9 suggerimenti per aiutà u vostru cervellu à studià megliu

Prima di vede sti cunsiglii da un fisiologu, Vi invitu à fighjà stu video in u quale u megliu cunsigliu per un studiente hè furnitu.

Per attivà i sottotituli in spagnolu, duvete cliccà nantu à l'icona di u rettangulu chì apparisce in fondu à dritta:

[mashshare]

Fisiologa, esperta di u sonnu è di a gestione di u stress, a duttore Nerina Ramlakhan palesa i so migliori cunsiglii per aiutà i studienti à preparassi per l'esami è à calà i so livelli di stress:

1) Evite u stress nutrizionale.

I studienti anu bisognu di manghjà sani è di stà ben idratati, soprattuttu durante i periodi di esame. Dunque, quant'è difficiule ch'ella sia, evite l'alimenti à microonde.

Manghjà bè mantene in modu ottimale i livelli di zuccheru in sangue per chì u vostru cervellu sia capace di assorbe l'infurmazioni.

I studienti duveranu ancu riduce a caffeina dopu à 14:00 PM per ottimizà a qualità di u sonnu. Hè un grande mitu chì beie caffè è stà alzatu tardi ci aiuterà à riesaminà megliu l'esami.

[Pudete esse interessatu «Motivazione per studià duru: 9 cunsiglii«]

2) Pigliate pause regulare.

A nostra capacità di cuncentrazione corre in cicli di circa 90 minuti. Dopu stu tempu, a memoria di travagliu in a corteccia prefrontale si spegne è smette di mantene l'infurmazioni. Dopu à 90 minuti di studiu, assicuratevi di alzassi è di muviti un pocu.

Ancu una pausa di cinque à dece minuti pò aiutà à "scaricà" a memoria di travagliu, cusì tornemu à u compitu cun interessu rinuvatu.

Andate per una merendella sana, manghjate un pezzu di frutta, bevite acqua, o ghjustu alzatevi è allungatevi per cinque minuti.

Durante queste pause, ùn verificate micca u vostru email o navigate in Internet. Duvete dà à u vostru cervellu un riposu cumpletu.

3) Avè una bona igiene di u sonnu.

Duvemu sempre praticà una bona igiene di u sonnu nantu à una basa di routine. Questu diventa ancu più impurtante durante i periodi stressanti è i tempi difficili in a nostra vita, sia fisica o mentale.

Abituatevi à rilassatevi prima di andà à dorme, di leghje o di guardà qualcosa di faciule.

A duttore Nerina Ramlakhan hà dettu chì duvete dà à u vostru corpu è mente una occasione di rilassate è di ricuperà. Questu ùn migliora micca solu a concentrazione, ma aiuterà ancu à riduce l'ansietà.

A duttore Nerina Ramlakhan hà dettu chì duvete dà à u vostru corpu è mente una occasione di rilassate è di ricuperà. Questu ùn migliora micca solu a concentrazione, ma aiuterà ancu à riduce l'ansietà.

Ùn studiate micca in lettu è avete almenu una ora libera da tecnulugia (Facebook è Twitter inclusi) prima di mette in lettu.

I studienti devenu ancu amparà à dorme. A ricerca mostra chì ancu una sola sunnita di cinque à dieci minuti trà 14:00 PM è 17:00 PM pò migliorà significativamente e prestazioni cognitive.

4) Pigliate un respiru fondu.

Hè simplice cum'è questu. Se vi sentite sopraffatti è ansiosi, fermate ciò chì fate è fate un respiru prufondu.

Mentre espirate, immaginate chì soffiate una candela è a vostra espirazione serà più longa è più lenta di l'usu.

Questu hà un effettu calmante. è hè una risorsa assai utile per alleviare u stress.

Repetite questu parechje volte è pudete ancu fà un tipu d'eserciziu mentre respira cusì, per esempiu alcune squat.

Studenti infermieri chì facenu un esame in Cina.

Esame infermieru cinese

5) Attivate altre parte di u vostru cervellu.

Un altru mutivu per uttene un riposu regulare è cambià l'attività hè di coinvolgere altre parti di u cervellu.

Per assicurassi chì aduprate diverse parti di u cervellu, fate qualcosa di totalmente diversu durante e vostre pause. Pruvate à fà un pocu di yoga, per esempiu.

L'attività fisiche sò altamente raccomandate durante quelle pause. Tuttavia, guardà a TV o navigà in e vostre rete suciale ùn averà micca u listessu effettu.

studià u travagliu decente

6) Siate cuscenti di u vostru corpu stessu.

Ùn ignore micca sintomi insoliti chì disturbanu u vostru benessere fisicu.

Se cuminciate à soffre di prublemi cum'è mal di testa, insonnia, cambiamenti di appetitu, prublemi di pelle, pianghje, ansietà o depressione, questi puderebbenu esse segni chì ùn fate micca qualcosa di bè.

Ancu se questi sintomi ponu esse attribuiti à u stress è ponu esse temporanei, restanu questioni chì devenu esse affrontate o ponu esse peghju.

7) Face u peghju scenariu pussibule.

Ci pudemu sente annacquati se ùn affrontemu micca l'ansietà è e paure chì si trovanu in u nostru subcosciente. Vi invitu à mette quelle paure nantu à a carta. Scrivite tuttu ciò chì puderebbe accade se e cose ùn vanu micca cume vi aspettate.

Dopu avè scrittu e vostre paure, dumandatevi: Pudete campà cù stu scenariu?. Sottu pudete scrive ciò chì fareste se e cose ùn vanu micca cum'è aspettate. Custruisce un pianu di contingenza.

Avè un 'pianu B' alleviarà quellu sentimentu schiacciante chì ti stressa.

studià ùn stressa micca

8) Gestite u perfezziunismu.

Ùn siate troppu duru cun voi stessu. Tutti pudemu avè aspirazioni è pudemu tutti luttà per esse u megliu, ma duvete ancu esse realistu.

Amparate à dumandà aiutu è dì NO quandu a pressione cumencia à ghjunghje à livelli malsani.

9) Datevi un pichju in daretu.

Ricunnosce i vostri meriti quandu avete fattu qualcosa bè.

Stà ottimistu ancu quandu e cose parenu male è fighjate nantu à e piccule cose chì andavanu bè, cum'è uttene un postu in l'autobus, una bella tazza di tè, o riceve un bellu missaghju di testu.

E ricerche mostranu chì e persone chì facenu stu tippu di eserciziu sò più sane è megliu capaci di trattà u stress è l'adversità.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Carlos dijo

    Eccellenti cunsiglii ti ringraziu assai !!!!!