L'impurtanza di a creatività in i zitelli

creatività in i zitelli

Simu in un mumentu induve a creatività hè sempre più apprezzata in l'adulti perchè pare chì quandu site zitellu, hè scarsa. A sucietà hè assai preoccupata per u successu di i zitelli, ma ùn importa micca cumu fà per ottene. I genitori si preoccupanu di e note, di i testi, di cume amparà più prestu è di più rapidamente, di cumpetisce megliu è di uttene u massimu in ogni momentu. Ancu se u successu pò vene, hè pussibule chì in u prucessu di focalizà tantu nantu à i successi dimentichemu l'importanza di a creatività? E più impurtanti, cumu sviluppà quella creatività prima in a vita di i zitelli ...

A creatività hè necessaria per u sviluppu di i zitelli è deve esse prumossa da a prima età. Vale a pena di ripensà cumu si potenzia è cumu uttene boni risultati. Permettendu à i zitelli di scopre u mondu seria una idea per incuragisce a creatività ... u primu sviluppu di questu hè assai più impurtante di ciò chì pensate.

Creatività

A creatività pò esse definita cum'è imaginazione o idee originali, in particulare in a produzzione di un'opera artistica. Hè u pensamentu tradiziunale di a creatività, ma a creatività hè assai di più cà quessa. Hè letteralmente essenziale per tuttu ciò chì femu per avè successu. A creatività ci aiuta à affruntà i cambiamenti, risolve i prublemi, affetta a nostra intelligenza suciale è emotiva, migliora a nostra comprensione di matematica è scienza, è hè un cumpunente chjave per a salute è a felicità ... Allora a creatività hè tuttu.

creatività in i zitelli

Cum'è s'ellu ùn bastessi micca, a creatività hè necessaria per influenzà a vita di i zitelli perchè li pò aiutà à liberà u so pienu putenziale internu. U penseru u più cumunu hè di crede chì una persona hà talentu solu s'ella hè nata cun quellu "rigalu", ma a realità hè chì si pò sviluppà. U sustegnu di i genitori è a guida di a curiosità di un zitellu, è ancu u so sustegnu in e cose chì li piaci, sò assai più spessu un indicatore di successu futuru di qualsiasi altra cosa.

Articulu ligatu:
Chì sò l'ostaculi à a creatività è l'innovazione

Allora chì significa questu? In termini semplici, significa espone i nostri zitelli à cose chì l'aiutanu à esplorà a so curiosità è a creatività stimula u so potenziale di talentu. L'idea hè chì se a creatività hè sviluppata à una età temprana, i genitori ponu aiutà i zitelli à ghjunghje à u so putenziale di talentu.

Cumu incuragisce a creatività in i zitelli

Sì site un babbu o mamma di figlioli, allora hè in e vostre mani incuragisce a creatività di i vostri chjuchi in modo chì anu più opportunità in a vita. Ciò significa chì a creatività ùn hè micca qualcosa chì site natu, hè qualcosa chì deve esse prumossu è i genitori anu a responsabilità assoluta per chì accada. Se ùn sapete micca cumu migliurà a creatività di i vostri figlioli, quì sottu vi daremu qualchì suggerimentu chì vi pò interessà, mette li in pratica avà!

creatività in i zitelli

Fate e dumande è incuraghjite u pensamentu criticu

Questu hè probabilmente unu di i modi più faciuli per incuraghjà a creatività! Quandu si cammina in u parcu li dumandanu parechje dumande. Dumandatelu qualcosa chì si possi pensà: u culore di u celu, s'ellu vede l'uccelli, perchè ci sò l'arburi, qualessu hè u so culore preferitu, ecc. Ovviamente, queste dumande dipenderanu da l'età di u vostru zitellu, Ma u scopu hè di fà li pensà à u mondu chì li circonda è aduprà a so imaginazione.

Articulu ligatu:
40 frasi di creatività chì vi feranu svegliare a mente

Incuragisce u pensamentu criticu richiede di guardà tuttu cù una lente di prucessu scientificu. Prima di inizià un compitu / prughjettu / ghjocu, dumandateli ciò chì pensanu chì serà u risultatu. È quandu li fate questa dumanda, ùn l'interrompe micca. Lascialu riflette cumpletamente senza chì tù guidi a so risposta. Dopu una volta finitu di ciò chì facianu, dumandateli nantu à u risultatu è paragunatelu cù ciò chì pensavanu chì accaderia. Questu pò esse simplice cum'è saltà in una pozzanghera o cumplessu cum'è fà prughjetti di scienza.

Tempu liberu è tempu per annoiàvi

Ùn sò micca sicuru quandu noi cum'è una sucietà decidemu chì ogni mumentu di a vita di i nostri figlioli avessi bisognu à esse riempitu cù un tipu d'attività. Hè impurtante chì i zitelli anu momentu d'inattività è di noia. Sti mumenti sò veramente impurtanti perchè i zitelli anu a pussibilità di scopre è di dumandassi da per elli ... È usanu a so imaginazione. Chì, cum'è avemu parlatu, hè super impurtante per favurizà a creatività.

creatività in i zitelli

Crea un spaziu per esse creativu

Questu hè impurtante perchè permette à i zitelli di sfruttà a so imaginazione. Se ùn pudete micca dedicà una stanza intera à questu, ùn v'inchietate. Un picculu angulu in una stanza o ancu una scatula piena di bè funziona ancu bè. Ùn si tratta micca di spaziu. Hè più nantu à ciò chì hè in u spaziu. Riempite a zona di cose cù i zitelli chì ponu vestesi, finta, esplorà, è sprimassi. Alcune idee per questu sò; vechji vestiti da aduprà cum'è vestiti di vestitu, oggetti ch'elli ponu ghjucà, legos, forniture d'arte, lavagne ecc.

Articulu ligatu:
Scuprite da induve passione è creatività

Ùn ricumpensate micca i vostri figlioli per a riescita ma per u sforzu

Ovviamente, vulemu incuragisce i successi di i nostri zitelli. Ma, hè più impurtante chì parlemu cù i nostri zitelli nantu à i passi ch'elli anu fattu per uttene qualcosa chè di circà u risultatu finale. Dumandateli chì ostaculi anu affruntatu è cumu anu navigatu per elli. Dumandateli ciò chì anu amparatu da stu successu. O dumandate li ciò chì li piacia o ùn li piace micca di u prucessu. Facendu ciò, permettemu à i nostri zitelli di pensà à ciò chì ci vole per ghjunghje à un scopu, cumu fà lu megliu a prossima volta, è decide veramente s'ellu li piacia l'attività chì facianu.

Ùn intervenite micca

Questu pò esse difficiule per parechji genitori ... Ma, Lascià chì i zitelli travagliinu cù e "cose" da solu, vale veramente a pena. Invece di intervene è risolve i prublemi da e per elli, sò custretti à amparà à risolve i prublemi da soli. Ciò chì a so volta li forza à sfruttà a so creatività per capì ciò chì si deve fà in certe situazioni. Fate un passu in daretu è date à i vostri figlioli a pussibilità di capì ciò ch'elli volenu, cumu volenu fà e cose, o cumu volenu risolve i prublemi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.