A meditazione pò caccià u preghjudiziu di "costu affunditu" in 15 minuti

br>

Vi puderete dumandà chì hè u preghjudiziu "costu affundatu". Per quelli chì ùn sanu micca, u preghjudiziu di "costu affundatu" hè a riluttanza di una persona à abbandunà un prughjettu in u quale anu investitu assai soldi è sforzu, malgradu u fattu chì un tale prughjettu sia statu dimustratu inviable.

Un studiu recente hà cunclusu chì solu 15 minuti di meditazione di cuscenza ponu aiutà e persone à eliminà stu tippu di pregiudiziu. A ricerca, publicata in a rivista Scienze Psiculugia, hà esaminatu l'effetti di a meditazione annantu à quellu tippu particulare di pregiudiziu mentale (Hafenbrack et al., 2013).

Prima di spiegà in più dettagliu e conclusioni di sta ricerca, vi lasciu un video in cui trattanu un pocu di più in profondità nantu à questu sughjettu di Mindfulness:


U preghjudiziu di "costu affundatu" pò esse un grande prublema per l'individui, l'imprese, è ancu i guverni. In fattu, stu preghjudiziu hè ancu cunnisciutu cum'è «Effettu Concorde« Si riferisce à u prugettu cumunu sviluppatu da a Francia è a Gran Bretagna, chì cunsistia in a fabricazione di un super aereu chì costava 6 volte di più cà previstu. Ancu quandu u prughjettu hè statu truvatu inviable, soldi (è sforzi) anu continuatu à esse spesi solu perchè un investimentu significativu era dighjà fattu.

L'effetti di u preghjudiziu di "costu affundatu" si ponu vede in i prughjetti publichi chì costanu assai di più cà u bugettu.

Pensate chjaramente

meditazioni

"A pace mundiale serà ottenuta quandu abbastanza persone anu a pace interiore per custruì". - Pèlerinu di Pace

Unu di i punti di forza di a meditazione hè chì fucalizza a mente nantu à u mumentu presente.

I ricercatori anu creatu un scenariu cummerciale chì hè statu prughjettatu per testà a pregiudiziu di u costu affundatu. Anu fattu dui gruppi: un gruppu hà ricevutu una sessione di meditazione attenta per 15 minuti è l'altru gruppu di cuntrollu ùn hà ricevutu nunda. In u gruppu di cuntrollu, 40% di e persone anu sappiutu resistere à u preghjudiziu affundatu. Tuttavia, guasgi 80% di quelli chì anu fattu stu tippu di meditazione anu sappiutu resistere à stu preghjudiziu.

I ricercatori anu ottenutu risultati simili in un altru esperimentu è poi anu continuatu à esaminà esattamente cumu a consapevolezza hè utile. In un terzu esperimentu anu trovu chì a cuscenza aumenta a cuncentrazione in u mumentu presente, cumu si deve esse.

Un focusu nantu à u presente riduce i sentimenti negativi associati à u preghjudiziu di "costu affundatu" - quella impotenza di sentesi cum'è assai tempu, soldi è sforzu si perde. Questa riduzione di l'emuzione negativa significava chì i participanti eranu assai megliu equipaggiati per resistere à i pregiudizi.

U preghjudiziu di negatività

Questa scuperta hè stata basata nantu à ricerche precedenti chì anu trovu chì a meditazione pò ancu aiutà e persone à cumbatte u "pregiudiziu à a negatività": tendenza naturale di e persone à fighjà troppu nantu à l'infurmazioni negative.

Se stu tipu di migliuramentu pò esse vistu cù solu 15 minuti di meditazione, Immaginate quantu pudete migliurà u pensamentu è a decisione cù una pratica di meditazione costante.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.