8 cose impurtanti chì duvete fà cù a vostra vita

Cum'ellu a dice u dettu: a vita hè da campà. Parechje volte ci cunfundimu in prublemi chì ùn permettenu micca di guardà avanti è ci ancuremu in elli per un bellu pezzu (à volte per sempre).

Ricumandemu sempre di truvà un modu per avanzà postu chì a vita vale a pena di campà.

Per aiutà vi cun questu scopu, avemu compilatu un elencu di 8 cose chì pudete implementà in a vostra vita. Puderete dighjà fattu alcune; allora prufitta è prova à compie a lista. Puderete vede cumu vi sentite megliu avè ghjuntu à novi orizonti è a vostra mente si apre à nuove emozioni.

1) Truvate a vostra passione

Truvate ciò chì ti piace è luttate per ellu. In casu chì ùn a sappiate ancu, u megliu chì pudete fà hè di pruvà cose diverse finu à chì a truvate.

Una bona punta hè chì pruvate à truvà ciò chì vi rende felice ... ancu s'ellu pò sembrà complicatu.

Video: «Un magu face decine di persone surrisu cù una simplicità simplice»

[mashshare]

2) Ponevi nuove sfide

Avete rializatu quellu chì vi hà custatu tantu? Festighjate lu, ma ùn piantate micca quì. Pruvate à truvà sempre novi scopi è obiettivi in ​​modo chì ùn restiate micca in u listessu locu per a vita.

Arricurdatevi chì ùn ci sò sfide impussibili, duvemu simpliciamente mentalizacci per esse in gradu di realizalli.

3) Mettiti in forma

Tutti noi à un certu puntu di a nostra vita avemu lagnatu per u nostru corpu: o avemu qualchì chilò da risparmià o vuleriamu esse in forma. Sfruttate u mumentu è fate. Ùn la rimandate micca finu à dumane perchè tandu serà troppu tardi.

Esse metodicu è cunsistenti, è uttenerete u corpu chì avete sempre desideratu.

4) Esse generosu cù l'altri

Aiutateli in ogni modu chì pudete. Ùn hè micca necessariu chì sia in cose grandi, aiutendu li in e cose d'ogni ghjornu uttene u so affettu.

Ùn fate micca e cose aspettendu qualcosa in ritornu ... ancu cusì, sicuramente a ghjente vi ringrazia in qualche modu.

5) Amparate à rilassate

Sarcatu da a rutina ripetitiva di u ghjornu à ghjornu? Pruvate à truvà un bonu modu per rilassate quandu ghjunghjite in casa. Normalmente a vostra famiglia pò esse questa ragione, ma pudete ancu iscrivevi per l'attività, avete passatempi chì assorbenu u tempu o qualsiasi altra cosa chì pò vene in mente.

6) cuntrolla a to vita

Ùn lasciarla micca esse quellu chì ti cuntrolla. Duvete esse quellu chì decide ciò chì avete da fà è quandu vulete fà. Pruvate à truvà ciò chì vulete è ùn lasciate micca fà a vita per voi.

7) Amparate à gode di a vita

Questu ùn hè micca faciule postu chì ci sò di solitu assai prublemi chì trascinemu longu u percorsu di a vita. Se fate sempre e listesse cose ùn avarà mai avanzatu. Hè per quessa chì duvete pruvà à truvà induve si trova a vostra felicità.

8) Aduprate u vostru putere di attrazione

Ogni persona hà a capacità di attirà energia positiva da u so ambiente. Per pudè fà questu avete da liberà di tutti i penseri negativi chì l'unicu ciò chì farà hè di rializà e vostre peghju paure.

Pensate pusitivu e cose pusitive vi accadranu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Pablo Garcia-Lorente dijo

    Truvate ciò chì vi rende felice è andate per ellu. Se vi piace, sicuramente ci hè un certu modu chì pudete campà dedicendusi à questu. Basta à truvà cusì (ricerca ... ci hè qualchissia chì si dedica à ciò chì vi face felice? Chì face? Cumu face? Un abbracciu, Pablo

  2.   rachel Guarepe dijo

    a vita u mondu hè cumplicatu, ma sanu chì a vita hè una è chì Diu ci hà datu l'opportunità, è a felicità di esse quì in questu mumentu, per amparà à sapè chì se pudemu luttà per i nostri scopi è i nostri sogni chì sò u nostru scopu, è chì ogni ghjornu chì passa dumanda à Diu per ogni ghjornu di a vita, ellu per qualchì ragione ci hà mandatu à quale, ùn sapete micca ciò chì hè ma ciò chì sapemu hè chì simu a creazione, i putenti, è amparemu campà per gode ogni ghjornu ogni matina ogni notte dumandate à Diu tuttu, ringraziate Diu à a vita è à u mondu perchè ne simu parte cum'è a nostra, att. Raquel

  3.   rachel Guarepe dijo

    Sapete chì oghje aghju saputu perchè sò quì, ci sò parechje ragioni per chì esistemu, una di elle hè chì babbu è mamma eranu sposati, è avemu avutu a felicità di esse nati è cresciuti, studendu, babbu è mamma chì ci educanu, cunsigliannu è chì TUTTI I PUTENTI ùn anu micca mandatu per un scopu, Diu hà mandatu u so UNICO figliolu di BIRTHDAY per salvà di u male, è hè statu sacrificatu nantu à a croce per i peccati di i nostri antenati è di i nostri, ringraziate chì hà datu a so vita, è per Duvemu esse grati per quessa, campà a vita, circà ciò chì ti piace, sanu chì mi piace disegnà assai, è sò in un cursu introduttivu di medicina è dumandu à DIO per aiutami à dà mi forza, è capiscitura in studii è In a mo vita, vogliu esse un mudellu, un stilista di moda è vogliu cuntinuà cù u favore di DIO, GRAZIE amen, Raquel

  4.   rachel Guarepe dijo

    Prima di tuttu vogliu cumunicà à voi chì malgradu tuttu sapiu chì sò unicu, sò un IMPRENDITORE è chì vogliu andà avanti, perchè vogliu studiare è sapè è amparà assai di più, vogliu esse un mudellu I cum'è u disegnu è u cuncepimentu di moda, vogliu esse in una passerella è mudellà i mo abiti, mi piace à leghje ma ùn aghju micca assai tempu per dedicà à a lettura, postu chì hè assai impurtante di leghje. Sapenu chì aghju scuntratu un omu maravigliosu è m'hà INSIGNATU assai, mi piace parlà cun ellu, ride, dilli tuttu, dumandallu cunsigliu, è ogni volta chì parlu cun ellu, mi distendu, a so presenza, a so voce, u so surrisu, u so modu di vede e cose, mi distendu. Vogliu dilli chì hè speciale per mè, è chì u tengu caru Wilfredo R. Malgradu tuttu, li ringraziu assai. Raquel guarepe, per dì mi tengu caru , Mi valenu per mè, è sò boni per mè per ciò chì vogliu è per ciò chì aghju, GRAZIE U MIO DIO AMORE PIGLIA CURA DI TUTTI

  5.   pettini dijo

    hè statu assai utile per distrarre nayara da u sughjettu principale di cui parlavamu