Juan Carlos Aguilar, u Monacu, assassinu seriale di Bilbao

Juan Carlos Aguilar, alias "U Monacu", hè statu arrestatu dumenica in Bilbao accusatu di esse un assassinu seriale. Cù stu titulu mi sò solu trovu in u nutizzi avale avà. Sicuramente parechji di voi site a prima volta chì sintite u so nome ma l'aghju seguitatu per e rete suciale perchè aghju ammiratu u so travagliu è a so filusufia.

Ieri ci hè statu u so arrestu. Hà avutu una palestra in Bilbao cù una dicurazione impressiunante tipica di un monasteru buddista. À l’internu anu trovu una zitella nigeriana liata, muribonda è cù segni chjari di tortura. Apparentemente, a zitella hè stata attaccata sabatu da Juan Carlos, chì a mantene in u so putere finu à oghje chì hè stata salvata da l'Ertzaintza (a polizia autonoma basca). Avà, i servizii medichi circanu di salvà a vita di sta zitella. Nanzu à a pulizza, hà ricunnisciutu chì a settimana precedente hà assassinatu una altra persona.

I resti di l'ossi sò stati trovi in ​​u so munasteru è in casa soia, a pulizza scientifica hà allivatu una barella di u tipu aduprata per u trasportu di cadaveri. A pulizza feghja i cuntainer di i rifiuti intornu à a so casa. Ellu feghja dinò u famosu estuariu di Bilbao per casu si pudessinu truvà più corpi.

Unu di i so vicini l'hà definitu cum'è una persona antisociale chì ùn si ligava à nimu. Ùn aghju micca imaginatu chì era cusì. Sapia i vostri video in Internet è avianu sempre attiratu a mo attenzione per a so perfezione è a so abilità marziale. Eccu un esempiu:

Hè u primu uccidentale à esse ammessu à u famosu Tempiu Shaolin. induve hè statu furmatu per diventà unu di i so famosi monachi. In Spagna hè apparutu in certi prugrammi televisivi, cum'è u prestigiosu prugramma Redes di Eduard Punset:

Hè statu veneratu da i so studienti in u so munasteru. E so persone di fiducia affirmanu chì ellu hà dettu chì hà patitu un tumore in capu è ch'ellu diventava di più in più viulente. Ultimamente era raramente vistu in u munasteru, venia solu di tantu in tantu per fà una mostra. Cumentanu chì paria ch'ellu stia perdendu a mente è si considerasse a reincarnazione di qualchì tipu di diu.

Juan Carlos Aguilar

Juan Carlos Aguilar placeholder image

Sò statu impressionatu di cunnosce questi fatti perchè l'aghju cunsideratu un esempiu da seguità sia per a so filosofia di vita sia per u so modu di fà video. U so situ web hè una delizia (hè fora di serviziu avà). U so canali YouTube hè chjamatu «Oceanu di tranquillità». Apparentemente chì a tranquillità era una mera facciata. In u so internu i demonii è e lotte interne sò state agitate chì l'anu fattu diventà un assassinu seriale, un veru psicopata.

Tuttavia, Era sempre un psicopatu? Quantu verità ci hè nantu à u fattu chì ellu hà patitu un tumore in capu è chì l'hà fattu più viulente?

Ci hè parechje questioni da risolve è Da un puntu di vista psicologicu mi pare eccitante. Aghju paura chì in questi ghjorni si parli assai di ellu allora aghju da aghjurnà st'articulu per mette di più infurmazione nantu à tutti i crimini orribili commessi da questu omu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Marta dijo

    Suppongo chì un espertu psiculugicu sia fattu, parlaranu cù u so circondu immediatu, a so evoluzione serà studiata, parlarà cù u duttore chì l'hà pigliatu nantu à u tumore, è altri.