Cosa hè Reiki

Se site una persona sensibile, hè prubabile chì siate mai stati interessati à Reiki è à l'energie chì esistenu in l'universu. Tuttu ciò chì fate u ghjornu hè carcu d'energia, site constantemente circundatu da un campu di forza cù vibrazioni invisibili chì, se sapete usalli currettamente, ponu migliurà u vostru benessere persunale. Reiki si tratta di questu, di amparà à aduprà queste energie per migliurà a vostra vita è quella di l'altri.

Cosa hè è cumu funziona

U Reiki hè una tecnica giappunese chì hè aduprata per guarì i prublemi fisichi è mentali, per sustene a chiarezza mentale è u benessere spirituale. In Giapponese, a parolla "rei" significa una intelligenza superiore chì pervade tutte e entità viventi è non viventi è guida u funziunamentu inherente di l'universu. A parolla "ki" hà da fà cù l'energia non fisica chì scorri per tuttu ciò chì hè vivu, cumprese i pianti, l'animali è l'omu.

Per questa ragione, ki hè ancu chjamata energia forza vitale è hè cunnisciuta cum'è qi o chi da altre sterpe. A cumbinazione di ste duie parolle hè quella chì definisce u reiki cum'è "energia di forza di vita guidata spiritualmente".

Quandu una persona esegue Reiki, duveranu canalizà l'energia di a forza vitale attraversu e so mani è trasportàla à un'altra persona. Si dice chì a guida spirituale permette à Reiki di passà per e parti affette di u campu energeticu di a persona è li carica cun energia pusitiva.

I chakra di Reiki

Questa aumenta a cuscenza in u circondu di u corpu fisicu induve i penseri negativi è i sentimenti sò cuntenuti. Questi penseri è sentimenti negativi producenu energia negativa è causanu stress, ansietà, dolore fisicu, cunfusione, disperazione, etc. A persona chì esegue Reiki chiarirà i percorsi energetici in modo chì questi mali possinu guarì pocu à pocu.

Cumu fà a terapia Reiki

Durante una sessione di terapia Reiki, u paziente si trova generalmente nantu à una tavula di massaggio. U praticante Reiki mette e so mani nantu (o direttamente sopra) u corpu di u paziente in varie pusizioni, cuminciendu à a corona di a testa.

L'energia Reiki scorri à traversu u praticante, da e so mani à a persona chì si trova nantu à a tavula. In ogni casu, u mecanismu esattu da quale l'energia Reiki suppostamente scorri da una persona à l'altru hè scunnisciutu, succede solu. Certi maestri Reiki dicenu chì ponu trattà i malati senza esse vicinu à elli, vale à dì, praticà Reiki da una distanza, una pratica cunnisciuta cum'è "guarigione distanti".

Nuddu sà veramente cumu funziona Reiki, Ma ciò chì hè chjaru hè chì l'energie flussu trà alcune persone è altri è questu pò influenzà positivamente o negativamente a persona chì riceve stu tipu d'energia. Hè pussibule chì Reiki sia in relazione cù l'energia elettromagnetica, è chì interagisce cù u campu elettromagneticu di una persona.

Reiki nantu à a testa

Una altra teoria hè chì Reiki prumove a rilassazione, chì a so volta diminuisce a risposta di u stress di u paziente è favurisce a guarigione. Tuttavia, l'efficacia generale di Reiki ùn hè micca fundata bè in a literatura scientifica.

A sessione di Reiki dura generalmente trà 45 è 90 minuti è u paziente, in più di stà nantu à a barella, duverà esse scalzu ma vestutu. A musica dolce è l'aromi devenu esse ghjucati in fondu per arricchisce a relaxazione (aromaterapia).

E mani sò poste nantu à e diverse zone di u corpu (chakra) è l'energia Reiki flussi. U paziente senterà una grande rilassazione è un sensu di pace. Ci sò ancu quelli chì s'addurmintanu in mezu à una sessione ma questu ùn hè micca un prublema per uttene un bonu risultatu finale. Calchì volta i pazienti ponu sentesi tingling o caldi è freddi mentre l'energia scorre per e diverse parti di u so corpu. Puderanu ancu sèntelu cum'è s'ellu flottanu.

Chì reiki cura

Reiki hè un strumentu chì aiuta à riduce u stress è prumove a rilassazione per u paziente. Parechje persone adupranu Reiki solu per migliurà u benessere generale. Hè necessariu menzionà chì Reiki ùn guarisce alcuna malattia, pò semplicemente aiutà à creà un ambiente migliore in u corpu è sentimenti per prumove a guarigione ma ùn guarisce alcuna malattia diagnosticata.

U Reiki hè un strumentu da aduprà cum'è cumplementu à a medicina tradiziunale è hè praticatu in centri di salute, cliniche è ancu in certi ospedali.

I pazienti chì ricevenu Reiki sperimentanu cambiamenti in u so corpu è si ponu sente scomodi, Hè nurmale dopu à e prime sessione postu chì cù l'energia chì agita in u corpu a persona pò sente nausea, irritabilità, sensibilità estrema, ecc. Hè per quessa chì hè necessariu cuntinuà cù u restu di e sessioni chì u praticante cunsiglia.

Energia Reiki in e mani

Ogni persona pò risponde à u trattamentu in modi diversi, per questa ragione ùn duverebbe micca paragunà cumu si sente una sessione Reiki per voi cumu si sente per un'altra persona. Inoltre, dopu parechje sessioni duvete valutà se Reiki hè una bona opzione per voi o micca. Più hè longu u trattamentu Reiki, megliu i risultati. è l'effetti di tali trattamentu.

Musica per fà Reiki

Se vulete amparà à fà Reiki o semplicemente vulete sapè chì tippu di musica hè adupratu in e sessioni, sottu puderete truvà alcuni video in modo da pudè ascultalli liberamente. Cumu pudete vede, sò canzone chì portanu à u calmu è u benessere di a persona chì l'ascolta. Aumenta u rilassamentu è calma l'ascoltu solu chjudendu l'ochji è se mette ancu in una sessione di Reiki ancu megliu.

Se notate in ogni video, anu una lunga durata per pudè aduprà a stessa melodia musicale per tutta a sessione di Reiki, in questu modu, ùn duverete micca cambià a musica solu perchè a pista audio hè finita. Mettite in ghjocu è gode di a musica è di tuttu ciò chì vi pò purtà in una sessione di Reiki!

Video 1

Video 2

Video 3


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.