Caratteristiche di e leggende, tippi è definizione

Attraversu e leggende, avemu mantenutu a cultura più ricca, grazie à e storie soprannaturali è naturali chì i nostri babbi è parenti anziani ci anu cuntatu, simu stati capaci di sviluppà una creatività incredibile piena di fantasie.

Chì ghjè una legenda?

A legenda hè un genere literariu epicu chì hà caratteri fantastichi è soprannaturali chì si dice generalmente cum'è vera, conta storie piene di folklore è di prodezze intornu à un persunagiu principale.

Hà caratteristiche fantastiche è spessu storiche, stu tippu di narrazione hè trasmessu à bocca cum’è parte di a cultura pupulare di i populi è di e regione di tutte e parte di u mondu.

Funzioni di Legends

Tipi 

A versatilità di l'infurmazioni cuntenute in e legende vi permette di posizionàvi in ​​vari tippi o categurie, trà elle avemu:

  • Etiologicu: sò tutti quelli chì sò narrati in ambienti naturali, cum'è fureste, laghi, fiumi o campi.
  • Escatologicu: sò basati nantu à l'esperienze di dopu vita
  • Storicu è / o classicu: cuntà cumu si crea l'umanità basatu annantu à fatti storichi
  • Miticu: Stu tipu di legende adopra forze sopranaturali per spiegà i fenomeni di a natura chì, in generale, e culture chì anu creatu queste leggende ùn pudianu micca.
  • Religiosu: Si basanu intornu à u peccatu, a vendetta di qualchì santu, è ancu a beatificazione di e persone chì sò abili à a Chjesa cattolica è a so trasfurmazione in a religione.
  • Urbanu: sò quelli chì cunniscimu in e storie lucali, sia in e cità induve campemu sia in e cità stesse.

Caratteristiche principali di e legende

Stu generu riccu di fantasia è eroisimu hà unepoche di differenziazioni da l'altri dispositivi literarii. Dunque, in questa occasione 

Omi è eroi

U caratteru principale hà sempre caratteristiche umane chì malgradu sta cundizione, hà magicamente puteri sopranaturali o fantastichi chì danu un toccu più interessante à u so rolu.

Fantasia

Stu generu literariu hè pienu di fantasia detta cum'è verità, sta caratteristica dà assai significatu à e leggende è perchè sò. Questu permette à a persona scettica di dubbità di a veracità di l'infurmazioni narrate in a legenda, è a rende assai più indelebile in e culture.

Tradizione

Sò trasmessi di generazione in generazione cum'è tradizione lucale, i zitelli di i zitelli cunnisceranu sempre a stessa legenda grazia à a permanenza di i stessi sia in famiglia sia in a località duv'elli sò.

Historia

Ci hè sempre una storia da cuntà, a stessa chì hè esagerata è manipulata cù eventi soprannaturali è quella chì diventa u puntu di svolta in a narrazione.

L'ironia hè chì e storie principali di e leggende accadenu in parzialità, solu sò esagerate cù l'elementi fantastichi.

Differenze trà u racontu è a legenda

A storia ùn deve micca esse cunfusa cù u rumanzu, a sola cosa chì entrambi i generi literarii spartenu hè chì si trovanu in a narrazione basata nantu à eventi veri.

A storia, per a so parte, hè una narrazione basata nantu à eventi reali chì ùn sò micca alterati, a trama hè realizata da un gruppu di caratteri ridotti cun una trama interessante ma simplice. A diversità di a storia, a legenda dà un rolu unicu à un caratteru unicu, chì diventa l'eroe è u salvatore di a cità induve si svolge a storia.

Differenze trà mitu è ​​legenda

U mitu hè cumpletamente ligatu à a narrazione religiosa, hà certe allegorie chì cunducenu u lettore versu e forze creative chì u generanu. A sua volta, u mitu hè legatu à eventi ciclichi chì si verificanu spessu in un certu locu, si tratta sempre di u ritornu di qualcunu o qualcosa chì hà fattu a storia in quessi scenarii, vale à dì, simbulizanu eventi spirituali chì anu impurtanza in a vita di parechji ghjente.

Pudemu vede alcuni esempii nantu à a mitulugia greca è a struttura di stu tipu di narrativa, si parla sempre di una divinità cù puteri semi-umani cuncessi cù u scopu di assicurà u benessere suciale di e culture. Partendu da un avvenimentu cum'è un puntu di svolta in a narrativa, chì porta u prutagunista à a fine di a storia, nantu à i cambiamenti chì accadenu in a so vita è perchè li sò accaduti.

Un ubbiettivu evidenti di u mitu hè chì sia creatu per a cuscenza di l'essere umanu, nantu à e cunsequenze è e responsabilità di e so azzioni è l'impattu chì questi fattori anu nantu à a so vita, chì a volte sperimenta cambiamenti fisichi.

Per a so parte, a legenda deifica u caratteru cum'è l'eroi di a storia, altri eventi ponu esse aghjunti à sta narrazione è a so essenza fantastica ùn hè micca persa.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   morabia dijo

    Aghju amatu st'infurmazione, grazie