A mo critica à "Cum'è un omu pensa"

A mo critica diIeri mentre facia a mo spassighjata abituale stava ascultendu l'audiobook Cum'è un omu pensa. Ùn pudia aspittà per finì. Ùn pudia micca vede un modu per rientre in casa per caccià e mo cuffie. In più, hà dannighjatu a mo corsa.

Hè unu di i libri più impurtanti nantu à a motivazione. Tuttavia, ci hè un picculu dettagliu. Hè un libru chì hè statu publicatu in u 1903. Hè vera chì ci sò libri anziani chì ùn perdenu forza cù l'anni, guadagnanu ancu in virtù. Cum'è un omu pensa micca chì hà persu forza. Ciò chì accade hè chì hè statu "plagiatu" da quasi tutti i libri nantu à a motivazione.

In a mo vita aghju lettu assai libri d'aiutu è di motivazione. Dopu tantu tempu, assai pochi libri si distingueranu. Eccu perchè dopu à sente Cum'è un omu pensa L'aghju trovu ripetitivu ad nauseam. Hè assai bè scrittu è dice cose impurtantissime ma l'idea principale di u libru, cù i nostri penseri pudemu cambià a nostra vita, hè stata u leitmotiv di a psiculugia durante a seconda metà di u XNUMXu seculu cù l'apparizione di a psiculugia cognitiva. U restu hè statu più listessu: u putere di a nostra mente.

Surely Cum'è un omu pensa Era u pionieru in stu mondu di motivazione. U restu hè ghjuntu in più.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

8 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Angelica Maria Trains Valdivieso dijo

    Duvemu permettene à noi stessi d'esse aiutati postu chì cusì avanzeremu più in a vita, à un certu puntu di a nostra vita averemu bisognu di l'aiutu di qualchissia chì ci tocca à rifiutallu, allora duvemu ascultà attentamente i cunsigli ch'elli danu noi per a strada perchè ci serà sempre un mumentu per mette li in pratica, ..

  2.   Angelica Maria Trains Valdivieso dijo

    solu noi avemu u putere di affundà o di flottà, u salvatore di vita hè l'insignamenti è l'esperienze chì avemu campatu chì ci aiuteranu à emergere in a vita per avanzà ogni ghjornu passu à passu senza fretta ma senza calma nemmenu, u Potere di a mente hè qualcosa di assai forte è di pensà à u pusitivu hè chì anderemu à fà bè è avemu da attirà cose è persone cun vibrazioni positive è positive, accettà l'aiutu di qualcunu ùn ci face micca menu capaci di risolve i nostri prublemi, tocca à noi à rifiutalla o accettà u bè chì ci offrenu sia per via di una sperienza vissuta da un'altra persona sia per cunsiglii o anecdota ......

  3.   Angelica Maria Trains Valdivieso dijo

    Ùn lasciate micca a vostra mente duminà u vostru corpu, pruvate à truvà equilibriu in questi momenti è vedrete chì hè incredibile cumu cù a vostra mente pudete guarì parechji mali chì qualchì volta associamu à prublemi di salute è si scopre chì sò paure è paure ammucciatu in u nostru subcosciente chì riflettemu è sintomaticu di malatie, mal di testa, frebba, frà altri è se ùn lu cuntrullemu micca à tempu ponu veramente trasformassi in prublemi di salute, allora cuntrollate a vostra mente è focalizatevi nantu à e cose pusitive è pruduttive .... a gioia di u vostru ambiente chì a ghjente cerca di sparte cun voi, micca chì fughjinu è vi evadenu, piuttostu chì sò quelli chì vi tenenu à fiancu per un pezzu di più ...

  4.   Angelica dijo

    U megliu aiutu chì pudemu riceve hè l'aiutu spirituale chì vene da sopra, Diu hè quellu chì move tuttu

    1.    anònimu dijo

      Diu ùn esiste micca, tutta a religione hè inventata da l'omu. S'ellu ci hè un diu, hè al di là di a nostra intelligenza di listessa manera chì un vermu ùn hè micca cusciente di l'universu. (hè una paràbula). Parechje persone campanu senza crede in Diu è vanu assai bè. È parechji dicenu chì credenu in Diu è sò ipocriti è falsi. In tutti i mo anni di vita ùn cunnoscu una sola persona chì rispetta tutti i precetti di una religione.

      1.    Tam dijo

        Diu ùn esiste micca? Diu hè amore noi sceglieremu u modu d'andà è fà u bè o u male ch'ellu ci amerà sempre Diu uguale à l'amore hè ciò chì significa duvemu rispettà ogni idea di ognunu ma mi pare una mancanza di rispettu per ciò chì hà vene a vita è poi cerca aiutu in questi lochi ghjente cum'è voi ùn esisteranu micca per voi ma quellu chì hà amore tuttu surgr

  5.   Ninoska dijo

    Daniel, mi piacerebbe dà un bonu libru di auto-aiutu à un ghjovanu di 21 anni, mi piacerebbe sapè se mi pudete aiutà è raccomandà unu.
    Sto attentu à i cummenti, ti ringraziu assai

    1.    Daniel dijo

      Salute Ninoska, se ne devessi sceglie unu seria questu: "Ricerca di l'omu per u significatu" di Viktor Frankl.

      A salutazione.