E tappe di a vita

Chì ghjè a vita? Chì bella quistione ... Ùn si tratta solu di respirà è di vede cumu si passa ghjornu dopu ghjornu. A vita hè assai di più è per capì la hè impurtante di capisce e tappe di a vita chì ognunu di noi avemu digià passatu è / o passeremu prima o poi.

A vita ùn hè micca solu "qualcosa" chì sperimentate, hà parechje sfumature è pudete passà per ella in innumerevuli modi ... tanti è quant'è sfarenti quant'è ci sò persone in u mondu. A cosa più impurtante chì marca a nostra vita da a prima zitellina hè u tippu di famiglia in cui simu nati, i soldi chì avemu, u locu induve campemu, ecc.

U passatu di l'anni, e sperienze vissute è cume accettemu è affrontemu a vita secondu a prospettiva chì avemu, vi farà sperimentà e cose in un modu o in l'altru ... Avè un pensamentu diversu di a vita sicondu tutte ste variabili esterne (è interne).

E tappe vitali

Longu à a storia di a psiculugia ci sò numerosi autori chì anu classificatu e tappe di a vita, è e so fasi, a più impurtante essendu sempre a zitellina. Ci sò parechje idee chì parlanu di e tappe di a vita è di u sviluppu di e persone, senza lascià da parte chì ogni individuu hè unicu è hà a so propria idiosincrasia.

Hè ciò chì face a vita, campà la, esse unica è vera. Perchè ùn ci hè nimu cum'è noi, quantunque sia circata. Ùn ci hè mezu aranci chì ci rende felici, a felicità è u cunflittu risiedenu solu in noi. Avemu sceltu per esse felice è vive in u presente o campà risentitu avendu sempre a testa in u passatu o cù l'incertezza è a paura chì l'avvene ci provoca.

Durante a vita patimu cambiamenti psiculogichi è ùn pudemu micca evità, hè u donu di l'esperienza è duvemu accettallu cum'è una parte di noi; ciò chì ci rende quellu chì simu oghje è chì volenu esse in l'avvene.

E tappe di a vita

Ma tenendu contu di tuttu què sopra, ùn pudemu micca nigà chì a vita sia piena di tappe, è chì tutte sò indispensabili, perchè cumu l'avemu digià dettu, sò quelli chì definiscenu cumu simu è cumu ci comportemu cun noi stessi è cù l'altri. Queste tappe ci permettenu di percepisce a realità in un modu è micca in un altru.

I limiti o salti da una tappa à l'altru ùn sò micca definiti è puderebbenu ancu, sia cuntruversu ... Ma ciò chì ùn pudemu micca nigà hè chì sò tappe chì tutti passemu prima o poi. Queste tappe marcanu a nostra vita.

Se vulete sapè ciò chì sò, continuate à leghje.

Fase prenatale

A vita principia prima di nasce perchè hè a tappa chì conta quandu site sempre in u senu di a mamma. Hè amparatu cù i sensi in via di sviluppu, Cù i soni, u toccu è u vostru cervellu cumincia à sviluppà, u caminu di a vita principia!

Zitellina

A zitiddina principia da a nascita à circa 4 anni ... mentre l'amnesia di a zitiddina dura. Hè una tappa induve a lingua è l'apprendimentu di basa sò sviluppati per pudè sviluppassi in l'ambiente u più vicinu. Amparate cumu funziona u mondu in quale site.

Quandu a lingua hè acquistata, cuncetti più astratti è cumplessi cumincianu à esse creati per capisce l'ambiente chì ci circonda in un modu più prufondu.

Zitellina

Questa tappa va da 3 à 6 anni circa. Hè induve si forma u cuncettu di sè è si guadagna a capacità di capisce se stessi è l'altri. A teoria di a mente principia à sviluppassi, chì travaglia senza parà di amparà tuttu ciò chì hè vicinu à ella in l'ambiente.

Infanzia media

Questa tappa va da 6 à 11 anni è ci hè un prugressu in a comprensione logica è matematica. E relazioni cù l'altri cumincianu à esse assai impurtanti è u sentimentu in un gruppu hè stimatu. A cuscenza suciale cumencia à esce da l'internu di l'esse.

Adolescenza

L'adolescenza va da l'età di 11 à 17 anni. Hè una tappa primordiale in a vita perchè hè quandu l'identità di sè stessu si stabilisce pocu à pocu. U pensamentu criticu principia à sviluppassi è i cambiamenti ormonali sò visibili sia mentalmente sia fisicamente. A labilità emozionale piglia ancu u centru. I circuli suciali anu una grande influenza.

Ghjuventù

A ghjuventù dura da 18 à 35 anni circa. L'amicizie sò cunsolidate è diventanu più durevoli. Amparate à vive indipindente è a dipendenza da i vostri parenti piglia un postu di daretu. In fatti, à questa età si prevede chì a persona adulta cummencia à avè a so propria vita è sà funziunà currettamente in u mondu in u quale si trova.

E capacità fisiche è mentali righjunghjenu ancu un piccu è hè da l'età di 30 chì cumincianu à calà leggermente se ùn sò micca travagliati ogni ghjornu.

A maturità

U stadiu di maturità hè trà 36 è 50 anni. A parte di travagliu di a persona hè cunsulidata è i soldi si guadagnanu per campà cumpletamente indipindentamente in i paesi induve si pò uttene. A persona pò passà per crisi esistenziali in cerca di un'identità s'ella ùn hè stata capace di cunsulidalla in e tappe precedenti. Si cerca una stabilità fisica è mentale.

Durezza matura

Questa tappa passa da 50 à 65 anni. In questa tappa, u redditu hè cunsulidatu è si prevede di campà megliu cà in e fasi precedenti sia emotivamente sia finanziariamente. Ancu se cumincianu à esse cambiamenti di corpu chì devenu esse gestiti. Ella cerca a stabilità in tutti l'aspetti.

Anziani

Questa tappa va da 65 anni à a morte. A saviezza hè guadagnata da tutta l'esperienza vissuta è l'indipendenza da pudè dispensà di l'oblighi di travagliu. A volte a sindrome di u nidu viotu si verifica quandu i zitelli diventanu indipendenti è l'esposizione à u dolore frequente pò fà chì a persona si senti più vulnerabile chè in e fasi precedenti.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.