Caratteristiche principali di l'acellu cuccu

In u mondu ci sò varie spezie d'uccelli, tutti facenu una grande parte di a fauna glubale. Questi animali vertebrati camminanu, saltanu o volanu secondu u so habitat, cibu è predatori pussibuli.

? Chì ghjè l'acellu cuccu?

L'acelli sò cuparti di piume per facilità u muvimentu attraversu u volu, ancu u beccu hè una parte chjave per l'alimentazione efficace di l'acellu, ùn hà micca denti. In virtù di a grande impurtanza chì l'acelli anu per a coesistenza di altre spezie, avemu dedicatu un articulu in particulare à l'acellu cuccu, affinchì pudete amparà nantu à u caratteristiche di st'acellu, chì hè u so habitat è i cumpurtamenti di e spezie, ancu per avè un acellu da paragunà cù u restu.

U termine "cuccu" vene da i soni chì l'uccellu face per cumunicà cù a banda, sprime bisogni, o difende si da un predatore.

? Caratteristiche

Hà una dimensione di circa 25 cm, u masciu si distingue da a femina per i picculi cambiamenti in i toni di u so piumaghju, in a parte suprana hà culori trà u ramu è u marrone grisgiu è in a parte più bassa di u so corpu hè grisgiu chjaru toni. A femina, invece, hà tonalità rossu in a gamma grisgia di e so piume.

? Intelligenza di l'acelli

Hè assai intelligente, a femina per esempiu, ùn face micca un nidu per i so pulcini piuttostu, invade u nidu di altri acelli.

Dopu à u cucciolu, sò alimentati è curati da genitori di spezie sfarente postu chì a so mamma li abbanduneghja in diversi nidi spargugliati in parechji lochi.

⚙ Custumi

Si sà chì passanu longu prucessi di migrazione, di solitu l'acellu di cuccu vive in zone fredde di l'Europa, dunque si va assai luntanu in Africa per uttene posti più caldi.

Cumu l'avemu dettu prima, a femina cuccu face l'ova in i nidi di l'altri acelli cusì ch'elli alzanu u pulcinu, è sì a femina hà dui pulcini, sò dipositi in nidi diversi; Sta prucedura hè cunnisciuta cum'è abitudine parassita di l'acellu. Hè necessariu enfatizà chì u cumpurtamentu di a spezia hè ligatu à u so stintu propiu, vale à dì, chì l'acellu ùn pò micca esse attribuiti caratteri umani d'indipendenza è distaccu versu i so ghjovani.

D’altronde, i «cous» chì cantanu sò strettamente ligati à i bisogni cumunicativi di e spezie ligate à una intelligenza relativamente alta.

In a listessa linea, à l'agricultori li piace a presenza di u cuccu vicinu à e so culture, grazia à u capacità di l'acellu per sterminà i parassiti chì minaccianu l'ecunumia è u sustenimentu di l'agricultori.

Minacce di e spezie

Ogni acellu assai più grande è più predatore pò diventà una minaccia murtale per u cuccu, in particulare in abitati spartuti cù l'aquile o i vulturi.

Inoltre a presenza di alcune volpe, donette, è linchi pò esse a minaccia per a spezia.

In altri casi, u listessu essaru umanu pò mantene un cumpurtamentu viulente versu u cuccu, postu chì pò pensà chì l'acellu invadi u so locu di residenza quandu hè in cerca di manghjà, chì sò i stessi parassiti chì toccanu l'omu.

Grazie à questu, hè necessariu per l'individuu di familiarizà si cù e diverse spezie d'uccelli è u so metudu d'alimentazione.

Oghje, l'acellu hà bisognu di l'aiutu di l'abitanti adiacenti à u so habitat postu chì e minacce da l'omu à e spezie sò di più in più forti.

Ci hè varii fattori chì l'influenzanu, cum'è u tagliu di l'arburi o l'eliminazione definitiva di l'acellu nutrendusi d'insetti chì risiedenu in i culturi è i campi appartenenti à l'omu.

? Cumu si nutrisce l'acellu cuccu?

A so dieta hè principalmente erbivora, allora cunsumanu insetti è altri parassiti chì sò una fonte di proteine ​​per u so corpu, u riflessu cumunu di l'acellu hè di apre u beccu per esse nutritu da i so genitori, in questu casu genitori adottivi, chì regurgitanu à u beccu di a discindenza. cusì chì hà una megliu digestione di l'alimentu.

Libellule, farfalle, ragni, falene, mosche, altri insetti è bruchi sò i cibu preferitu di l'acelli di cuccu; Per a so parte, e ranochje sò in a piramide alimentaria di l'acellu è ancu l'ova di l'acelli più chjucu chì sò vulnerabili, ma questu cumpurtamentu hè tipicu di u male adultu violentu.

Hè cunsigliatu d'investigà i diversi metudi di supportu per e spezie in a vostra comunità, se sò inesistenti, pudete principià da fà passà u messagiu da solu.

Località cum'è i Stati Uniti, anu prutettu a vita di l'acellu cù restrizioni imposte à i so abitanti, per esempiu, a pruibizione di caccia in i lochi induve u cuccu reside.

? Chì hè u so habitat?

Ambienti boscosi, regioni temperate o trupicali, a verità hè chì a spezia hà qualchì adattazione à e cundizioni climatiche di l'ambiente, tuttavia, a capacità di suppurtà temperature assai basse hè limitante, perciò decidenu migrà in lochi più caldi in e stagioni invernali.

À u cuccu li piacenu l'arburi cù foglie secche induve hè faciule da camuffà cù u so piumaghju, di solitu cercanu posti cavi per stà in elli per longhi periudi di tempu.

? Cumu si riproduce?

U maschile deve curtighjà a femina purtenduli tutti i tipi di foglie è di manghjà per ch'ella accetti. Dopu longu tentativi, u maschile pò accede à u stadiu riproduttivu di a femina.

Dopu quandu u periodu d'incubazione di a femina cummencia, si piatta trà l'arburi in cerca di un altru nidu per pone l'ova. Osservate da luntanu e femine di altre spezie mentre custruiscenu i so nidi è decidenu intelligentemente quale seranu i genitori adottivi di i so figlioli.

Aspettate chì l'altra femina fessi i so ovi in ​​u so propiu nidu è andate à circà manghjà, è po a femina cuccu invade u nidu; ciò ch'ellu face hè di fà cascà unu di l'ove di l'altra femina in terra per ch'ella ùn s'addunessi di u cambiamentu ch'ella hà fattu in u so nidu.

Più tardi, pone u so ovu è si ne và, lasciendula in u nidu di una mamma accugliente.

L'ironia di tuttu què ùn hè micca solu u cumpurtamentu di a mamma, ma quellu di u pulcinu stessu, chì dopu à circa 10 ghjorni di a so nascita, lancia i pulcini di a so mamma aduttiva per esse l'unicu da nutrì è curà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.