Cause più cumuni di migrazione, benefici è cunsequenze

Una persona o un gruppu di questi decide di migrà quandu si trova chì u locu induve stanu attualmente ùn soddisfà alcuni di i so bisogni, sia sociali sia ecunomichi, è ancu si pò senta disgustati di i prucessi pulitichi chì sò praticati quì, o qualchì catastrofe naturale chì provoca a distruzzione di tutti i so bè è beni.

Questa attività hè una di e più antiche praticate da a razza umana, perchè hè istintivamente chì e persone decidenu move o cambia territoriu quandu ùn li furnisce più i fundamenti necessarii per pudè sustene a vita. L'essere umanu hè di natura migrante, è adattabile à guasi ogni ambiente.

Hè una parte impurtante di a storia, postu chì per esempiu l'America ci hè stata una grande migrazione da i cuntinenti europei chì sò andati à cunquistà è culunizà e terre di quellu cuntinente, per a quale anu trasferitu e so case in questu, chì hè presa cum'è migrazione.

Oghje ghjornu, hè statu pussibule osservà a migrazione costante di e pupulazioni chì campanu in paesi chì sò veramente problematichi in termini di pulitica è sucietà, generendu di più in più cause per u populu di decide di pruvà l'uppurtunità offerte da altre terre.

Chì hè a migrazione?

A migrazione si riferisce à u muvimentu o u spustamentu di l'essere umanu, ch'ellu si tratti di un cambiamentu di cuntinente, cum'è un paese, un statu, o simpliciamente un populu, chì sò territori diversi da i quali ponu abità à quellu tempu.

A migrazione hà duie divisioni chì sò chjamate secondu chì a persona o gruppu di persone entri o surtite, chì sò l'emigrazione è l'immigrazione.

Ci sò ancu tippi di migrazioni chì si basanu annantu à u tempu chì l'individuu intende passà fora di a so terra, o s'ellu vole stabilizzassi in l'altru locu, chì sò temporanei è permanenti.

Sicondu u fattore causativu avemu u furzatu è u vuluntariu. In certi paesi, certe persone sò custrette à lascià a terra per esiliu, o da fattori chì minaccianu a so vita.

Ci hè da nutà chì ùn sò micca solu internaziunali, ponu ancu esse interni, perchè una persona pò migrà in un paese, solu cambiendu di statu o di regione.

Principali cause di migrazione

Frà i più cumuni avemu i seguenti.

Famiglia

Quandu una persona decide di spustassi in una residenza più vicina à a so famiglia, perchè vive in posti assai luntani, è ancu quandu un parente hà digià emigratu prima è dopu avè ottenutu stabilità in questu, li offre a possibilità di fà. parenti chì sò stati in a so terra.

Pulitiche

Hè unu di i casi i più testimonii oghje, o almenu in paesi cum'è Venezuela chì presentanu una situazione di regime totalitariu, induve ci sò persone chì anu ancu avutu da lascià u paese per espone a so vita in ellu, grazia à a persecuzione pulitica, a pulizza abusu trà altri.

A maiò parte di i migranti chì lascianu un territoriu per questi mutivi ùn volenu micca di solitu, perchè probabilmente anu da lascià fora d'ubligazione, per via di esse esiliati, o ghjunghjenu in altri paesi cum'è rifuggiati pulitichi.

Socioecunomicu

Una di e cause principali di a migrazione, perchè tutte e persone sò in cerca di stabilità sia suciale sia economica, è ci sò alcuni paesi chì ùn anu micca certe caratteristiche chì sustenenu u successu in entrambe e direzzioni, inibendu e persone chì l'abitanu.

I migranti di stu tippu abitualmente studianu in dettaglio e opzioni per migrà, perchè ciò chì cercanu hè di migliurà a so vita in questi aspetti, essendu a maggioranza di i paesi di u terzu mondu, è pruvendu à ghjunghje à i paesi di u primu mondu, chì offrenu più opportunità di sicuru.

Cunflitti internaziunali è guerri

Ci sò parechji esempi di paesi chì si trovanu in questi cuntesti, chì affettanu direttamente tutti l'abitanti di elli, esponendu a so vita ogni ghjornu per via di l'intensa battaglia chì pò o pò esse sviluppata.

À u livellu di a storia, questu hè statu un fattore assai pertinente in quantu à e migrazioni, postu chì grazia à a natura umana per circà a prutezzione di a so famiglia è di a so vita, fughjenu in lochi chì li offrenu più sicurità.

Culturale

Queste ùn sò di solitu dannose, à volte a ghjente decide solu chì volenu amparà nuove culture, è si muvianu per cunnosce u mondu un pocu di più, o perchè li piace solu u modu di vita di altre regioni

Ancu se in certe occasioni fattori cum'è a religione ponu esse decisive quandu si sceglie sta decisione, postu chì pò ancu causà cunflitti maiò à livellu suciale è puliticu.

Catastrofe

Cum'è terramoti, inundazioni, malatie, tsunamis, l'eruzione di i vulcani, l'esplosione di e bombe, è tutte e catastrofe chì ponu influenzà un territoriu sò una ragione sufficiente per a decisione di migrà, perchè tutti questi Minaccianu a vita di l'umanità, è cum'è dighjà citatu, a natura di questu hè di prutegge si.

Prestazioni è cunsequenze 

Ci sò parechje cause chì ponu scatenà a decisione di migrà, ancu se queste sò assai pusitive in parechji modi, anu ancu cunsequenze, quì sottu sò alcuni benefici è cunsequenze di a migrazione.

Beneficii

  • Questu contribuisce à u sviluppu ecunomicu di un paese perchè crea competitività in industrie è imprese internhe, per via di a diversità chì pò cumparisce cù i novi abitanti di un paese.
  • A demugrafia di un paese pò esse migliurata, perchè l'età media per questu hè 20 à 35 anni.
  • Fornisce più manodopera à u paese destinatariu.
  • I migranti puderanu migliurà a so qualità di strada, per via di e cundizioni socioeconomichi megliu di u paese da riceve.
  • Vidite una crescita à u livellu culturale di e persone.
  • E cundizioni di travagliu diventanu più ottimali quandu migranu.

Cunsequenze

  • Pò causà intensi danni emozionali à causa di sentimenti di abbandunamentu, o di una distanza estrema da a famiglia è di i so cari
  • In certe persone provoca depressione, stress è angoscia per u sentimentu di solitudine chì pò causà, di solitu causatu in i primi stadii di a migrazione.
  • A pupulazione di u paese d'origine di l'emigranti diminuisce.
  • U redditu publicu cala soprattuttu per via di a mancanza di pupulazione.
  • I ghjovani i più pruduttivi di a sucietà sò i primi à parte, per questa ragione l'avvene di questu hè dannighjatu.
  • E persone studiate sò e prime à ritirassi, lascendu u paese senza prufessiunali
  • Sò custruiti quartieri chì sò per u più periculosi, in i quali l'abitanti sò immigrati.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.