L'attenzione in e scole riduce i sintomi depressivi in ​​l'adulescenti

br>

Studienti di u liceu chì anu fattu un prugramma di Averti sintomi ridotti di depressione, ansietà è stress finu à sei mesi dopu a fine di u prugramma. Non solu li anu riduttu, ma eranu menu propensi à sviluppà tali sintomi. U studiu hè statu guidatu da u prufissore Filip Raes, di a Facultà di Psiculugia è Scienze di l'Educazione di l'Università Cattolica di Leuven (Belgio). U maestru hè u primu à esaminà Mindfulness in un grande campione di adolescenti in un ambiente cum'è a scola.

Mindfulness hè una forma di meditazione focalizzata nantu à l'eserciziu di attenzione. A depressione hè spessu radicata in una spirale di sentimenti negativi è preoccupazioni. Una volta chì una persona impara à ricunnosce questi sentimenti è penseri più rapidamente, pò intervene prima chì a depressione accada.

cuntintizza

Mentre a Mindfulness hè stata largamente testata è applicata in i pazienti cun depressione, hè a prima volta chì stu metudu hè statu studiatu in un gruppu di adolescenti in un ambiente scolasticu. U studiu hè statu fattu in cinque scole secondarie in Fiandre, in Belgio. Circa 400 studienti trà l'età di 13 è 20 anu participatu à u studiu. I studienti sò stati divisi in un gruppu di test è un gruppu di cuntrollu. U gruppu di prova hà ricevutu stu prugramma di Mindfulness è u gruppu di cuntrollu ùn hà micca ricevutu furmazione. Prima di u studiu, i dui gruppi anu cumpletatu un questionariu per rilevà è misurà i sintomi di depressione, stress, o ansietà. I dui gruppi anu riempitu u questionariu torna subitu dopu a furmazione, è dopu una terza volta sei mesi dopu.

Prima di l'iniziu di u prugramma, sia u gruppu di prova (21%) sia u gruppu di cuntrollu (24%) avianu una percentuale simile di studienti cù sintomi depressivi. Dopu l'applicazione di u prugramma Mindfulness, quellu numeru era significativamente inferiore in u gruppu di prova: 15% versus 27% in u gruppu di cuntrollu. Questa differenza hè stata mantenuta sei mesi dopu a furmazione: 16% di u gruppu di test versus 31% di u gruppu di cuntrollu.

I risultati suggerenu chì a mente pò purtà à una diminuzione di i sintomi associati à a depressione è, da l'altra parte, chì a pruteghja da u sviluppu più tardu di sintomi relativi à a depressione.

Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Teresa Pozzoli de Gamarra dijo

    Grazie squadra di auto-aiutu: L'infurmazioni ricevute sò assai boni. Mi aiuta à un livellu praticu è à mustrà à l'altri i vantaghji di u situ Aiutu è autucumpulimentu

    1.    Jasmine murga dijo

      Grazie mille MaTeresa!