St'omu cù 4 figlioli ci dice cun grande umore e so sperienze cum'è babbu

Vi ricumandu sta cunferenza incadrata in un ciclu di ghjurnali intitulatu "Gestisce i zitelli". Sicuramente averete più di una risata. Più chè una cunferenza, pare un monologu di u Club di Comedia.

Carles Capdevila hè prufessore di cumunicazione à l'Università di Barcellona è babbu di quattru figlioli: una figliola di 19 anni, un figliolu di 18 anni, un figliolu di 13 anni è un figliolu di 6 anni. Ci dice in modu umoristicu e differenze trà i so dui figlioli maiò è l'altri dui zitelli più chjuchi.

Ci parla di e sferenze trà i dui zitelli maiò è l'altri dui zitelli. Per esempiu, quand'ellu volta in casa, ci sò dui chì li danu un abbracciu è l'altri 2 ùn:

Se ti piace stu video, per piacè cunsiderate di sparte lu cù quelli chì sò vicinu à voi. Grazie mille per u vostru sustegnu.[mashshare]

Alcune perle chì Carles ci lascia:

1) «Quandu facciu una burla in casa, dui ridenu è dui dicenu chì ùn sò micca divertente; Ùn la capiscu micca perchè qualchì annu fà si ne ridianu dinò ».

2) "Quandu u mo figliolu di 6 anni mi abbraccia è hè a cosa più meravigliosa chì ti pò accadere, li dicu:" Ùn mi abbracciate tantu perchè sò cumu sarete, aghju viaghjatu versu l'avvene . ".

3) "In realtà, quandu u vostru figliolu di sei anni vi abbraccia, l'idea chì un ghjornu sarete separati da ellu pare insupportabile. Quand'ellu ghjunghje à 18 anni, l'idea chì un ghjornu site per separassi da ellu pare interessante ... ancu urgente ».

4) «Cù u primu figliolu, avemu sterilizatu a ciuccia ogni volta chì ci paria chì puderia avè toccu a terra. Cù u sicondu, se avemu vistu chì u ciucciu era cascatu in un locu bruttu, l'avemu passatu per u tappu. Cù u terzu avemu digià decisu chì sì u ciucciu era cascatu in un locu assai bruttu è c'eranu 3 testimoni, almenu l'avemu da asciugà sopra a maglia. U quartu zitellu ùn hà mai calatu u ciucciu ».


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.