Meditazione Mindfulness in estate: 10 esercizi per medità

Ogni stagione di l'annu cuntene una energia unica è pudete amparà à aduprà per u vostru propiu benefiziu. Per certe arti, l'estate hè un ciclu di energia robusta è abbundanza creativa. Pudete aduprà sta energia per cuncentrazione, espansione è coordinazione di e diverse parti di a vostra vita.

Principià avà. Ùn circate micca scuse, cuminciate oghje. Truvà l'energia di sta stagione estiva è uttene u più pussibule. Fighjate da vicinu chì elementi novi in ​​a vostra vita piglianu forma è quali si adattanu à i vostri scopi è desideri, cusì sviluppà li à u massimu pussibule hè a migliore idea.

Meditazione Mindfulness, esercizii per medità

Prestà attinzione. Diventate cuscenti di quali lochi, soni, odori è scene naturali anu pace, introspettivu o vi furniscenu Bona vibrazioni. Questu vi darà un rimediu naturale per quandu vi sentite disorientatu è avete bisognu di bilancià a vostra mente. Hè divertente, gratuitu è ​​faciule. Ùn ci hè micca effetti avversi.

Alcuni esercizi in estate:

Sorti. Focus nantu à a luce abbundante chì furnisce a stagione estiva. Memorizà lu. Focus nantu à u forte calore di l'estate. Mantene ancu in a vostra memoria. Pruvate u pocu fretu di l'estate, l'acqua, e brise, e prime ore di a mattina, o e lunghe notte è dopu meziornu. Attenti à cume questu affetta a vostra mente è u vostru corpu. Meditate nantu à queste qualità è effetti nantu à a vostra mente. Dunque, ricordati quandu avete bisognu di sente quelle sensazioni, in momenti imbarazzanti o scomodi. Combina cù immagini o musica chì ti ramenta quelli sentimenti.

Pruvate questu prima di a vostra prossima riunione d'affari. Pigliate e fottò, arregistrate i soni, fate video, tuttu ciò chì vi ramenta a serenità di l'estate. Mettiteli nantu à u vostru iPod o telefuninu, è ascultateli un paiu di volte à ghjornu per almenu 10 minuti. Questu vi aiuterà à rilassatevi in ​​tempi specifici.

Praticà a mente. Attenti à induve sò u vostru corpu è a vostra mente in e circustanze chì pruvate à migliurà. Fate un passu in daretu. Dumandatevi: Chì pensu, fà o sentu. Sò distrattu da una circustanza particulare chì vogliu migliurà? Visualizà e circustanze. Aduprate a sensazione di irritazione cum'è una pausa per cuntinuà à fà qualcosa. Praticate questu abbastanza longu per invià u messagiu à a vostra mente di induve vulete chì andessi automaticamente in stu tippu di situazioni.

Spassighjate nantu à e mattine fredde d'estate. Pudete ancu praticà un'attività sportiva chì vi piace, tennis, natazione ... Lasciate u fretu calmà u calore eccessivu di u restu di a ghjurnata, è espelle l'effetti di u stress.

Truvate un equilibriu di a vostra mente è corpu cù u fretu è u calore. Arregistratelu in a vostra memoria è pudete ricordallu è purtatelu in un altru mumentu, quandu avete bisognu di quelle sensazioni. Pigliate un soffiu prufondu in l'aria fredda. Lasciatelu entre in voi è rinfriscà u vostru corpu in drentu. Immaginate chì scorri per u vostru corpu finu à chì si senti rilassatu, è pienu di energia.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.