Esercitazioni di ascoltu attivu per migliurà e vostre relazioni

ascultu attivu

L'ascoltu attivu hè necessariu per una bona cumunicazione trà duie persone. L'ascultu hè a cumpunente più fundamentale di e cumpetenze di cumunicazione. L'ascoltu ùn hè micca qualcosa chì accade solu, L'ascoltu hè un prucessu attivu induve una decisione cusciente hè presa per ascultà è capisce i messaghji di l'oratore.

L'ascoltu attivu hè ancu di pazienza, l'ascoltatori ùn devenu micca interrompe cù dumande o cumenti. L'ascoltu attivu implica dà à l'altra persona tempu per esplorà i so penseri è sentimenti. devenu esse datu un tempu adattu per quessa.

L'ascultu hè una cumpetenza di cumunicazione postu chì passemu u 70-80% di e nostre ore di veglia in qualchì forma di cumunicazione ... ancu se a maiò parte di noi sò ascoltatori poveri è inefficienti ... parechje persone ùn sò micca boni è boni dunque hè bonu di travaglià in l'ascultu attivu cusì pò migliurà è migliurà cusì una bona cumunicazione.

ascultu attivu

Avvanzi di ascultà attivu

L'ascoltu attivu hà assai vantaghji impurtanti per a cumunicazione trà e persone è hè necessariu tenelu in contu per esse cuscenti di l'importanza di u vostru travagliu. Alcuni di i so benefici sò:

  • Custruisce fiducia trà e persone. Migliora l'onestà è altre persone si aprenu emotivamente.
  • Ampliate a vostra perspettiva. U modu di capisce a vita dipende da i vostri penseri è ascultà e prospettive di l'altri permette di amparà di più nantu à cume vede e cose.
  • Migliurà a pazienza. Se site un bon ascoltatore, hè perchè avete pigliatu u tempu è fattu un sforzu per esse cusì. A pazienza hè necessaria per pudè ascultà cun attenzione senza ghjudiziu.
  • Ti rende più sensibile. Vi sentirete più cunnessu cù l'altri populi è cù i vostri sentimenti.
  • Averete più cumpetenza è cunniscenza. Cù una migliore abilità di ascoltu sarete una persona più capace, sarete più efficiente è sarete più riesciuti in ogni zona di a vostra vita.
  • Risparmiate tempu è soldi. Un ascoltu efficace riduce micca solu i rischi di incomprensioni è errori chì puderebbenu esse assai dannosi, risparmia dinò tempu è soldi evitendu di riavviare un compitu o un prughjettu, solu perchè e direttive date sò state interpretate male.
  • Aiuta à rilevà è risolve i prublemi. Ascoltendu attivamente puderete sapè esattamente ciò chì pensanu l'altri è dunque, puderete fà miglioramenti in casu chì sorti un tipu di cunflittu.
Articulu ligatu:
Ascultu attivu: u megliu modu per cumunicà cù l'altri

Esercizii per migliurà l'ascoltu attivu

Per migliurà u vostru ascultu attivu, duverete fà qualchi esercizii è tene in contu altri aspetti.

ascultu attivu

  • Parafrasi ciò chì ti dicenu. Esempiu: "Allora vulete chì custruiscimu a nova scola in u stilu di a vechja?"
  • Breve affirmazione verbale. Esempiu: "Apprezzu u tempu chì avete pigliatu per parlà cun mè"
  • Fate dumande aperte. Esempiu: «Capiscu chì ùn site micca cuntentu di a vostra vittura nova. Chì cambiamenti li pudemu fà? "
  • Dumandendu dumande specifiche. Esempiu: "Quantu impiegati avete incaricatu l'annu scorsu?"
  • Menzionendu situazioni simili. Esempiu: "Eiu in una situazione simile dopu chì a mo cumpagnia precedente m'hà fattu redundante".
  • Riassume e dumande. Esempiu: un candidatu à u travagliu chì riassume a so comprensione di una domanda pocu chiara durante una intervista.
  • Osservate a ghjente chì parla. Esempiu: un facilitatore di riunione incuraghjendu un membru di squadra tranquillu à sparte i so parè nantu à un prugettu.
  • Riassume e cunversazioni di gruppu. esempiu: un direttore chì riassume ciò chì hè statu dettu in una riunione è verifica cù l'altri chì hè currettu.
  • Avè un bon cuntattu visuale è annuite a testa.
  • Esse cuscenti di a lingua non verbale propiu è altri.

Cunsiglii per diventà un ascultore attivu è migliurà e cumpetenze di ascoltu attivu

Questi cunsiglii ponu aiutà.

Fighjate u parlante è mantene u cuntattu visuale

Parlà cun qualchissia mentre site distrattu da altre cose cum'è fighjà u schermu mobile ùn rispetta micca u vostru interlocutore. U cuntattu visuale hè cunsideratu un ingrediente di basa di una cumunicazione efficace. Quandu parlemu, guardemu in l'ochji di l'altri. Fighjulateli, ancu s'elli ùn ti fighjanu. Timidezza, incertezza, o altre emozioni, cù tabù culturali, pò inibisce u cuntattu visuale in alcune persone in certe circustanze.

ascultu attivu

Esse attenti è rilassatu

Date à u parlante tutta a vostra attenzione è ricunnosce u missaghju. Ricunnosce chì a cumunicazione non verbale hè assai putente. Per esse attenti:

  • Mantene u cuntattu visuale cù u parlante
  • Andate à l'oratore
  • Attenti à ciò chì si dice

Lascià andà i penseri distractori

Prutegge mentalmente e distrazioni, cume l'attività di fondu è u rumu. Inoltre, pruvate à ùn fighjà micca nantu à l'accentu di u parlante o i gesti di discorsu à u puntu induve diventanu distrazioni. Infine, ùn vi distraite micca da i vostri penseri, sentimenti o pregiudizii.

Mantene una mente aperta

State à sente senza ghjudicà l'altra persona o criticà mentalmente e cose ch'elli ti dicenu. Se ciò chì dice vi alarma, andate avanti è alarmatevi, ma ùn dite micca à voi stessu: "Beh, hè stata una mossa stupida". Appena vi lasciate cun giudizi intriganti, avete compromessu a vostra efficacia cum'è ascoltatore.

Stà à sente senza ghjunghje à cunclusioni è ùn interrompe micca per finisce e vostre frase. Ricordate chì u parlante utilizza u linguaghju per rapprisintà i penseri è i sentimenti in u so cervellu. Ùn sapete micca ciò chì sò questi penseri è sentimenti, è l'unicu modu per scopre hè ascoltendu.

Ùn interrompe micca o tagliate micca ciò chì dice u parlante

I zitelli anu amparatu chì era maleducatu d'interrompe. Certamente u cuntrariu hè mudellatu in a maiò parte di i talk shows è di i reality shows, induve un comportamentu forte, aggressivu è direttu hè tolleratu, s'ellu ùn hè incuragitu. Interrupt manda una varietà di messaghji:

  • Sò più impurtante chè voi
  • Ciò chì devu dì hè più interessante.
  • Ùn m'interessa micca ciò chì pensate
  • Ùn aghju micca u tempu per u vostru parè

Tutti pensemu è parlemu à tassi diversi. Se site un pensatore veloce è un parlante agile, u pesu hè nantu à voi per rilassà u vostru ritmu. per u cumunicatore più lente è più penseru, o per a persona chì hà prublemi per sprimesi.

Fate e dumande per chjarificà ciò chì l'altri dicenu

Quandu ùn capite micca qualcosa, benintesa, duvete dumandà à l'oratore di spieghjelu. Ma invece di interrompe, aspettate chì u parlante faci una pausa. Poi dì qualcosa cum'è: Turnate un secondu. Ùn aghju micca capitu ciò chì avete ghjustu dettu ... » Puderete dopu riassume ciò ch'ellu hà dettu per assicurassi chì l'avete capitu bè è chì u vostru interlocutore vede chì site attenti à ciò ch'ellu dice.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.