Bullying o bullying - Tuttu u vostru bisognu di sapè nantu à u sughjettu

In l'ultimi anni, ciò chì sapemu in inglese cum'è «Bullying«, Chì ùn hè altru chè bullying o fastidiu à a scola. A causa di a preoccupazione crescente chì i genitori anu da sapè se i so figlioli si trovanu di fronte à situazioni, avemu decisu di preparà un articulu chì spiega ognunu di l'aspetti da tene contu di l'intimidamentu. In questu pudete scopre nantu à i tipi, e cause, i profili di u harasser è molestatu, cunsequenze, prevenzioni è assai di più.

Chì ghjè l'intimidazioni o l'intimidazioni?

L'intimidamentu pò esse definitu cum'è maltrattamentu di ogni tipu purtatu da un studiente (harasser) à un altru (molestatu) spessu è per un periodu di tempu indefinitu; chì hà cumplicità di u silenziu o di l'indifferenza di i cumpagni di scola. Di solitu u tippu di abusu hè emotivu o psiculogicu, ma pò ancu esse verbale o fisicu. D'altra parte, ancu se sti tippi di casi sò di solitu in a scola, cù l'avanzamentu di a tecnulugia u cyberbullying; Hè ancu unu di i modi in cui i studienti d'oghje svolgenu l'intimidazione.

U scopu di u stalker hè maltrattà è intimurà a vittima, riescendu à espone lu psiculugicamente, emotivamente è in certi casi, fisicamente. Questu porta cunsequenze psiculugiche estremamente forti per i perseguitati, chì pò causà a paura d'andà in classe o di cascà in un quadru depressivu, per esempiu.

Chì sò i tippi di abusi?

Cumu l'avemu dettu, l'intimidamentu si pò fà in un fisicu, verbale o psiculogicu, chì spiegheremu quì sottu.

  • Assicuramentu fisicu Hè l'abusu chì si faci in forma fisica, vale à dì, quandu l'intimidatore spinge, calci o colpisce a vittima, per esempiu. Inoltre, face parte ancu di stu gruppu quandu l'affari persunali di i perseguitati sò maltrattati.
  • U psicologicu Hè quandu e minacce sò fatte in modu chì a vittima abbia paura di u harasser, per esempiu. Un casu cumunu hè quandu qualcosa di vergugnosu hè minacciatu per uttene a vittima à rispittà i desideri di u stalker.
  • U verbale Hè unu di i bullying i più aduprati, ancu inconscientemente in certi casi. Hè ancu assai putente perchè ùn lascia tracce è solu a vittima o quelli chì anu ascoltatu cunnosceranu u prublema. Stu tippu di fastidiu hè carattarizatu da vulè minà l'autostima di a vittima; aduprendu umilianti, razziali, insulti, parolle sessiste, missaghji o chjamate, frà altri.
  • U suciale, Infine, hè ancu generalmente fattu cun grande frequenza è hè estremamente cumunu in i novi studenti chì entranu in scola; Perchè l'intimidanti sò rispunsevuli di ignurà a vittima, impediscenduli di participà à l'attività svolte da altri studienti, frà altri.

Cunnosce i tippi di bullying

 

In più di e varie forme di abusu chì i bullies anu, più specificamente avemu i seguenti tipi di intimidazione: Bloccu suciale, esclusione è manipulazione, fastidiu, intimidazione è minacce.

  • U bloccu suciale hè quandu a vittima hè marginalizata o l'ughjettivu di ti isola da l'altri studienti; cum'è l'esclusione suciale, induve ùn permette micca à a vittima di socializà currettamente. Per a so parte, a manipulazione suciale hà per scopu di creà una maghjina fittizia o distorta di a persona per chì l'altri a rifiutanu.
  • Assicuramentu si riferisce à l'azzioni realizate da u harasser o harassers per affettà a dignità di u harassed. Tra d'elli pudemu truvà burla, burla, crudeltà è altri tippi di azzioni di fastidiu.
  • L'intimidazione Hè quandu l'intimidatore hà cumpurtamenti cù a vittima per ch'ella sia intimurita da elle, cum'è intimidazione o intimidazione, ciò chì face teme u zitellu.
  • E minacce ùn anu micca bisognu di esse spiegati, ma sò abbastanza frequenti in l'intimidazioni.

Cause di intimidazione

Ùn ci sò cause specifiche, ma ci sò prufili generali chì sò nurmalmente vicinu à quellu di i stalkers. Ùn anu micca necessariamente alcuna malattia o disordine metallica, ma ponu avè qualchì psicopatologia. Inoltre, in a maiò parte di i casi sò persone fisicamente forte, aggressivu, temperamentale, è manca di autocontrollo. Alcune di e caratteristiche più frequenti di u prufilu di stalker sò:

Profilu di u stalker

  • Possibilità di avè qualchì psicopatologia.
  • In a maiò parte di i casi, mancanu empatia è ponu soffre di distorsione cognitiva.
  • Sò di solitu abituatu à a viulenza, essendu abituale chì questu sia presente in casa.
  • In a grande maggioranza di i casi, ùn anu micca una bona relazione cù i so genitori è u zitellu ùn hè statu insegnatu nantu à i limiti. D'altra parte, i genitori sò di solitu assai permissivi.

L'ambiente o l'ambiente in a scola hè ancu un fattore da cunsiderà, postu chì in parechji casi ùn ci hè micca abbastanza autorità o attenzione hè prestata à stu tipu di prublema. Tuttavia, ci sò ancu casi in cui l'intimidamentu hè statu subitu in e scole chì anu furmatu insegnanti.

U stalker cerca una vittima ch'ellu face parte per a maiò parte di a minurità, per intimurì lu, molestallu è falla soffre. Certe volte senza ragione è solu cum'è un impulsu per burlà è fà piacè cù altri culleghi; in altre occasioni, per via di l'invidia per e prestazioni di u studiente o per altri motivi in ​​cui u bully hè superatu in qualchì aspettu. U prublema hè chì ancu se a scola hè qualificata, u silenziu di i cumpagni di scola indiferenti è di quelli intimuriti da u bully diventanu cumplici di stu tippu d'abusu chì di solitu passa inosservatu.

 

Cunsequenze di bullying

E cunsequenze di l'intimidamentu ponu aggravassi cù u passu di u tempu, in più ci sò cunsequenze secondu u rolu di ogni studiente; essendu sfarente per tramindui vittimi, in quantu à u aggressori è testimoni. 

Cunsequenze di i perseguitati

  • E vittime ponu sviluppà prublemi di salute è psiculogichi chì ponu influenzà u so avvene.
  • In certi casi ponu riprisentà aduprendu a viulenza.
  • Evitanu u cuntattu suciale per paura di esse umiliati, isolendu si è lasciati senza sustegnu.
  • Puderanu saltà o abbandunà a scola è abbandunà.
  • In i casi estremi ponu tentà suicidiu.

Cunsequenze di u stalker

Se per casu u vostru figliolu hè un intimuritore è ùn vi interessa veramente micca d'esse vittima, sarete interessatu à sapè ch'elli soffrenu ancu e cunsequenze.

  • Di solitu tendenu à avè cumpurtamenti aggressivi in ​​diverse situazioni.
  • Anu ancu tendenu à avè qualchì qualità o qualità pessime, chì hè una ragione per abbandunà a scola.
  • Hè cumunu chì, se u prufilu hè mantenutu mentre cresce, si trova in prublemi cù a legge.
  • Aumentate drammaticamente e vostre possibilità di mette in prublemi crescendu è esse abusivi.

Cunsequenze di i testimoni

I testimoni soffrenu ancu e cunsequenze di esse cumplici è di ùn accusà u harasser.

  • Anu paura di esse umiliati da u listessu bullizone, chì trattanu per rispettu.
  • Si sentenu cumplici di ùn fà nunda per impedisce l'abusu, ciò chì li dà un sintimu di culpabilità.
  • Ci hè una chance di danni emotivi.

Cunsiglii è Prevenzione di Bullying per Genitori è Insegnanti

Se site un maestru o un genitore, site interessatu à leghje qualchi suggerimenti per pudè tene tuttu sottu cuntrollu è prutegge i vostri figlioli o studienti da soffre stu abusu spiacevule è periculosu. In parechji casi, i zitelli anu paura di parlà à l'adulti di stu prublema, postu chì pensanu chì pò peghju (ciò chì accade quandu ùn sanu micca cumu gestisce a situazione); allora fate attenzione à i cunsiglii chì vi offriremu da quì à pocu.

  1. Duvete parlà cù u vostru figliolu per falla capisce chì stu tippu di cumpurtamentu hè cumpletamente inaccettabile; s'ellu face, un cumpagnu o hè a vittima. Dunque ci devenu informà in casu ch'elli fessinu parte, soffrenu o anu vistu intimurisce à a scola.
  2. Cum'è duvemu parlà cù i nostri zitelli, duvemu ancu amparà à ascultà. Se u vostru figliolu o studiente vi dice ch'ellu soffre di qualchì tippu d'abusu, ùn esagera micca perchè altrimenti ùn averia micca ricorsu à u vostru aiutu. Inoltre, sè ùn li dete micca à ellu, ùn hà micca fiducia in voi per a prossima volta, allora ùn puderete micca scopre se u cumpurtamentu continua à ripetersi.
  3. Duvete esse cuscenti di i segni chì u vostru zitellu o studiente pò esse vittima di intimidazione o hè un intimidatore. Cum'è sapete, e cunsequenze di ognunu di quelli implicati ponu dà un indiziu di u prufilu di u to figliolu è pudete truvà megliu ciò chì accade.
  4. Duvete cuntattà a scola per i segni chì vede. Se pensate chì u vostru zitellu sia intimuritu, informate ancu u maestru o i prufessori per ch'elli ponu esse cuscenti di a situazione. Inoltre, tenite u cuntattu cù u vostru figliolu in modu chì vi possinu dì se i prufessori anu svoltu u so rolu. Se site un maestru, allora duvete aduprà i strumenti necessarii per impedisce chì stu tippu di abusu accada. Frà questi ultimi pudemu menzionà:
  • Chjama i genitori per cuntalli a situazione. In parechji casi i raprisententi di l'agressori sò offesi o cun indiferenza per a situazione, cusì a scola deve piglià e misure necessarie per mantene l'integrità è a dignità di tutti i so studienti.
  • Pò esse creatu prugrammi di prevenzione di l'intimidazioniIn questu modu, tutti i studienti, i genitori è i prufessori ponu esse furmati è nutriti cù a più grande quantità di informazioni nantu à u sughjettu.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.