Caru me: a lettera chì Hugh Jackman scrive à u so sè di 16 anni

Aghju lettu solu in a rivista Dumenica Semanale XL una iniziativa chì aghju amatu. Un tippu chjamatu Ghjiseppu Gallianu hà creatu un situ web induve celebrità è persone anonime Scrivenu una lettera à u so figliolu di 16 anni. Sicuramente s'elli avianu ricevutu quella lettera quandu avianu 16 anni, averia cambiatu a so vita.

Vi lasciu cum'è esempiu A lettera di Hugh Jackman à u so figliolu di 16 anni:

Caru Hugh,

Mi hè venutu in mente di scrivevi una piccula nota per vede cumu site (ancu se a sò digià) è di dì di sì !! U tempu vene quandu truverete u fattu chì Penny ti hà dettu addiu per sempre à a fermata di l'autobus è vi dumandarete cumu era pussibule chì avete piantu ogni volta chì avete intesu a canzone Penny lover di Lionel Richie.

hugh_jackman

È bè, quelli brutti brufoli chì avete nantu à u vostru fronte smarisceranu ancu à a fine, ancu se micca cusì prestu chì vulete. È iè, vi daranu a grande stanza in casa appena u vostru fratellu Ralph lascia a casa.

Avale avà, e cose impurtanti sò sempre luntane ... Vi diceraghju alcune cose chì vi ponu sicuramente aiutà in l'avvene. Ùn vogliu micca esse un cenicellu è dassi qualchì sorpresa in anticipu, ghjè per quessa chì tuttu què pò sunà un pocu vagu.

L'affari seranu sfarenti di cume li imaginate. Sò chì ùn avete micca una idea chjara di ciò chì avete da fà cù a vostra vita, è sò chì sta circustanza vi rende un pocu pazzu ... In particulare, quandu vi dumandanu quasi tutti i ghjorni. Quandu ci hè dumandatu, basta à surrisu è risponde: "In questu momentu ùn aghju micca idea, ma quandu averaghju più chjaru ti diceraghju".

Per esse onestu cun voi assai di e cose chì anu da accade vi lasceranu a bocca aperta ... Ùn hè micca scartatu chì tuttu sia assai megliu di ciò chì si puderia avè sunniatu.

Amassi a vita? (Attenti, vene un spoiler). Scuntrarete una donna maravigliosa, è a decisione di maritalla serà a decisione più faciule chì duverete mai fà. Fidatevi di u vostru stintu.

Scrivi una lista, ogni ghjornu. Un elencu unicu, cù e cinque cose chì ti piace à fà è e cinque cose chì site bravi ... Queste cose cambieranu, ma ghjunghjerà u ghjornu chì s'adapteranu, è ci serà a strada à fà. Ma ùn smette micca di scrive a lista per quessa, per assicurassi chì site nantu à a strada bona.

U vostru caratteru vi porta à esse duru per voi stessu, à dumandà assai da voi ... Attenti à questu aspettu. Hè a cosa chì pò più facilmente guidà vi à derail in a vita.

Ci hè parechje altre cose da dì chì vulete certamente sentì, ma Ùn vogliu micca fastidiu cun a sorpresa.

Avete avutu assai pause furtunate in a vita è averete assai altri. Ùn dimenticate mai d'induve venenu quelle pause furtunate.

Ah! È in una decina d'anni vi serà divertitu da una canzone chì parla di «mette nantu à a crema solare». A lettera averà u so cosa ... È averà assai ragione per a cunvenzione di MESSA SU A PROTEZIONE DI U SOLE !!! Videmu se avete u suggerimentu ...

Ti tengu caru hugh

Postscript: Cumprate azzioni Google quandu Google hè inventatu !!!

Hè edificante, nò? Propongo di scrive una lettera avà à l'adulescente chì eri. Se vulete, pudete sparte cù tutti noi è scrive lu in i cumenti sottu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.