E caratteristiche principali di un regolamentu

I regulamenti sò prisenti in guasi tutti i duminii, ch'elli sianu di travagliu, di studiu, ghjuridichi, ancu in casa certe regule sò applicate per pudè avè un ordine di compiti distribuiti trà i sfarenti membri chì u cumponenu.

I regolamenti sò un inseme di regule chì anu una struttura d'ordine, dendu uguaglianza è parzialità à tutte e persone implicate in questu, ponu esse dettate da u guvernu, da qualsiasi impresa per chì i so impiegati sappianu i termini stabiliti da ella, per l'accademicu istituzioni, o per accordi trà e persone.

Ci sò certe caratteristiche chì sò assai impurtanti quandu si face una regulazione, chì li danu a struttura necessaria per una migliore comprensione è procedura.

E caratteristiche più impurtanti di un regulamentu

  • Deve esse specificu: và drittu à u puntu è ùn gira micca intornu à a machja, persegue un bè cumunu, sia per quellu chì prupone e regule, sia per quelli chì devenu rispettà li, ottenendu cusì entrambe e parti d'accordu.
  • Deve esse generale: u regulamentu duveria esse indirizzatu à tutti quelli chì sò implicati in a causa, cumpresi quelli chì a portanu fora, per evità chì alcune persone ne vedinu a violazione, è volenu fà listessa.
  • Deve esse imparziale: Ùn ci deve esse alcuna preferenza per quellu di quelli chì participanu à u regulamentu, postu chì questu porterebbe prublemi futuri per u rispettu di e stesse regule, per via di l'istintu di ghjustizia chì a maiò parte di a ghjente tende à avè.
  • Duverebbe esse assai chjaru: I regolamenti devenu esse u più diretti pussibuli, ma in listessu tempu ùn lascianu nisuna pussibilità di dubbitu à u mumentu di l'applicazione, postu chì i dubbi pudianu purtà inconvenienti futuri quandu si rispettanu e regule.
  • Deve avè cunfine: Si riferisce à u fattu chì u regulamentu deve specificà i so limiti, per implicà in chì misura certe cose ponu o ùn ponu esse fatte, chì devenu esse misurabili, per tene traccia di quantu pò esse larga.

Al di là di e caratteristiche di un regulamentu, devenu applicà sanzioni specifiche secondu l'offesa commedia secondu a creazione di un sistema chì hè guvernatu da l'impurtanza di e regule, in modu da assicurà una conformità più grande di ciò chì si prupone in u stessu; uttene una armunia trà tutte e persone implicate in u regulamentu, secondu a so origine.

Ci hè ancu trè classificazioni di regulamenti, chì sò impurtanti da sapè, perchè quandu si crea una regulazione avete una vasta cunniscenza, per avè un ottimu risultatu, è cusì fà cun basa è fundamenti.

Classificazione di i regulamenti

I regulamenti ponu esse classificati secondu: l'autorità chì li crea, u so raportu cù i prucessi legali è e materie ch'elli regulanu. Una breve spiegazione di ognuna di elle serà data quì sottu.

Sicondu l'autorità chì li hà fattu: Quessi sò guidati da l'entità chì li crea, sì sò creati da cumpagnie private chì saranu autonome, o creati da una istituzione, o una corporazione, è ancu da i regolamenti statali.

A causa di a so relazione cù e leggi: Quessi sò guvernati principalmente da u corpu principale di regulamenti chì in ogni statu seria a custituzione, questu hè perchè l'esercitazioni praticate in alcune zone devenu esse strettamente rispettate e leggi di quella regione, o pò causà gravi conseguenze legali.

Per e materie chì u regulanu: Sicondu ciò chì si tratta, se hè amministrativu o ghjuridicu, ponu influenzà solu e persone relative à l'area chì li stabilisce, o ponu influenzà tutti in generale, eccu quandu si parla di quelli legali.

Impurtanza di i regulamenti

I regolamenti sò una parte fundamentale di a vita d'ogni ghjornu, sò inculcati in i zitelli è l'adulescenti in e scole, i ghjovani adulti in università, l'adulti in travagliu, è u guvernu impone à tutti i so cittadini di seguità e leggi, chì sò regolamenti emessi da u statu, vale à dì , si vive sottu regulamentu per tutta a vita.

Questu hè impurtante, postu chì si cerca u bè cumunu di tutti i participanti è cunsequenti chì campanu, travaglianu o studianu in una determinata zona, perchè nimu ùn vularia chì certe persone fessinu ciò chì li pare, danneghjendu cusì à altre persone vicine.

I regulamenti ùn sò più chè i duveri di ogni persona, è ancu di quali diritti anu è ponu gode, ottenendu cusì un ottimu risultatu di coesistenza trà grandi gruppi di persone, chjamate cumunità.

I regolamenti duveranu esse applicati da chjucu, perchè altrimenti a ghjente puderia piglià e regule in u futuru cum'è qualcosa di scomodu, è ùn seguitanduli puderebbenu finisce per esse rifiutati da u restu di a cumunità.

Cumu seria una sucietà senza regulamenti?

Dopu avè saputu ciò chì significa un regolamentu, e so cause è e so caratteristiche è e so classificazioni, pudemu vede quantu sò impurtanti per una sucietà per coesistere è coesiste, ciò chì si puderia dì chì una cumunità o un certu gruppu di persone senza regulamenti puderia finisce in giganteschi caosu.

A ghjente hà bisognu di regule, parametri è limitazioni per pudè campà inseme in pace, perchè assai di elli tendenu à vulè fà atrocità contr'à a vita è l'integrità di l'altri senza ragione apparente, allora pudete immaginà a quantità di cose pazze ch'elli sperimenterianu. .u mondu se e norme ùn eranu micca applicate à a sucietà.

Ancu se ci sò ancu culture cù regulamenti chì ùn rispettanu alcuna di e caratteristiche menzionate quì, essendu questi regimi chì praticamente costrivenu e persone à rispettà una regulazione totalmente inumana, abusendu di u putere chì li hè statu attribuitu cù una certa posizione, è questu hè vistu in tutti i duminii, da paesi sani, à impieghi, è scole, per questa ragione hè assai impurtante aduprà i regolamenti currettamente, è chì anu tutte e caratteristiche menzionate quì

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Fabien dijo

    Hè un bellu travagliu, grazie à u vostru aiutu aghju avutu una decina