Incuntrà parechji di i più impurtanti scienziati messicani

Ci hè una cattiva abitudine di pensà chì, in i paesi sviluppati o in u primu mondu, sò i soli lochi induve ogni tippu di avanzamentu o di sviluppu accade in termini d'invenzione. Tuttavia, questu ùn hè micca u casu, in parechje regioni di l'America Latina ci sò stati eventi o scenarii micca solu di eventi storichi chì anu cuntribuitu à qualchì trasformazione, ma sò ancu l'origine di grandi individui chì, cù a so furmazione accademica è a so applicazione fedele in amparera, anu cuntribuitu è ​​influenzatu u sviluppu di novi studii è scuperte.

Queste marche chì sò trascendute cù u tempu servenu da basa per novi ricerche o novi contributi da sviluppà da e nuove generazioni. Hè u casu di u Messicu, chì hà avutu una cumunità scientifica chì forse ùn riceve tantu ricunniscenza, ma riceve onori in cumpetenza tecnologica, grazia à u sustegnu internaziunale chì hè cusciente è interessatu à e so realizzazioni.

Chì scentifichi messicani si distinguenu?

Eccu un elencu di i più impurtanti scientifichi messicani in termini d'influenza è di i so cuntributi:

Mario Molina

Partendu da unu di quelli attuali, Mario Molina Henriquez Hè una di i principali scientifichi messicani di questu tempu. Hè natu in Città di Messicu u 19 di marzu di u 1943. Hà assistitu à i so primi anni di furmazione educativa in Messicu, dopu à l'età di 11 anni hè statu mandatu à studià in Svizzera, perchè anu cunsideratu a lingua tedesca cum'è un aspettu d'impurtanza per a tecnulugia campu è u so sviluppu.

À u so ritornu, hà studiatu à l'UNAM è si hè diplomatu cum'è Ingegnere Chimicu. In u 1972 uttene un Dutturatu in Chimica è Fisica da l'Università di Berkeley. È u 28 di ghjugnu di u 1974, hà publicatu un articulu in a rivista Nature, cù Sherry Rowland, nantu à a decomposizione generata da i CFC in u Ozone Layer.

Durante quasi 20 anni anu pruvatu à scredità a so teoria, cum'è l'altri scienziati, ma infine, i risultati sò stati à u so favore è cum'è previstu, anu mostratu ch'ellu avia ragione, allora l'11 d'ottobre 1995 era attribuitu u Premiu Nobel in Chimica cun Rowland è Paul Crutzen.

Oghje, a so scuperta hà purtatu à varie tematiche à esse pusizionate in quelli cù e più alte priorità nantu à l'agenda di travagliu di e nazioni principali; Questi includenu u cambiamentu climaticu, a salute di a pianeta è u so impattu annantu à l'omu.

Sò cuncetti chì anu un impattu massimu oghje è per via di questu, u duttore Molina hè unu di l'omi più influenti in u campu scentificu è suciale; essendu cunsideratu cum'è l'avemu digià dettu, unu di i migliori scienziati messicani è cunsideratu un elementu chjave è essenziale in u pensamentu di sviluppu è sopravvivenza di l'umanità.

Carmen Victoria Felix Chaidez

Hè natu in Sinaloa. À l'età di 17 anni hà assistitu à u Cungressu Astronauticu Internaziunale chì si hè fattu in Houston, Stati Uniti; un passu chì a purtaria à diventà unu di i migliori scentifichi messicani d'oghje.

Hà studiatu ingegneria elettronica è di cumunicazione (IEC) à l'Istitutu di Tecnulugia è Studii Superiori di Monterrey, Campus di Monterrey, induve s'hè impegnatu ancu in altre attività cum'è associazioni è cunferenze. Ci hè da nutà chì hà avutu una preparazione cusì bona chì hè diventata cunferente in e scole primarie è secundarie nantu à u sughjettu.

À a fine di a so carriera, s'unì à AT&T è Texas Instruments; più tardi hè intrutu in l'Università Spaziale Internaziunale (ISU), chì u so stasgiu hè statu realizatu à a NASA Ames, in u dipartimentu di i Piccoli Satelliti. Hà participatu ancu à i Forum di Cunsultazione per a creazione di l'Agenzia Spaziale Messicana (AEM).

Durante u so tempu à a NASA Ames era incaricatu di pruvà a fattibilità di aduprà prudutti cummerciali da mette in opera in a custruzzione di picculi satelliti, per riduce i costi. Per fà questu, hà utilizatu un smartphone Google Nexus è hà travagliatu cù l'ingenieri di sviluppatore di a cumpagnia è i ricercatori di a NASA.

À u ritornu in Messicu, dopu à un annu di cullaburazione cù a NASA, hà travagliatu cù dirigenti di l'agenzia spaziale di i Stati Uniti, affinchì, in u 2012, i giovani messicani di diversi stati di u paese anu avutu l'uccasione di fà stanzi simili.

Manuel Sandoval Vallarta

Hè natu l'11 di ferraghju di u 1899, essendu membru di una famiglia caratterizata cum'è burghese in Città di Messicu. A Prima Guerra Mundiale l'hà impeditu d'entrà à l'Università di Cambridge à l'età di 16 anni. À 18 anni hà viaghjatu à Boston per studià à u MIT, acquistendu un diploma di bacheloru in Ingegneria Elettrica in u 1921.

Dopu hà ottenutu un Dutturatu in Fisica Matematica à l'età di 25 anni in u stessu istitutu. In u 1927, Sandoval hà vintu una borsa di studiu da a Fundazione Guggenheim chì li hà permessu di studià Fisica sottu a tutela di Albert Einstein, Max Plank, Erwin Shrödinger, Max von Laue, è Hans Reichenbach. Questu avvenimentu hà purtatu l'autore à stabilisce una grande amicizia cù Einstein, per quale avia una grande ammirazione.

À a fine di u so sughjornu hà scontru ancu Heisenberg è hà collaboratu cun ellu in e so recenti investigazioni. Vultò à u MIT in u 1929 è da tandu diventa u riferimentu perfettu in u cuntinente americanu per cunnosce, capisce è criticà a Meccanica Quantica. Quì, era u principale tutore di parechji genii futuri cum'è Nathan Rosen, Richard Feynmann è Luis Walter Álvarez.

A maiò parte di e so ricerche sò state basate nantu à i raggi cosmichi è grazie à elli, l'autore hè statu numinatu per un Premiu Nobel è hè statu ricunnisciutu in u mondu sanu per avè aiutatu à materializà a Fisica Quantumica. Hè unu di i più rinumati scienziati messicani.

A causa di a Seconda Guerra Mundiale, l'investigazioni à u MIT sò state focalizate nantu à scopi militari, eccu perchè ellu sceglie di spustassi in Messicu più spessu, grazia à l'invitu persunale di u presidente Manuel Ávila Camacho.

U so travagliu hè statu di grande influenza per u sviluppu di u Prughjettu Manhattan (destinatu à creà a Bomba Atomica), in l'osservazione di l'Universu da un puntu di vista fisicu-matematicu è in a diffusione di a sperimentazione in u Cosmos. Infine, u duttore Sandoval hè mortu in Mexico City u 18 d'aprile di u 1977.

Luis Ernest Miramontes

Luis Ernesto Miramontes Cárdenas hè natu in a cità di Tepic, Nayarit, u 22 di marzu di u 1925. A so furmazione accademica si hè svolta in u liceu di a Città di Messicu, ancu u studii realizati in Ingegneria Chimica à l'UNAM. In u 1950 travagliava dighjà in i Laboratorii Syntex, chì avianu per scopu di sviluppà ormoni sintetici è in questu sede hà avutu a pussibilità di travaglià cun Carl Djerassi è Jorge Rosenkranz in varie investigazioni di Chimica Organica.

U 15 d'ottobre di u 1951, à solu 26 anni, Miramontes era dighjà unu di i più impurtanti scienziati messicani è riesce à sintetizà u noretisterone, u cumpunente di basa per i contraccettivi orali. A so sintesi s'impatrunisce subitu, essendu cunsiderata una di e invenzioni principali di l'ultimi dumila anni, per i quali hè statu piazzatu in u Salone di a Fama di l'Inventori di a storia, cù Pasteur, i fratelli Wright, Thomas Edison è Alexander Bell., essendu u solu messicanu.

In u 2004, a so invenzione hè stata cunsiderata u 2005u più impurtante di a storia per via di e ripercussioni tecnulogiche è suciali ch'ella hà avutu, è in u XNUMX, a noretisterone hè stata chjamata a più impurtante cuntribuzione scientifica messicana di u XXu seculu da l'Accademia Messicana di Scienze. Ci hè da nutà ch'ellu hè carattarizatu o ricunnisciutu per avè causatu una rivoluzione sessuale cù a so invenzione.

Hà avutu una famiglia cumposta da 10 zitelli. In più di u so successu massimu, u scientistu Miramontes hè diventatu prufessore di Chimica à l'UNAM, continuendu i so studii è registrendu altri 40 brevetti. Hà servitu ancu cum'è direttore di a Facultà di Chimica di l'Università Iberoamericana è Direttore di Ricerca di Base di l'Istitutu Messicanu di u Petroliu. Hè mortu in u 2004 in Mexico City u 13 di settembre.

Carlos de Singüenza è Góngora

Singüenza y Góngora hè nata in Mexico in u 1645, i so genitori eranu spagnoli. In a so ghjuventù hà iniziatu i so studii religiosi, ma hè statu espulsu per avè un cumpurtamentu indisciplinatu. Finalmente si hè diplomatu à l'Università Reale è Pontificia. A causa di u so altu livellu di osservazione è di sperienza ecologica, hè statu numinatu per creà e carte idrologiche di tutta a Nova Spagna, chì à quellu tempu includia finu à Florida.

Hà direttu i scavi à Teotihuacán in u 1675, chì sò stati i primi scavi archeologichi fatti in Messicu in tempi culuniali.

Unu di i fatti chì u caratterizeghja trà i migliori scienziati messicani era chì in America era ellu precursore di a separazione di l'Astrulugia è l'Astronomia, un avvenimentu per u quale hè statu largamente criticatu in a cumunità scientifica, ancu in Europa. Tuttavia, ùn hà micca firmatu è mantene a so postura; Firmatu è cunvintu hà discututu a teoria finu à a fine, basendu è argumentendu cù fatti rigorosi è osservazioni.

Inoltre, era incaricatu di salvà e vistighe di ciò chì ne restava di u Messicu precolombianu, ma a so morte improvvisa in u 1700 interrompe una di e più impurtanti investigazioni archeologiche di u Messicu finu à quellu mumentu.

Guillermo gonzalez camarena

Guillermo González Camarena, cunnisciutu ancu cum'è u picculu geniu trà i scientifichi messicani, hè natu u 17 ferraghju 1917 in Guadalajara, Jalisco. Sicondu i registri, dapoi un zitellu era interessatu à a tecnulugia; À tal puntu chì à 12 anni era capace di custruì a so propria radiu da solu è à 15 anni a so propria telecamera televisiva. À quell'età li hè venutu in mente di avè una televisione à culore per ùn vedelu cusì inutile.

In u 1939 prisenta u so grande "Sistema Trichromaticu Sequenziale di Campu". L'invenzione hà causatu grande furia è quandu avia solu 23 anni hà ottenutu u brevettu per a televisione à culore in Messicu è in i Stati Uniti, u 19 d'Agostu 1940. À l'età di 29 anni hà pussutu creà a prima stazione di trasmissione televisiva sperimentale in Messicu, cuminciendu à sparghje a televisione cum'è mezu di cumunicazione è d'educazione.

Ci vole à sapè chì a so creazione hà avutu una grande influenza à u livellu glubale, ciò chì hà purtatu à a so ricunniscenza immediata. L'Università avia ancu avutu un nome datu; u tìtulu di Honoris Causa è ancu "Dottore in Scienze" (si deve nutà chì si trattava di un titulu chì ùn hè statu attribuitu in più di mezu seculu in e Istituzioni di i Stati Uniti). U 20 d'ottobre di u 1962, hà brevettatu u "Sistema Bicolore Simplificatu", chì hè u sistema attuale per i televisori.

Cum'è l'avemu dettu prima, a ricunniscenza è l'influenza di l'invenzioni di st'autore si sò sparse subitu in u mondu; prumove a scienza è l'educazione, chì eranu sempre inseme in u paese. In pienu sviluppu è quandu a so carriera hà avutu un grande boom chì era in crescita, cunsideratu unu di i migliori scienziati messicani, hè mortu, à causa di un accidente di vittura u 18 d'aprile di u 1970 chì hà pigliatu a so vita.

Fernando Mier-Hicks

Hè natu in Aguascalientes è hè diplumatu in tecnulugia Monterrey. À pocu tempu 28 anni, pocu graduatu, hè duttore in ingegneria spaziale da u Massachusetts Institute of Technology. Ci hè da nutà chì un simulatore hè statu realizatu in st'istituzione per pruvà e cundizioni chì i prototipi nanosatelliti anu da affruntà in u spaziu.

Prima di entre in u dutturatu, cofundatu l'iniziu Sistemi d'Azione, chì cuncepisce e so propie centrali elettriche è metterà à prova i primi l'annu prossimu.

Tra i so successi ci hè a creazione di un cuncepimentu per una macchina chì simula trè cundizioni fora di stu mondu: ambienti à zero attrito, vuoto (assenza d'aria), è plasma spaziale.

In una intervista per Forbes, u ghjovanu scentificu hà spiegatu chì l'ambiente di frizione zero face chì ogni muvimentu, quantunque minutu, duri per lunghi periodi. Inoltre, hè capace di rende e piccule forze prodotte da l'ambiente esternu capaci o capaci di mudificà a so orientazione, per esempiu, l'interazione di u sole cù u satellitu.

Questu hà ancu realizatu a realisazione di una squadra chì, ricreendu e cundizioni di u spaziu esterno (ingrassabilità, zero attritu è ​​un ambiente cun plasma), hà permessu di pruvà u funziunamentu di i cumpunenti elettronichi è di i sistemi di propulsione di stu tipu di satelliti.

Ùn hè ancu sicuru s'ellu si dedicerà à a ricerca o à entre in l'attività aerospaziale, chì hè definitiva, hè a so piazza trà i migliori scienziati messicani.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.