14 Cose chì i Studienti Vogliono Veramente Da I so Insegnanti

Prima di guardà queste 14 Cose chì i Studienti Vogliono Veramente Da I so Insegnanti, Vogliu chì vedite stu omagiu à quellu prufessore speciale chì vi ricorderete sempre.

Questu hè un video in cui diverse persone ringrazianu quellu insegnante speciale chì li hà aiutatu non solu à furmà accademicamente, ma li hà ancu insegnatu i valori umani per esempiu:

L'insignamentu ùn hè micca un travagliu rosatu. I prufessori appassiunati di u so travagliu sò necessarii perchè scontreranu assai difficultà per a strada.

In questu articulu Aghju raccoltu 14 cose chì i studienti volenu da i so prufessori. Cum'è genitore (è studiente per parechji anni) so perfettamente cumu mi piacerebbe esse l'insegnante perfettu. Speru chì st'articulu si sparghji in u campu accademicu, sia trà i prufessori sia trà i studienti.

1) Un studiente vole chì u so prufessore rende a classe interessante è divertente.

I studienti anu menti attive è anu bisognu di una classe chì trasmette energia.

2) Un studiente vole chì u so prufessore sia passiunatu.

I studienti volenu un maestru chì ama u so travagliu. I studienti ponu rilevà se un prufessore ùn vole micca esse cun elli. Esse entusiastu di l'insegnamentu è di mostrà chì amate i vostri studienti pò esse un fattore chjave in a so educazione.

3) Volenu un maestru chì li aiuterà cun piacè à amparà.

U prufessore deve mustrà una attitudine pusitiva per assicurà chì u zitellu apprenda e so lezioni. Questu pò richiede tutte e spiegazioni chì sò necessarie è assai (molta pazienza). U focus deve esse nantu à l'apprendimentu pusitivu di u zitellu.

4) Volenu prufessori chì ponu ammettà i so sbagli.

I studienti sò assai attenti à u cumpurtamentu di u so maestru. Volenu sapè se site a persona ghjusta per risponde à e so pussibuli dumande. Se un maestru ammette ch'ellu hè statu sbagliatu, mostrerà nubiltà è onestà nantu à a so persunalità.

5) Volenu un maestru, micca un lettore.

I studienti volenu esse insegnati. Ùn anu micca bisognu di un maestru chì sia dedicatu à leghje un PowerPoint. L'insegnanti duveranu pruvà à cuntà storie o offre esempi per catturà l'attenzione di i so studienti.

6) Volenu un maestru rispettosu.

U rispettu hè reciprocu. Per guadagnà u rispettu di i studienti, l'insegnante deve esse accessibile, pusitivu è simpaticu.

7) Volenu prufessori chì apprezzanu u tempu di i so studienti.

Hè impurtante di piglià in contu qualsiasi sforzu chì u studiente face. L'insegnante deve mostrà apprezzamentu per i so studienti è un bonu modu hè di valutà u sforzu è u tempu chì u studiente dedica à l'apprendimentu.

8) Volenu prufessori chì li sfidanu.

L'insegnanti anu da sfidà i so studienti, ch'ellu si tratti di un prughjettu di classe o di sfidalli à fà un compitu creativu.

9) I studienti volenu chì u tempu sia permessu.

Ciò chì un prufessore prova à insegnà pò richiede assai tempu, dunque date à i vostri studienti u tempu è u spaziu per assorbe i so insegnamenti. U tempu di pensà, riflette è trattà.

10) U studiente vole esse stimatu.

I studienti volenu sapè chì u prufessore hà a so attenzione nantu à elli. U prufessore hà da fà cummenti pusitivi diretti à ogni studiente in particulare.

11) Volenu insegnanti chì li motivanu à participà à a classe.

U prufessore hà da pone dumande; lascendu à i studienti sparte i so parè nantu à un sughjettu, ancu s'elli si alluntanu da u sughjettu. Dà à u studiente a pussibilità di sparte i so penseri.

12) Volenu insegnanti chì perdonanu.

U cullegiu ùn hè micca una scola marina. I prufessori, cume i studienti, devenu esse flessibili è facili da cunvene.

13) Volenu insegnanti chì ponu esse relativi à elli.

Volenu prufessori in cui fidanu. Ciò significa chì l'insegnante deve trasmette empatia. Questu richiede tempu è sforzu.

14) Volenu prufessori chì trattanu tutti i studienti in modu uguale.

I studienti ùn amanu micca un prufessore chì favurisce certi studienti nantu à elli. Volenu un insegnante chì sia direttu è apprezzi u sforzu di ogni studiente individuale.

Ti piace stu articulu? Sparte lu cù i to cumpagni di scola, u circondu di i genitori o cumpagni prufessiunali.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.