Ted Bundy: un assassinu seriale chì hè diventatu famosu

Ted Bandy

U 24 di ghjennaghju di u 1989 Ted Bundy hè statu esecutatu in Florida, ma sin'à oghje sapemu sempre quale hè ... cumu pò esse? Perchè si tratta di un assassinu seriale chì hà marcatu u tempu in u quale hà campatu. U so nome sanu era Theodore Robert Bundy è Hè natu u 24 di nuvembre di u 1946 in Burlington, Vermont, USA. Hè statu un assassinu seriale è stupratore, in fattu hè cunsideratu unu di i criminali i più noti di a fine di u XNUMXu seculu.

Infanzia cumplicata

A so zitellina hè stata marcata da una grande bugia postu chì i so babboni anu presu l'identità di i so genitori per piattà una maternità immorale da a sucietà in a quale campavanu è chì nimu li puntaria u ditu. Anu fattu crede à Ted è à tutta a sucietà chì eranu i so genitori è chì a so mamma era a so surella.

Pruvavanu à parè una famiglia perfetta quandu in realità l'internu di a so casa era un veru infernu: u missiavu / missiavu era un omu viulente è abusava di a so minnana, cunsumava assai porno è li piacia à guardà video di abusi animali è umani. Queste attitudini ùn eranu micca piatte davanti à u so figliolu / nipote ... chì in qualchì modu hà interiorizatu tutti quessi cumpurtamenti orribili è atroci.

ted bundy serial killer

A relazione cù u so missiavu / sociaru era cumplicata è hè statu ancu vittima di bullying à a scola. A so intelligenza è e so cumpetenze suciale l'anu aiutatu à avè una carriera universitaria riesciuta, è avia relazioni apparentemente normali cù e donne. Paria, à u mondu, chì era una persona stabile ma in realtà, da u so latu più foscu, hà attaccatu è uccisu parechje donne in diverse cità trà u 1974 è u 1978. Cum'ellu era crisciutu, Hà mustratu à u mondu una certa perfezzione ma in a so mente ci eranu secreti scuri è spaventosi.

28 assassinii è hè diventatu famosu

Hà cunfessatu un totale di 28 omicidi, ma si stima chì era in realtà responsabile di centinaia di morti. Hè statu cundannatu à morte in u 1979 per l'assassiniu di dui studienti universitari, l'annu dopu hè statu novu cundannatu à morte per u stupru è l'assassiniu di una zitella di 12 anni. In u 1989, cum'è l'avemu indicatu à l'iniziu di st'articulu, hè statu executatu. A so esecuzione hè stata in a sedia elettrica.

Malgradu a natura atroce di i so crimini, Ted Bundy hè diventatu famosu, sopratuttu dopu à fughje a custodia in Colorado in u 1977. Era un omu affascinante è intelligente è questu hà attiratu l'attenzione di u publicu. In fattu, u so casu l'ha ispiratu à creà rumanzi è filmi dedicati à a so vita o à u so modu di tumbà.

Sembrava chì i media populari avianu trasfurmatu stu criminale in una figura romantica è ancu desiderabile. Hà sappiutu superà a zitiddina è suppostu prima di esse un assassinu, hè diventatu una persona di successu in a sucietà. Hà studiatu psiculugia è dirittu è hè statu ancu candidatu à guvernatore di u statu. Hè statu ancu decoratu per piglià un zitellu da annegà è fà attività di a cumunità. In a so vita perfetta di fronte à u mondu, pareva un citatinu esemplariu.

Ted bundy cù manette

Ancu s'ellu avia parechje ricunniscenze in a sucietà, ùn si sentia micca integratu è diventò dipendente da u sessu viulente cum'è via di fuga da e so emozioni più intense ... qualcosa chì dopu hà purtatu à l'assassiniu è a sodomania. Avia una certa fissazione nantu à i giovani studienti di classe media cù i capelli neri lunghi è diritti.

U vostru modus operandi

Avia sempre u listessu modus operandi: attaccava nantu à i campi di l'università o vicinu à i supermercati in pienu ghjornu. Sceglia una zitella à casu è li dumanda di aiutà lu in a so vittura, mostrendu ch'ella avia un bracciu rottu è chì era in una fionda. Quandu a vittima s'hè avvicinata abbastanza, l'hà colpita cù un baru è l'hà purtata in un locu appartatu per sodumisalla cù e vizze torte. Dopu, li hà tombu è hà fattu pratiche necrofiliche.

Di tutte e morti ch'ellu hè accusatu è di tutte quelle chì si suppone anu fattu, solu 14 cadaveri sò stati ritruvati ... Tuttu hà cuminciatu quandu hè statu arrestatu per a so cattiva guida A pulizza hà trovu materiale in a so vittura chì l'indicava cum'è l'assassinu ch'elli cercavanu dapoi qualchì tempu.

Ancu s’ellu hè statu incarceratu parechje volte, hà ancu pussutu scappà da a prigiò per cuntinuà à tumbà. Sentì una compulsione è a voglia di tumbà. Ùn avia paura di esse chjappu è dunque tuttu què u rendia più sadicu. Era dipendente da l'uccisione ... avia bisognu di rapisce, stuprà è uccidere.

Hà sempre avutu un disordine di cundutta, ch'ellu hà manifestatu cù u so cumpurtamentu crudele, senza empatia ... Da chjucu, hà catturatu, mutilatu è macellatu animali.

Era innamuratu

In u 1967 s'innamurò di una cumpagna di scola chjamata Stephanie Brooks. Ma l'abbandunò perchè era immaturi è ùn avia alcunu scopu chjaru in a so vita. Ted hè diventatu ossessionatu cun ella è sempre li inviava lettere per pruvà à ricunquistalla, sempre senza successu. Abbandunò a scola è cuminciò à travaglià, ma i travagli ùn duronu tantu.

In u 1969 hà iniziatu una relazione cù Elizabeth Kloepfer, sta relazione hà duratu 5 anni ma hà continuatu à scrive è à circà di cunquistà a so relazione precedente. Più tardi, cù u tempu, hà ripresu a so relazione d'amore cù Stephanie Brooks, ma l'abbandunò perchè hè diventata una persona estremamente fredda. Hè da u 1974 quandu hà cuminciatu à tumbà.

fotografia sepia di ted bundy

A so vita à u corru di morte

Ancu se era da u 1979 quandu hè statu cundannatu à morte, hè Bundy chì hà pruvatu à ritardà a so data d'esecuzione u più pussibule in modu chì quasi un decenniu dopu hè statu quandu hè statu esecutatu. Stava travagliendu cù a pulizza per uttene ulteriori prulungamenti di a so sentenza. Mentre era in prigiò, hà ricevutu lettere da i fan chì dicenu chì u tenianu caru è mentre era in prigiò, hà spusatu Carole Ann Boone, un fan chì hà cridutu in a so innocenza è hà avutu una figliola cun ella.

Hà permessu di fà interviste induve hà narratu a so vita è i psichiatri anu analizatu u so statu mentale. Ted hè statu indicatu per avè una labilità emotiva, impulsività, immaturità, cumplessu d'inferiorità, egocentricità è mancanza d'empatia ... frà parechje altre cose.

Prima di esecutallu, hè statu dumandatu s'ellu avia qualchì ultima parolla è li disse:

"Jim [u so avvucatu difensore] è Fred [u so ministru], mi piacerebbe chì date u mo amore à a mo famiglia è à i mo amichi". Dopu questu, hè statu eseguitu in a sedia elettrica.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.