Caratteristiche di u leadership trasformazionale

Avete mai statu in un gruppu induve qualcunu hà pigliatu u cuntrollu di a situazione tramandendu una visione chjara di l'ubbiettivi di u gruppu, una passione marcata per u travagliu è a capacità di fà chì u restu di u gruppu si senti motivatu è energicu? Questa persona puderia esse ciò chì si chjama un capu di trasfurmazione.

A leadership trasformazionale hè un tippu di leadership chì porta à cambiamenti pusitivi trà quelli intornu à u capimachja. I dirigenti trasformativi sò generalmente energici, entusiasti è appassiunati. Non solu sò interessati è coinvolti in u prucessu, ma sò ancu focalizzati à aiutà tutti in u gruppu à riesce ancu.

Leadership trasformazionale

A storia di u Leadership Transformational

U cuncettu di leadership trasformazionale hè statu inizialmente introduttu da l'espertu di a leadership presidenziale è u biografu James MacGregor Burns. Secondu Burns, a leadership trasformazionale si pò vede quandu "I dirigenti è i seguitori travaglianu inseme per avanzà à un livellu più altu di morale è motivazione". Attraversu a forza di a so visione è di a so personalità, i capi di trasformazione sò capaci di ispirà i so seguitori à cambià aspettative, percezioni è motivazioni è travaglià versu obiettivi cumuni.

Più tardi, l'investigatore Bernard M. Bass hà sviluppatu l'idee uriginale di Burns è hà elaboratu ciò chì hè oramai cunnisciutu cum'è Teoria di u Leadership Transformational Bass. À sente Bass, a leadership trasformazionale pò esse definita in base à l'impattu chì hà nantu à i seguaci. I dirigenti trasformativi si guadagnanu a fiducia, u rispettu è l'ammirazione di i so seguaci.

I Componenti di u Leadership Trasformazionale

Bass hà ancu suggeritu chì ci eranu 4 cumpunenti sfarenti di u cumandu di trasfurmazione:

1) Stimulazione intellettuale: I dirigenti trasformativi non solu sfidanu u statu quo ma incuraghjenu dinò a creatività trà i so seguitori. U capu incuragisce i so seguitori à esplorà novi modi di fà e nuove opportunità di amparà.

2) Cunsiderazione individualizata: A leadership trasformazionale implica ancu offra supportu è incuragimentu à i seguaci individuali. Per favurisce e relazioni di supportu, i dirigenti trasformativi tenenu aperte e linee di cumunicazione affinchì i so seguitori ùn esitinu micca à sparte idee è cusì chì i dirigenti ponu offra una ricunniscenza diretta à ognunu di i so seguitori basatu annantu à i so cuntributi speciali.

3) Inspirazione è motivazione: I dirigenti trasformativi anu una visione chjara è sò capaci di articularla à i so seguitori. Questi dirigenti sò ancu capaci di aiutà i so seguitori à sperimentà a stessa passione è motivazione per soddisfà questi obiettivi.

4) Influenza idealizata: U capimachja di trasfurmazione hè un mudellu per i so seguitori. Perchè i seguitori ponenu a so fiducia è u rispettu in u capimachja, volenu emulà questu individuale è interiorizà i so ideali.

Riferimentu: Bass, B. M, (1985). Leadership è Performance.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Mario Alberto Sánchez Salazar dijo

    esse leader

  2.   Willian dijo

    Insegnante à parè meiu A leadership trasformazionale hè un stile di leadership chì hè definitu cum'è leadership chì crea un cambiamentu preziosu è pusitivu in seguaci. Una persona di trasfurmazione si cuncentra nantu à "trasfurmà" è aiutassi l'uni à l'altri, l'altri.

    1.    anònimu dijo

      Un capimachja di trasfurmazione hè quellu chì si primureghja di l'altri è micca solu per ellu, per u mo casu, a trasfurmazione hè quellu chì aiuta l'altri in questu modu.

  3.   Eli dijo

    Senza dubbitu unu di i migliori stili di leadership chì esistenu attualmente 🙂

  4.   Elisabetta dijo

    bonghjornu
    Ùn basta à ghjunghje solu à l'ubbiettivi di l'urganizazione, un bon capimachja deve assicurà chì quelli chì u seguitanu righjunghjinu i soi, cum'è quellu chì hà una tendenza trasfurmante, una grande infurmazione è assai aiutu-
    À ringrazià vi.

  5.   Petru A. Rivera Robles dijo

    roba bona, ma un'altra volta, scrivite u vostru nome cumpletu. per pudè citarla in ogni trache chì pudete avè bisognu.

  6.   Javier Rueda dijo

    Quale hè l'autore di questu articulu?