.

I Pacienti cun malatie coronarie chì praticavanu a meditazione trascendentale per riduce u so stress avianu a metà di tanti attacchi di core o colpi cum'è quelli chì ùn anu micca praticatu tale meditazione. Fonte: Medical College of Wisconsin (2009, 17 nuvembre).

6) A meditazione hè ligata à l'attività telomerasa aumentata.

U studiu hè u primu à ligà a meditazione à un aumentu di a telomerasa, un enzima impurtante per a salute à longu andà di e cellule in u corpu. Fuente.

7) A meditazione aumenta u spessore di u cervellu.

E persone ponu riduce a so sensibilità à u dolore spessendu u so cervellu, secondu un novu studiu publicatu in un numeru speciale di u Journal of the American Psychological Association.

Circadori à l'Università di Montreal anu fattu a so scuperta paragunendu u spessore di a materia grigia di i meditatori Zen è di i non meditatori. Hè stata trovata a prova chì praticà a disciplina Meditazione Zen pò rinfurzà una regione di u cervellu centrale (cingulatu anteriore) chì regula u dolore. Fuente.

8) A meditazione allevia a fatica è a depressione in i pazienti cù sclerosi multipla.

In u studiu, e persone chì anu assistitu à una classa di ottu settimane per furmà e so menti per mezu di a meditazione anu riduttu a fatica è a depressione è anu miglioratu a so qualità generale di vita paragunatu à e persone cun MS chì anu ricevutu solu l'assistenza medica abituale. L'effetti pusitivi devenu esse continuati per almenu sei mesi. Fuente.

9) A meditazione aumenta a connettività cerebrale.

Dopu solu 11 ore di amparera di una tecnica di meditazione, i cambiamenti strutturali pusitivi in ​​a connettività cerebrale ponu esse visti aumentendu l'efficienza in una parte di u cervellu chì aiuta à regulà u comportamentu di una persona. Fuente.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.