Chì fà per ùn esse tristu? 10 Cunsiglii Per Ùn Falà

In questu articulu avemu da spiegà ciò chì pudete fà per evità di esse tristi o depressi. A cosa più impurtante hè chì duvete esce da a vostra zona di cunfortu è applicà disciplinatumente i 10 suggerimenti chì vi daremu in questu articulu.

1) Esse curiosu

chì fà per ùn esse tristu

Rializà i vostri scopi parte da a basa di esse attenti à a vita, à e cose chì accadenu è à a vostra propria persona. Questu implica arrangiazione è furmà un statu di mente di curiosità, di ricerca permanente, di vulè ammirà è ricunnosce cose chì meritanu a nostra attenzione. Tandu venerà u "esse cuscente", chì implica realizà a necessità di approfondisce, di circà è stabilisce linee guida chì permettenu di capisce è integrà e vostre emozioni, penseri, bisogni è sperienze.

À a fine, "esse svegliu" significherà vive ogni mumentu sapendu quale sì, ciò chì avete bisognu o chì vulete uttene per ghjunghje à a prossima tappa, avendu stabilitu, u più chjaramente pussibule, una scala di valori chì vi permette di esse cuscenti di a vostra propria essenza interiore è percepite è rispettate quella di l'altri.

Cum'è Anthony de Mello dice in u so libru Rilasciu di sè stessu, "Esse svegliu significa ghjunghje à un statu induve tù sì quellu chì hè cambiatu per entre in a realità è avà vedi tuttu chjaramente".

  1. 2) Scuprite ciò chì vulete veramente.

Parlemu di veri auguri, quelli per i quali simu disposti à luttà è mette assai energia per rializà li. Qualcosa assai sfarente di e liste di desideri romantichi chì guasi tutti avemu fattu in coppia. Sognà hè meravigliosu è necessariu, ma quandu avemu da dedicà sforzu è energia per uttene qualcosa chì vulemu veramente, vale a pena di piantà un momentu prima è di esse chjaru nantu à ciò chì stemu cercendu di uttene. Megliu, chì avemu da rializà.

  1. 3) Dumandate cumu si senterà avè.

sintendu felice

D'accordu; vulete quellu chì hà nome è cognome. In verità, u vulete veramente? Per sapè, ci vole à tuffassi in drentu.

A cosa bona di tuttu què, se ne sì chjaru, hè chì, in realità, ùn importa micca quantu u vostru scopu hè difficiule. Viktor Frankl in u so libru "Ricerca di l'omu per u significatu", ci ramenta l'impurtanza di a nostra vuluntà. In questu modu, quandu decidite luttà per qualcosa, duvete sapè chì a cosa logica hè chì l'avete. Cusì Hè bè chì site chjaru nantu à ciò chì accadrà è cumu si senterà quandu si ottiene.

U più impurtante di tutti sti argumenti hè a felicità. Avete pensatu à uttene un scopu chì vi aiuta à esse veramente più felice?

  1. 4) Valuta e cunsequenze ch'ella averà nantu à l'altri.

Duvete preoccupassi pocu di l'invidia è di ciò chì diceranu, ma duvete cunsiderà se l'altri si sentenu danneggiati da u vostru successu. Si tratta di ottene di più, ma micca à u detrimentu di l'altri. A nostra libertà finisce induve principia a di u nostru vicinu. Inoltre, ci sò tante persone fantastiche à fiancu à noi ...

Se avete un minutu, pruvate ma sempre cù u vostru core, surrisci. A grande cosa di e cose più vere assai (cum'è questu) hè chì più dite, più avete. Un veru affare! Vi cunsigliu.

  1. 5) Crea una metodulugia chì hè adatta

In realtà questa hè a parte faciule, almenu per l'ingegneri, e persone chì amanu i metudi è e ricette. Ci hè parechje metodulugie per aiutavvi à ghjunghje i vostri scopi. A causa di a so simplicità è forza, forse u più raccomandatu hè u CREZU, chì e so acronimi si riferenu à i quattru passi di u sistema chì si basa: Goal (scopu o ughjettivu); Reality (realità attuale induve si hè, u mondu in quale simu avà mossi); options (analizà e diverse opzioni chì ci sò presentate per uttene l'ughjettivu desideratu), è Wrapup o Will (cunclusione è forza di vuluntà). Quì in st'ultima tappa hè induve hè definitu u pianu d'azione per ghjunghje à l'ughjettivu, specificendu cumu agisce per superà l'ostaculi chì nurmalmente appareranu longu u parcorsu.

  1. 6) Identificate ciò chì pudete oppone

Hà assai da fà cù u R di u metudu GROW.

In u listessu modu chì hè bè di pensà à l'altri per rispettalli, hè altrettantu impurtante pensà à l'altri ùn lasciassi micca esse intimuriti o calpestati per i nostri diritti. Parlu di i nostri diritti assertivi.

Dui brevi riflessioni à stu riguardu: una, chì certe volte u nostru nemicu è limitatore principale simu noi stessi, nigendu noi stessi u dirittu di ghjunghje à ciò chì vulemu, è duie, chì qualchì volta u nemicu ùn hè mancu l'altru, ma a nostra maghjina di l'altri, chì ci sposta à imaginà li peghju o più minacciosi di quelli chì sò veramente. Questa credenza erronea ci limiterà è scurderà l'energia per u nostru scopu. Sì avete un pocu, date u E credenze sbagliate chì hà fattu u Duttore Albert Ellis famosu (è ghjustamente).

  1. 7) Focus è focus for action

lascia tristezza
Focus nantu à ciò chì duvete fà, sia praticu, ghjunghjite à u puntu è evitate deviazioni, perdite di tempu è energia. Chì cose tutte in listessu tempu!

In realtà u messagiu hè simplice quant'è forte: se u portate, u portate. Eliminate e distrazioni, fermate e sciocche. Se vulete chì vi dica cose specifiche à propositu, vi possu dà qualchì indiziu:

* Focus nantu à ciò chì duvete fà. Ci sò strumenti per aiutavvi, cume i cerchi di preoccupazione è d'influenza, o di cuncentrazione cuscente nantu à ciò chì hè produttivu. Hè assai impurtante di sapè simplificà, chì ghjè un veru strumentu, chì cunsiste à dà a priorità è à creà novi abitudini o aduttà e routine di facilità.

* Focus on action. Per aiutavvi à aduttà st'abitudine, pudete avè diversi esercizii pratichi, cum'è u fattu di fighjà nantu à u compitu (focalizazione) o a tecnica di liberazione di un spaziu.

* Organizza u vostru tempu. Per ùn espansione, citaraghju solu alcune cunsiderazioni à stu riguardu. U primu hè a cunvenzione di fà un tipu d'eserciziu nantu à a distribuzione vera di u tempu chì avete dispunibule. U secondu, vi rende contu di u tempu chì perdemu procrastinendu è ùn ne affruntemu micca à u mumentu. In questu modu hè pussibule di evità quellu chì sona cusì male è chì avà chjamanu procrastinazione, chì hè una parolla spagnola chì vene in u Dizziunariu di a Reale Accademia è chì significa rimandà o rimandà.

  1. 8) Fiducia in sè stessu è e vostre capacità

Dopu a parte metodologica, hè impurtante di vultà à ciò chì conta di più: voi.

Avemu parlatu di uttene obiettivi chì ci permettenu di esse più felici. In definitiva tuttu hè circa a listessa cosa, di luttà per esse felici ogni ghjornu è in ogni attu di a nostra vita.

U fundamentu chì deve sustene a nostra felicità quandu e persone cumincianu à crede in sè stessu. Per crede in voi stessi sò necessarii trè requisiti: cunniscenza di sè, accettazione di sè è autostima.

I primi dui richiedenu una bona dosa di travagliu persunale di analisi, riflessione, osservazione è maturità. Tramindui sò unu di i dui cumpunenti chjave di l'intelligenza emotiva. Ma chì ne dici di stima di sè? Ancu se alcuni ùn a credenu micca, amà ùn hè micca faciule. Amassi sè stessu ùn esclude micca amà l'altri. Capiscu è accettu chì duvete amà u vostru prossimu cum'è sè stessu, ma vi tenite caru? ti occupi di tè? Onestamente, ancu senza cunnosce vi personalmente, pensu chì duverebbe amà è curàvi. A ragione, se ne avete bisognu, hè simplice: l'avete in un slogan publicitariu chì avemu avà intesu ogni ghjornu: "Perchè a meriteghja è a sapete".

  1. 9) Chì nunda vi scuraggi

Quandu si mette, si mette, è nunda, ma sè stessu, serà in gradu di fermà. Vi ricumandu chì ùn perdiate micca core in u vostru tentativu di esse megliu è per esse più felice, perchè a merite è a sapete.

A vi dicu a mo propria sperienza. Più di vinti anni fà aghju pigliatu un bellu travagliu. Mi sò cunsideratu assai preziosu (u meritava!). U peghju hè chì pocu dopu aderiscu aghju realizatu e mo limitate, chì eranu di più di ciò chì mi cunniscia, soprattuttu quandu eru cuscente di u valore straordinariu di i mo culleghi. Eru assai affullatu è a situazione stressante hà scatenatu una terribile contrattura musculare in u mo collu.

U mo rimediu era un mantra chì aghju ripetutu constantemente: "Ùn saranu micca capaci di mè". Cusì aghju decisu di luttà è di fissà l'obiettivu di migliurà parechje di e mo cumpetenze per esse cumpetitivi è efficienti cum'è elli senza auto-umiliazione.

Forse ùn sò micca statu capace di spiegà chì in u mo scoppiu ci era solu ammirazione per i mo culleghi. Sincera ammirazione, in più di molta frustrazione è rabbia per a mo incapacità, ma ùn vulia micca resignassi à a mo impotenza di core. A chjave ùn era micca di rinuncià è micca di sfracicà si, ma per identificà chjaramente l'ughjettivu è andà per ellu senza fallimentu.

Per mè era a manu di un santu, è oghje, anni è cumpagnie dopu, aghju sempre una magnifica relazione prufessiunale cù parechji d'elli. Speremu chì qualcosa da a mo sperienza possa esse utile ancu per voi.

  1. 10) Avè sempre un pianu B

In casu chì e cose sianu brute o qualcosa ùn và male. Se ne site chjaru è mettite a mente in mente, uttenerete u vostru scopu. Cum'è Richard Bach dice in U ponte à l'infinitu:

"Pudete uttene qualsiasi scopu chì avete stabilitu per voi stessu, ma, iè, duverete pagà u prezzu perchè quasi nunda hè liberu".

In questu sensu, aghju duie osservazioni: una, chì pudete, è duie, chì se fussi l'eventu improbabile è sfurtunatu chì l'elementi si giranu contru à voi, avete solu preparatu un pianu alternativu.

In questu casu, u mo primu cunsigliu seria di assimilallu è di pienghje lu (u duellu, a sapete), ùn rinunciate micca è dopu avè asciugatu e vostre lacrime, lasciate u surrisu per chì, avendu intesu parlà di e vostre difficultà, i vostri amichi si raligrinu per a vostra l'attitudine è i vostri nemichi seranu fastidiosi perchè, a sapete, a verità hè chì pudete uttene tuttu ciò chì vo avete pensatu. Allora andate per ellu!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.