4 cose curiose chì a scenza hà scupertu di a morte

Ci hè una cosa chì nimu pò scappà: a morte. Hè un sughjettu chì provoca, in listessu tempu, vera fascinazione è paura in e persone.

Ricercatore Jonathan Jong hà compilatu in theconversation.com una selezzione di scuperte stupende chì a scenza hà fattu nantu à a morte.

1) A scienza pò prevede a morte di una persona.

Piuttostu, ùn hè micca chì a morte possa esse - più o menu - prevista, ma iè l'aspettativa di vita di una certa persona. Sicondu Jonathan, i scentifichi anu scupertu in l'anni 60 chì, à u cuntrariu di a cridenza pupulare, e cellule di u nostru corpu ùn sò micca capaci di ripruducesi indefinitamente è dunque ùn sò micca immurtali. Ma i circadori anu osservatu un'altra cosa interessante.

I telomeri, chì sò basicamente sequenze di DNA truvati à l'estremità di i nostri cromusomi, diminuiscenu cù ogni divisione cellulare, è quandu diventanu troppu corti, e cellule smettenu di dividersi è morenu. Dunque, i circadori anu trovu chì ci sò evidenze crescenti chì a lunghezza di i telomeri ci pò aiutà à misurà l'aspettativa di vita di l'omu è di altri esseri viventi.

Benintesa, cume spiega Jonathan, micca tutti i studii fatti nantu à u sughjettu cunfermanu chì i telomeri ponu esse aduprati cum'è "termometru" per prevede quantu una persona pò campà, ùn si pò mancu dì chì u so accurtamentu hè ciò chì causa l'invecchiamento o se stu prucessu hè solu un sintomu.

D'altra parte, se a lunghezza di i telomeri hè assuciata à l'invecchiamentu, se a scienza capisce mai cume manipule a so lunghezza, allora pudemu esse capaci di allargà significativamente a vita.

2) Pensà à a morte pò avè effetti curiosi nantu à u nostru cumpurtamentu.

Una seria di studii, più di 200 è chì participanu à millaie di persone in u mondu sanu, realizate annantu à 25 anni anu suggeritu chì Pensà à a morte pò avè effetti curiosi nantu à u cumpurtamentu.

L'inchiesta hà nutatu chì pensà à a morte pò purtà una persona à esse più indulgente in quantu à u razzismu è menu tolerante à a prostituzione, per esempiu.

D'altra parte, secondu Jonathan, a ricerca hà mostratu chì Pensà à a morte pò ancu suscità in noi u desideriu di avè più figlioli, è dà li i nostri nomi! È pò ancu fà l'atei più propensi à crede in Diu è in a vita dopu a morte.

3) Odore dolce.

Ognunu sà chì i corpi umani in decadenza ùn sò micca e cose più aromatiche di a terra. L'odore caratteristicu di un corpu in decomposizione hè u risultatu di una cumbinazione di più di 400 diversi cumposti chimichi volatili, assai di i quali sò cumuni in altri animali.

Tuttavia, sicondu Jonathan, un studiu hà indicatu chì cinque di questi elementi si trovanu solu in l'omu. Sò cumposti organichi chì reagiscenu cù l'acqua è producenu acidi è alcoli.

A cosa più interessante hè chì ste sostanze sò ancu liberate da u fruttu quandu si pudre. Sì avete mai intesu un ufficiale di polizia o coroner dì chì a morte puzza dolce è brutta, sapete ciò chì significanu.

4) Unghie è capelli NON cuntinuvanu à cresce dopu chì a persona sia dighjà morta.

Avete intesu dì chì e unghie è i capelli cuntinueghjanu à cresce ancu dopu a morte? In fattu, questu hè solu un mitu, È ciò chì accade in realtà hè chì u corpu si disidrata mentre u prucessu di ripartizione avanza. Cusì cù a retrazione di a pelle è altri tessuti avemu l'impressione chì e unghie è i capelli crescenu sempre, ma hè una illusione ottica.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.