Cumu amparà un libru di 500 pagine verbatim

Anni fà, un attore chjamatu John Basinger hà sappiutu amparà una di e grandi opere di u pueta John Milton per lettera. Cumu facciu? Puderemu avè qualcosa simile?

In u 1993, l'attore John Basinger hà iniziatu à amparà u capolavoru di u pueta John Milton: 'Paradisu persu', una racolta di puesie di più di 500 pagine di l'editore Cátedra.

Ci hè vulsutu 9 anni à amparà à mente è in u 2001 u recitava. Cum'ella era cusì larga, hà duvutu sparte a so "mostra" in 3 ghjorni. recitallu continuamente averia pigliatu 24 ore.

Cumu l'avete capita?

Ghjuvanni basinger

Ghjuvanni basinger

Ogni ghjornu hà dedicatu un'ora di studiu per memorizà 7 versi. Sicondu a rivista memoria hè à pocu pressu a quantità d'infurmazioni chì a nostra memoria à cortu andà pò cunservà.

A cosa buffa hè chì hà amparatu i versi mentre camminava nantu à un tapis roulant E dopu anderaghju nantu à elli mentre alzava pesi. Non solu esercitava a so mente, esercitava ancu u so corpu 🙂

Questa grande capacità di ritenzione hà attiratu l'attenzione di un psicologu chjamatu John Seamon è hà contattatu l'attore per dumandà s'ellu puderia investigà u so casu. A risposta di John Basinger hè stata assai impressiunante: Aspettu dapoi anni è anni una chjama di qualcunu cum'è voi.

Chì era u vostru grande secretu per memorizà sta grande racolta di più di 500 pagine?

Avemu cuntatu u metudu, vale à dì, cumu l'hà memorizatu è quantu hà pigliatu ma avà l'avemu da sapè a chjave chì hà permessu à questu attore di recità e puesie da memoria è senza alcun fiascu.

John Basinger hà dettu à i circadori di l'Università di Wesleyan chì ùn hà micca solu memorizatu e parolle. John Basinger li hà dettu ciò chì seguita:

A vera sfida era micca solu di memorizzallu, ma cunnosce lu abbastanza prufondu per cuntà veramente a storia di Milton "..

Ùn era micca solu memorizà e parolle. Li hà datu un significatu è hà interpretatu tutti i versi inseme; li hà dotatu di significatu.

I circadori anu fattu cuntattu cù Ghjuvanni quand'ellu avia dighjà 74 anni, dunque, a so memoria ùn era più adatta cum'è in 2001. Tuttavia, è malgradu u passu di u tempu era ancu capace di recità e puesie cù un tassu di successu di 88%. Percentuale chì hè aumentatu à 98% s'ellu hè statu aiutatu cù i primi versi.

A cosa buffa hè chì a so memoria ùn hà micca fiascatu à mezu à u libru o à a fine. Dicenu chì ci ricordemu megliu di ciò chì avemu studiatu à u principiu. In u casu di Ghjuvanni, sti dati eranu irrilevanti.

E cunclusioni di u studiu realizatu annantu à John Basinger

A prima è evidente conclusione hè chì John Basinger avia una prodigiosa memoria. U secondu hè quellu 10 anni di studiu (à u ritmu di un'ora à ghjornu) sò abbastanza per diventà un espertu in qualcosa: scacchi, aeronautica o, cum'è in u casu di John, un espertu in memorizazione di testi.

Tuttavia, a grande chjave per tuttu è, i ricercatori anu ancu rilevatu, era chì l'attore hà dotatu tutti i versi di significatu. Ùn hà micca ripetutu parolle cum'è un pappagallo. Hà finitu per capisce a racolta di puesie cum'è un inseme in chì ogni versu era ligatu à l'altri.

Hà recitatu e puesie ma l'hà veramente ascoltate. Vuliu capì li, vulia capì u grande travagliu di Milton.

I ricercatori anu ancu nutatu in e so conclusioni chì John Basinger hà filatu un poema da l'altru, cum'è qualcunu chì impara una canzone. U libru facia parte di un inseme. Hà ancu dotatu u so recital di gesti è si pudia vede cumu si eccitava in certi passaghji.

Un'altra chjave era chì si esercitava mentre amparava i puemi. Hè ben pruvatu chì l'eserciziu ossigene u cervellu è prumove a memorizazione.

Una curiosità chì John Basinger hà dettu à i circadori

John Basinger hà visualizatu in a so mente "Paradisu persu" cum'è una grande cattedrale per quale ellu avanzava per ellu mentre recitava e puesie.

Questi spazii fittizii cognitivi eranu dighjà aduprati da classichi cum'è Cicerone.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.