Cuscenza per i malati di cancheru

Uni pochi ghjorni fà aghju scrittu l'articulu intitulatu Tecniche di Cuscenza mostra i benefici per a salute in i quali aghju parlatu l'incredibili benefici di sta tecnica per migliurà a nostra qualità di vita.

Sta tecnica di meditazione hè aduprata ancu per i pazienti diagnosticati di cancheru. Un studiu cuntrullatu di 90 pazienti cun cancheru chì anu fattu meditazione attenta durante 7 settimane hà datu i risultati seguenti: 31% avianu menu sintomi di stress è 65% avianu menu episodi di disturbi d'umore.

Cuscenza per i malati di cancheru

Alcuni studii anu suggeritu ancu chì praticà a meditazione migliora a probabilità di un risultatu pusitivu. Tuttavia, a realtà hè chì l'evidenza scientifica dispunibile ùn suggerisce micca chì a meditazione sia efficace in u trattamentu di u cancheru o di qualsiasi altra malattia ma pò aiutà à migliurà a qualità di vita per e persone cun u cancheru.

Tuttavia, a meditazione regulare pò riduce u dolore cronicu, l'ansietà, a pressione alta, u colesterolu, l'abusu di sostanze, è i livelli sanguini di cortisol (l'ormone di u stress), oltre à riduce l'usu di i servizii di salute.

I medichi dicenu ancu chì a meditazione migliora l'umore, a funzione immune è a fertilità. I sustenitori sustenenu ancu chì l'efficienza di a meditazione aumenta a cuscenza mentale di sè, chì contribuiscenu tutti à u rilassamentu.

Praticendu Mindfulness, u malatu di cancheru usa a cuncentrazione per rilassà u corpu è calmà a mente. U paziente impara à guidà a so attenzione. Hè una terapia utile è cumplementaria per u trattamentu di u dolore crònicu è di prublemi di sonnu cum'è l'insonnia. Alcuni centri di trattamentu di u cancheru offrenu a meditazione cum'è supplementu à l'assistenza medica standard. Fuente

Dopu mi ne vò un video cun un esempiu di una pratica di attenzione:



U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.