Cumu hè u ciculu di vita di u Girasole?

U girasole hè una pianta chì appartene à a famiglia asteraceae, chì hà stu nome perchè cerca di fà sempre fronte à u sole per riceve a so luce di manera ottimale; chì hè per quessa hè ancu suminatu è sviluppatu in temperature calde. U ciclu di vita di u girasole hè abbastanza cortu è assai interessante, cusì avemu preparatu una entrata per spiegà ognunu di i prucessi in dettaglio.

Sta spezia hè carattarizata micca solu perchè durante u ghjornu fighjate u sole, ma dinò perchè hè un fiore capace di misurà sin'à 3,5 metri d'altezza, cù radiche chì ponu ghjunghje à più di un metru è mezu di prufundità per mantene a so stabilità. Inoltre, hà un gambu pilosu è dirittu, cù grande foglie è un capu giallu chì pò misurà sin'à 38 cm di diametru.

Fasi di u ciclu di vita di u girasole

Sementi

l semi di girasole sò cuparti da un stratu chì riesce à spuntà quandu a temperatura è e cundizioni sò favurèvule à a germinazione; chì si producenu in primavera quandu u clima caldu principia, postu chì sò piante chì si nutriscenu di u sole.

Per chì a sementa sia efficace, troppu cura ùn hè micca necessaria. Principalmente duvemu tene à mente chì anu bisognu di u sole, chì sò generalmente seminati à l'iniziu di a primavera, chì u terrenu ùn hè micca fangosu è hà un valore di pH da 6,0 à 7,5.

  • Unu di i periculi principali hè a terra secca, dunque deve esse irrigata in abbondanza ma micca tuttu u tempu.
  • Ùn devenu micca esse pagatu in eccessu.
  • Se parechji girasoli sò piantati, una separazione di 30 centimetri deve esse lasciata per i picculi girasoli, 60 centimetri per i mediani è 90 centimetri per i grandi.
  • Ancu secondu u tippu di girasole, a semente deve esse piantata trà 3 è 9 cm di profondità.
  • Per uttene un risultatu megliu, alcune persone preferenu suminà e sementi in un cuntaineru cù terra umida è una volta ch'elli riescenu à germinà, trasferisceli in terra.

Germinazione di girasole

La germinazione di girasole Hè un prucessu chì accade in circa 5-10 ghjorni massimu; chì significa chì si ùn hè micca pruduttu in quellu tempu, allora ùn germineranu micca è devenu esse piantati di novu.

In u prucessu di germinazione, e condizioni favorevoli sò date è u stratu chì avemu menzionatu sopra hè staccatu in modu chì e radici spuntinu in u terrenu, chì tendenu à ancurà à grande prufundità.

Sviluppu o crescita

À questu stadiu di u cicculu di vita di u girasole, a temperatura permette à e radiche è a piantina (staminali chì cresce à a germinazione) di cresce in direzzioni opposte. Perchè a piantina pò ghjunghje sin'à trè metri di altezza, e radiche riescenu à cresce finu à 1,8 metri sottu à a terra per mantene l'equilibriu di a pianta.

  • Bisogna à piglià in contu chì i girasoli anu bisognu di un sustegnu per pudè cresce in modu currettu, postu chì i so steli puderianu rompe durante u so sviluppu; in u listessu modu chì a temperatura ideale per cresce hè 25º C.

U ceppu di a pianta crecerà à tempu à a radica (u ceppu manda un signale mentre cresce, affinchì agisca cum'è un sustegnu naturale) Induve i primi cresceranu foglie cù a forma simile à una pala è dopu à un mese faranu svilupperà u fiore, chì passa tuttu u ghjornu dopu à u sole per riceve u sole direttu finu à a so maturità; Mentre e radici sò cunsiderate pivotali, vale à dì, hè una grande radice chì si compone di quelle più chjuche chì sò urganizate radialmente.

U girasole si distingue per esse u solu fiore chì pò cresce ogni ghjornu è si pò distingue, vale à dì, ogni ghjornu pudemu vede quantu hè più altu chè u ghjornu nanzu. Benintesa, devenu esse in a bona situazione.

Cumu hè a fioritura?

Dopu un mese chì u buttone riesce à furmassi, cumencia à cresce è à apre gradualmente, finu à chì riesce è chì i petali incredibilmente gialli cumincianu à diventà visibili; chì à u so turnu cumincianu à rotulà intornu à i bordi di i buttoni in circa una settimana.

Imbulighjendu

À a fine di u stadiu di crescita, lascia cascà i so petali è principia una nova tappa, chjamata "marchisce" cum'è in altri fiori, solu questu hè unu di i prucessi i più incredibili di u ciculu.

U buttone hà da cumincià à calà è in listessu qualchi sementi nasceranu in u centru, chì si gonfianu in circa trenta ghjorni. Quessi si asciuganu è falanu in terra, chì pò esse manghjatu o adupratu per replantà più girasoli.

Ricrescita di a pianta

Infine, e sementi chì falanu in terra è sò in e cundizioni ideali, ripigliaranu u ciculu.

 

Speremu chì vi sia piaciutu u ciculu di vita di u girasole, chì hè abbastanza cortu è stupefacente. Sparte lu in e vostre rete suciale per chì l'altre persone possinu sapè.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   ismabel dijo

    tante grazie!!! articulu assai bonu per i principianti in girasoli