E 30 migliori frasi di Jorge Bucay nantu à a vita

Jorge Bucay vi farà pensà cù e so frasi

Jorge Bucay ci face sempre riflette cù e so parolle, è ùn hè micca stupente, Hè un gran terapeuta gestalt è psicodramaticu argentinu, chì ogni volta ch'ellu mostra una di e so frasi ci facenu guardà internamente noi stessi. Se avete lettu unu di i so libri, sapete bè à ciò chì ci riferemu.

Se leghjite e so opere noterete cumu si cunnette direttamente cun voi mancu sapendu quale hè quellu chì tene u vostru libru. Hè diventatu un autore più vendutu è ùn hè micca stupente, basta à vede u numeru numeru di persone chì assistenu à e so cunferenze!

Esprime sempre in e so frasi una grande empatia, amore è a ricerca di migliurazione persunale grazia à sè stessu è micca à l'altri. Vi permetterà di curà a vostra autostima è uttene a vostra forza internu è una grande motivazione per voi per esse u capitanu di a vostra vita è chì pudete truvà quelli scopi chì vi facenu veramente una vita più piena è felice.

Jorge Bucay pensendu à e so frasi ispiratrici

Cù e so opere truverete u sustegnu chì avete bisognu cercendu in voi stessu. Vi ispirerà per esse una persona megliu è per truvà un modu per gode di a vita cum'è si merita.

Frasi di Jorge Bucay chì vi ispireranu

Ùn cunsiderate micca chì sò frasi d'auto-aiutu tipicu, perchè ùn sò micca. Se vi focalizate bè, vedrete in ellu un mentore da quale fà esce u megliu in voi in i mumenti chì u avete più bisognu. Cusì capite megliu ciò chì vulemu dì ti, ùn mancate micca tutte ste frasi chì avemu sceltu per voi.

Frasi per sceglie u vostru percorsu da Jorge Bucay

Vi cunsigliemu di leghjeli attentamente è uttene u megliu da elli, per uttene u megliu da voi stessu. Pudemu anticipà chì nimu d'elli ùn sia sprecatu.

Frasi di Jorge Bucay chì ispiranu

  1. A strada marca una direzzione. È una direzzione hè assai più cà un risultatu.
  2. Sò responsabile di e mo decisioni, allora sò responsabile di esse o di muvimentu, di piglià una decisione o di stà zittu, d'insistere o di rinuncià, di piglià rischi è di circà quellu mondu chì mi serve.
  3. Lasciatemi difende per mè stessu. Se fate tuttu per mè, ùn possu mai amparà. In casu chì avete dimenticatu, amparate solu da i sbagli.
  4. Se pudessi esse fidu à me stessu, veramente è continuamente, quantu saraghju più gentile, cordiale, generosu è dolce.
  5. Perchè nimu pò sapè per voi. Nuddu pò cresce per voi. Nuddu pò circà per voi. Nuddu pò fà per voi ciò chì duvete fà per voi stessu. L'esistenza ùn ammette micca i raprisententi.
  6. Per vulà ci vole à cumincià à piglià risichi. Se ùn vulete micca, forse hè megliu à rassegnassi è à marchjà per sempre.
  7. Ùn mi piace micca quella educazione secondu chì duvete luttà per superà l'altri è micca per superassi voi stessi.
  8. Ogni volta chì hè pussibule, vò à vede i mo amichi è li abbracciu è lasciu ch'elli mi abbraccinu; è s'elli sò in forma, allora piangu ancu eiu. Hè ciò chì funziona megliu.
  9. Esse vicinu à quellu chì ne sà di più rende più sàviu quellu chì ùn sà.
  10. Hè u vostru dirittu è ubligazione di esse quellu chì site veramente. U megliu chì pò accade hè chì diventiate qualcunu autenticu
  11. Ùn mi date senza misura, tuttu ciò chì ti dumandu. Certe volte dumandu di sapè quantu hè ragiunevule da piglià.
  12. Per dipende da me stessu duverà pensà à mè cum'è u veru centru di ciò chì mi accade.
  13. Se dipendemu da u successu per esse fieri di noi stessi, allora l'autostima diventerà una finzione, mera vanità, è a realisazione serve solu per soddisfallu.
  14. Ùn sapia micca se eru quellu chì facia sempre scelte di cumpagnia povere, o sì a ghjente era diversa da ciò chì aspettava ...
  15. Ùn ci hè felicità, è di quessa ne sò sicuru, chì si pò ottene scappendu, ancu menu fuggendu in u passatu.
  16. L'amichi ùn devenu micca esse scelti trà quelli chì sò capaci di accumpagnavvi quandu pianghjite; Duvete sceglie li trà quelli chì sò capaci di ride di a listessa cosa chì ridite.
  17. Ci sò circustanze induve guardate indietro è ùn sapete micca ciò chì hè accadutu. Sapete solu chì da quandu hè accadutu, nunda ùn hè mai statu u listessu.
  18. L'amore si compone di a gioia chì nasce da esse cuscente di l'esistenza di l'altri.
  19. Finchè ùn siate entrati in una casa, ùn pudete micca esse cuscenti di e crepe è di e perdite in a casa.
  20. L'unica paura chì mi piacerebbe chì sentiate di fronte à u cambiamentu hè quella di ùn esse capace di cambià cun ella; criditi ligatu à i morti, cuntinuà cù quiddi sopratuttu, stà u listessu.
  21. A libertà assume i risichi chì aghju sceltu di piglià, fintantu chì sò dispostu à supportà e spese di stu risicu per mè.
  22. Sfurtunatamente aghju amparatu a frasa dulurosa chì dice: parlate male chì qualcosa ferma. Ci sò persone chì sò cuntenti chì a ghjente mi parli male perchè aspettanu chì falessi per occupà u spaziu chì aghju.
  23. Una vita chì si aghjusta pò esse u primu mattone per custruisce una vita felice.
  24. Se ùn pigliate micca e decisioni chì avete da piglià, allora a crisa dura per sempre. È se unu hè paralizatu, hè un prublema tremendu.
  25. E difficultà ci sò rivelate, allora, cume tappe positive di a vita, postu chì sò quelli chì ci permettenu di ghjunghje à a felicità.
  26. Quandu mi criticate, criticate in realtà parti di me chì sò identiche à a vostra. Un scogliu ùn mi irritarà micca à menu chì sia in a mo strada.
  27. Sò spaventatu di vive cun una persona chì mi considera essenziale in a so vita, perchè sò penseri di manipulazione è sinistri.
  28. L'elaburazione di u duellu Significa piglià cuntattu cù u viotu lasciatu da a perdita di ciò chì ùn ci hè, apprezzendu a so impurtanza è suppurtendu a suffrenza è a frustrazione chì a so assenza porta.
  29. U rispettu di sè stessu difende a dignità sopra a necessità di appruvazione.
  30. Per mè, a viulenza hè una cunsequenza di a cumpetizione, è a cumpetizione hè una cunsequenza di rivalità è di paragone; è a rivalità è u paragone sò una cunsequenza di una cultura di u cunsumadore in a quale simu educati per paragunà noi stessi sempre cù l'altri.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.