Cosa hè a corporalità secondu ogni zona?

L'essere umanu deve mette in opera parechje terminulugie per esse capitu in un modu megliu è in u modu adattu. Per a so parte, hà sempre a necessità è a capacità di nominà ogni elementu o fenomenu chì accade intornu à ellu.

In u pensamentu analiticu scientificu, hè assai impurtante chì i termini adatti sianu usati per riferisce à i varii cambiamenti chì a materia soffre, in questu casu à l'organisimi chì anu una certa consistenza; cuncettu chì hè attribuitu à a parolla "corporeità".

Vi insegnemu ciò chì hè a corporeità

Prima di cunnosce u significatu, capiscimu u significatu di u corpu: hè tutta a struttura chì un essere vivente hà. Hè a qualità chì un urganisimu pussede di avè a cunsistenza è a materia chì u compone è a rende definibile per a percezione umana. A so volta, permette à l'individuu di avè interazione diretta cù l'elementu corporeu.

Hè allora chì tuttu elementu chì hà corporeità, hè esistente, dunque tangibile è visibile. A persona, elementu, oggettu o fenomenu chì pussede, ùn deve micca necessariamente esse perfetta, vale à dì, un elementu pò avè una figura organica è senza cessà di esse corporeu.

A so volta, a dimensione o a lunghezza ùn hè micca limitante per chì qualcosa abbia consistenza è appartene à un tuttu, in questu sensu, l'elementu attribuitu deve esse chjamatu "corporeu".

Quandu si dice chì qualcosa hà a corporalità, hè perchè quellu elementu hè cumpostu di vari stati in relazione cù a listessa materia chì u cumpone, per esempiu: stati motori, fisichi, spirituali, psiculogichi è suciali.

Per via di u so significatu ambiguu, pò riprisentà vari cuncetti inerenti à sfarenti rami di a scienza cum'è psiculugia, biologia, filosofia o chimica.

A corporeità spirituale riprisenta u "I" cum'è tangibile, ma ferma in un significatu astrattu più non raziunale.

In u rapprisintazione fisica di certi elementi di a mente, Ci hè u significatu di questu, per esempiu, se qualcunu visualizza una figura geometrica, hè solu corporeu in a mente di a persona, tuttavia, se hè dumandatu di rapprisintà a stessa figura bidimensionale o tridimensionale, u significatu rimane u listessa.stessa ma cun un cuntestu assai diversu da l'altru; a figura geometrica diventa corporeu è in un certu sensu tangibile.

Di solitu u significatu di a corporalità si riferisce à u mondu fisicu piuttostu chè à u spirituale, in questu sensu hè messu in opera in i campi di a ragione investigativa.

Tuttavia, a caratteristica corporea chì un elementu hà in u spaziu, permette à l'essere umanu di sperimentà in u so universu, vale à dì, chì l'elementu chì pussede a corporeità serve da ponte sensoriale trà e sperienze di l'esse è u so propiu apprendimentu.

Ci hè da nutà chì u prucessu evoluzionariu chì l'omu passa da a nascita ùn hè micca cundiziunale per ch'ellu manchi di corporeità, vale à dì, u corpu umanu ùn pò micca esse cunsideratu cum'è viotu solu perchè passa per i prucessi evolutivi tutta a so vita, piuttostu, a corporeità u stessu aumenta per via di a multiplicazione di particelle chì custituiscenu l'organisimu.

In u corpu umanu

Si riferisce à u pussessu chì u corpu umanu hà di particelle chì u custruiscenu. U corpu umanu hè fattu di particelle, chì a so volta formanu atomi chì custruiscenu i tessuti di l'essere è infine custruiscenu l'organi.

A corporeità in u corpu umanu include tuttu ciò chì descrive un essere, collu, spalle, mani, è altri cumpunenti di l'organisimu esternu.  Ciascuna di e cellule chì custituiscenu l'essere umanu a rende capace di pruteggesi è di copre tutti i so bisogni di basa.

a corporeità ùn hè micca solu una quistione di descrizzione ma di capacità, ùn limitanu micca l'omu à fà attività cutidiane.

Ancu elementi di u corpu umanu cum'è gasi, ossigenu, fosforu, carbonu è calciu sò cumposti in modu corporeu ma cù una rappresentazione astratta, postu chì appartenenu à l'internu di l'organisimu è i so prucessi chimichi.

Tutti l'ossi forti, l'organi, u cartilagine è u sistema sensoriale sò cumposti di particelle chì li danu corporeità, questu si riferisce à u cuncettu spiegatu prima, chì mostra chì questu ùn hè micca qualcosa chì limita l'omu, anzi si sviluppa a so fisionomia.  

In educazione fisica

Questa disciplina consiste in u sviluppu è u muvimentu di e diverse parti motorie di u corpu, tenendu una cura particulare di u funziunamentu di l'integrità di u corpu fisicu, aprendu l'occasioni emotive di a persona.

In termu corporeità in educazione fisica, permette u studiu di tuttu u corpu umanu, se a persona hè capace di rispettà una certa disciplina è e so richieste.

A corporealità implica i stati di salute, cinetica, chì custituiscenu a personalità di l'individuu.

A definizione di corporeità in questa disciplina pò esse di grande aiutu per chì l'individuu sia motivatu à soddisfà certi obiettivi, se si familiarizza cù i diversi termini chì circondanu l'azione ch'ellu esegue, pò uttene risultati migliori.

Corporeità è abilità motorie

Stu termine cundiziuneghja è mudifica e capacità motriche di u corpu umanu, si riferisce intrinsecamente à a capacità di l'essere umanu di esse in gradu di realizà discipline cum'è l'educazione fisica stessa.

Rende e capacità chì l'omi anu da sperimentà se stessi attraversu i diversi organi sensoriali è motori per evoluzione.

Corporalità di a materia

Tuttu u tangibile chì hè visibile o micca visibile hà corporeità, postu chì si riferisce à a materia.

Stu termine ùn si riferisce micca à l'elementi cambianti chì determinanu a materia, ma à u solu fattu di esiste.

Tutti l'omi sò corporei, postu chì simu cumposti d'atomi chì ci formanu, cum'è u fattu chì tuttu ciò chì ùn hè micca intornu hè cumpostu di milioni di panicule minuscule chì facenu chì un corpu abbia una forma. Dunque, l'universu in generale hè corporeu, ancu s'ellu ci hè un certu viotu in ellu.

Tutta a materia hè corporea, postu chì hè cumposta da atomi chì a modificanu. Ancu s'ellu hè di una dimensione assai chjuca, guasi inesistente, face sempre parte di a cumpusizione di l'universu, dunque, a materia hè sempre corpusile.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.