E leggende di l'horrore più famose in u mondu

Cum'è e legende facenu parte di u folklore di centinaie o migliaia di culture, ci ne hè una grande varietà. Tuttavia, per via di a so popularità, anu sappiutu francà e fruntiere è ghjunghje à e persone di altre regioni, sparghjendusi in un cuntinente o in tuttu u pianeta.

Hè ancu pussibule di truvalli cù diversi generi, ma sta volta avemu fattu una recopilazione di leggende di orrore, sia per u divertimentu di l'amatori di stu generu, sia per l'arricchimentu di a cultura generale per tutti i lettori.

Di seguito hè un elencu di alcuni dettagli chì permettenu di avè una idea nantu à ogni legenda, affinchì chiunque possa investigà nantu à u più chì hà attiratu a vostra attenzione.

Elencu di e legende horrore ricunnisciute

Trà a grande varietà, avemu compilatu classici cum'è La llorona è altri più "muderni" cum'è Polybius. In più di u miticu chupacabra, i goblins teneri è macabri, a pittura spaventosa di u zitellu chì pienghje è una seria di leggende di fantasmi apparsu in diverse parti di u pianeta.

Ghjocu video Polybius arcade

La Legenda di Polibiu Si tratta di un ghjocu video arcade chì, secondu ciò ch'elli dicenu, hè statu liberatu in u 1981, induve e macchine sò state distribuite in varie zone di i Stati Uniti. Tuttavia, a so esistenza ùn hè mai stata verificata è dunque hè stata solu una legenda.

Questu hè custituitu da a storia di quellu video ghjocu, chì hà causatu u distrughju in tutte e persone chì l'anu ghjucatu per via di a dipendenza chì hà causatu. Da quì, hà cuminciatu una sintomatologia un pocu particulare, in cui sò stati osservati segni fisici è psiculogichi. Inoltre, secondu i testimoni, e macchine Polybius eranu sempre verificate da omi vestuti di neru, chì eranu assuciati à u guvernu di i Stati Uniti.

Raccontu o storia di a donna chì pienghje

Trà e leggende di l'horrore più famose in u mondu, ci hè a storia di la lloronaAncu se l'urigine hè sempre scunnisciuta, si sà chì face parte di u folcloru latinoamericanu. Tuttavia, in altri paesi fora di u cuntinente, cum'è a Spagna, esiste una versione praticamente identica chjamata La llorona de Barcelona.

A legenda parla di una donna, chì per una ragione specifica hà assassinatu i so figlioli è u traumu l'ha fatta scurdà di un tale attu. Sicondu alcune variazioni, si hè suicidata o hè stata assassinata. U so banshee face sempre giri di notte, induve hè osservata una donna cù i capelli lunghi, chì a so faccia hè difficiule da vede è sempre pienghje o urla. Quellu chì si avvicina, tende à fà paura.

Storie di fantasimi

Cum'è a donna chì pienghje, ci sò parechje legende è storie di fantasimi chì sò cunnisciuti in e diverse regioni di e centinaia di paesi esistenti. Quessi cumpariscenu nurmalmente perchè sò anime in u dulore, vale à dì, avianu qualchì missione o ughjettivu da compie è quandu sò morti, a so anima hè stata lasciata vagabonda in cerca di pudè compie.

Trà e leggende più famose truvemu U Silbón, L'Olandese Volante, El Caleuche, Kennedy's Blonde, Banshee, U Fantasma di Ana Bolena, U Fantasma di Catherine Howard, U Fantasma di William Shakespeare, U Fantasma di Lincoln, U Cavaliere Senza Capu è u Fantasma di l'Opera.

Legends of Goblins

Ci sò decine, centinaie o migliaia di testimunianze annantu à l'esistenza di goblins, eccu perchè anu avutu i so propri filmi di orrore, postu chì ponu davveru fà paura. Quessi sò cunnisciuti dapoi anni, ma l'esistenza di qualsiasi ùn hè mai stata dimustrata. Tuttavia, ci sò una larga varietà di leggende è storie di goblins.

Trà e leggende di l'horrore nantu à i goblins, i più populari sò quelli chì anu destinatu à attaccà i zitelli, postu chì sò più indifesi è facili da ingannà. Per fà questu, usanu modi diversi di attirà li per sparisce li è per esse capaci di fà ciò ch'elli volenu cun elli; A seconda di a storia o di a legenda, ponu annuià, asciugalli da a carta interamente, o assassinalli.

L'iconicu chupacabra

La storia di u chupacabra Hè ancu ghjuntu à millaie di lochi in u mondu sanu, indipendentemente da a lingua è a cultura; cum'è l'osservazioni di u listessu. Malgradu u fattu chì a cumunità scientifica hà attribuitu a so esistenza à l'imaginazione di l'agricultori chì anu segnalatu ch'ella hà manghjatu u so bestiame, assai d'elli credenu sempre chì hè vera.

Sicondu a legenda, u chupacabra hè una criatura cù una morfologia diversa da quella di qualsiasi animale, ancu se secondu e relazioni, hè simile à diverse spezie. Chì si nutrisce principalmente di u sangue di e capre, ma pò ancu attaccà u bistiame in generale è ancu e persone, secondu a cridenza.

U zitellu chì pienghje pittura

Infine truvemu a pittura di u zitellu chì pienghje, chì hè una leggenda icònica di a Spagna, induve secondu a storia, a u pittore senza successu hà fattu un pattu cù u diavulu per fà famose e so opere. Una volta compiu, hà cuminciatu à fà diverse pitture, chì hà sappiutu vende cun successu è cusì acquistà a fama chì ellu bramava.

Tuttavia, unu di i so quadri annantu à un zitellu chì pienghjia hè statu fattu da u pittore in un orfanotrofiu. Qualchì tempu dopu, l'orfanotrofiu hà brusgiatu è u zitellu hà brusgiatu in ellu, perciò si dice chì a so anima era firmata in a pittura di u pittore. Curiosamente, stu quadru era unu di i più famosi, venduti è riplicati, ma dinò u principale suspettatu di parechji incendi in case induve era statu appesu è induve a pittura era l'unicu elementu chì ùn era micca statu brusgiatu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.