Cinque manere di ammansà u vostru latu salvaticu

Puderete truvà chì agisce impulsivamente è spontaneamente ti pare più divertente. Sfurtunatamente, esse impulsivu pò mette in difficultà. Quante volte avete rigrettu di piglià una decisione senza cunsiderà prima e sfarente opzioni? Se agite spontaneamente ripetutamente, è poi vulete chì ùn l'avete micca, pudete esse una di quelle persone chì anu bisognu di truvà. cumu calmassi è pensà prima di agisce.

ammansa u latu salvaticu

Ci sò e persone chì sò predisposti à agisce è lasciatevi purtà da u so latu salvaticu. Hè divertente esse intornu ad elli perchè ùn si sà mai ciò ch'elli faranu dopu. Ancu s’elli facenu un cummentu assurdu o ridiculu, sò sicuri chì si feranu finalmente ride, a maiò parte di u tempu. Ma l'impulsività si rivela più cà solu cerca di divertimentu.

1. Piantate è pensate prima di agisce. Ùn hè micca una gattiva idea di piantà è riflette, ancu s'ellu hè solu per uni pochi secondi, in a maiò parte di l'azzioni. Prima di precipitassi per appughjà u buttone "risponde", per esempiu, assicuratevi chì ùn hè micca un buttone "risponde à tutti". Vale à dì, sè site arrabiatu cù u vostru cumpagnu, ùn risponde micca senza pensà. Date una breve rivista di tutte l'opzioni, è vede s'ellu ci hè un altru modu per risolve u prublema invece di scatenà e vostre emozioni.

2. Pruvate à vede a vostra impulsività da un'altra perspettiva. E persone chì si sentenu più impulsive provanu à trattà cù u stress attraversu l'assunzione di bevande alcoliche, è questu ùn face nunda, ma cunduce à più prublemi.

Ancu se i nostri geni ci facenu predisposti à stu tipu di cumpurtamentu, avemu un cervellu assai avanzatu, cù u quale pudemu gestisce i nostri impulsi i più istintivi.

3. Truvate un modu per esse divertente è ùn agisce micca cum'è un adolescente fora di cuntrollu. Puderete avè una reputazione di esse prontu è dispostu à fà tuttu ciò chì ci vole per superà una sfida o sfida, ma nimu penserà peghju di voi se cuminciate à mustrà un comportamentu più adultu. Pudete truvà u modu naturale chì vi permette di divertisce l'altri attraversu a vostra ingenuità, è micca mancassi.

4. Separate e vostre sensazioni da a ricerca cuntinua di novi sperienze. Avè sperienze nove è divertenti hè di sicuru qualcosa chì migliurà a vostra vita, ma a ricerca cuntinua di sperienze nove pò purtà à sfarenti gradi di periculu. Amparate à gode veramente di e sperienze abituali, ancu se ùn pò micca pruduce a stessa motivazione chè fà sperienze novi è sfarenti, hè ciò chì vi farà u più felice.

5. Chiedi à e persone chì cunnosci è chì si primuranu di avè una idea di cume ti vedenu Se u vostru gruppu di amichi anu idee è attitudini chì vi portanu à piglià azzioni chì vi dispiace, forse ùn seranu micca una bona cumpagnia per voi. E persone chì si primuranu veramente di voi sò l'uniche chì vi diceranu a verità, è si primuranu di voi se vedenu chì u vostru cumpurtamentu ùn hè micca adattu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.