Crescita spirituale attraversu a suffrenza

Viktor Frankl hà patitu una grande suffrenza in a so vita. Hè statu u fundatore di a "logoterapia", una ricerca di significatu è u scopu di a vita chì hè unicu è specificu per ogni persona, in particulare in mezu à e difficoltà.

Crescita spirituale attraversu a sofferenza.Viktor Frankl, un cumpassu medico è psicologu viennese, era catturati da i nazisti in u 1942 per esse ghjudeu. Sposatu cù una bella giovane donna, hà avutu una carriera, patrimoniu è redditu. Hà avutu da rinuncià tuttu. Questu hè u tipu di perdita traumatica chì pò trasformà a ghjente in super-persone.

Dopu a so arrestazione, u mettenu in un trenu imballatu cù 1500 persone. Un viaghju chì hà duratu parechji ghjorni è notte. A so destinazione era un immensu campu di cuncentrazione, cù torre di guardia è circundatu da filu spinatu. Hè statu Auschwitz.

I novi detenuti anu avutu à lascià tutti i so bagaglii in trenu. Frankl, riluttante à rinuncià à tuttu, hà tenutu un preziosu manoscrittu di u so novu libru di logoterapia. Hè statu mandatu da parte per unisce à un gruppu di prigiuneri sani. U restu 90 per centu hè statu mandatu in altrò, drittu à morte.

U gruppu di Frankl hà avutu a curriri attraversu u campu à una stazione di pulizia induve sò stati urdinati di caccià i so orologi è i so gioielli. Per priservà a so vita, Frankl hà finalmente rinunciatu à u so preziosu testu. Camere di gas, crematorii è esicuzzioni eranu a so nova realità.

Frankl descrive in u so libru "Ricerca di l'omu per u significatu" cumu i suldati l'anu urdinatu di caccià tutti i so panni. Tuttu u pelu di u corpu era rasatu, cumprese e sopracciglia. Dopu una corta pioggia, avianu i numeri tatuati nantu à e so bracce, allora anu ancu persu u so nome. Frankl hà sappiutu tene i so bichjeri è un paghju di scarpi, ma tuttu u restu hè statu distruttu.

Tutte l'attività di famiglia è l'ugettivi in ​​a vita sò stati brutalmente distorti. Pocu era restu di personalità, di dignità. Speremu chì nunda di più accada torna.

Victor Frankl
Victor Frankl

Tuttavia, oghje ci sò persone chì si scontranu circustanze simili, ancu se micca necessariamente sottu regimi ripressivi.

Immaginate, per esempiu, di campà in pace in un locu è di colpu ci visitanu una carestia, un terramotu, un tsunami, un uraganu, una inundazione o un altru disastru naturale.

O immaginate di esse dichjaratu chì avete una malattia periculosa per a vita, disabilitante è sfigurante, cume Cancer. Duvete andà à l'ospedale per chirurgia, radioterapia o chemioterapia. Vi darianu un vestitu d'ospedale, mettenu un braccialettu di plastica à u polzu cù u vostru nome è u vostru numeru di cartulare medicu.

Pudete perde tutti i vostri capelli à causa di u trattamentu, cumprese e vostre sopracciglia. Puderete sperimentà dolore, nausea, è altre sensazioni fisiche spiacevoli.

Malgradu quantu sò terribili queste situazioni, queste sò e condizioni chì portanu esperienze trasformative o crescita spirituale in certe persone. Perchè?

Spugliati di tuttu ciò chì amemu mettimu in cuntattu cù i nostri veri eu, puderiamu dì, cù a nostra anima. Ci ferma cù qualcosa di veru è di puru. Stemu in u mumentu presente, cù a cuscenza: cù sensazione fisica, cun sentimentu emotivu, cù i puteri di u pensamentu, l'immaginazione è a creatività. Stu tipu di cuscienza spirituale pò diventà una fonte di calma, curaghju, ispirazione è speranza.

Frankl dice chì sorprendentemente alcuni omi in a doccia scherzavanu è ridianu. Completamente spugliatu da tuttu, u spiritu umanu pò sempre brillà cù un vigore è una resistenza rimarchevuli. A risa hè sempre un sollievu impurtante è una leia trà i disgraziati.

Inoltre, in quella prima notte à u campu, Frankl hà pigliatu una decisione ferma è deliberata di ùn suicidassi. Hà sceltu a vita. In risposta à sta quistione principale, centrale posta da Hamlet di Shakespeare, Frankl hà decisu di "esse".

Più tardi, quandu tutte e speranze di a riunione eranu svanite, Frankl ebbe una visione di a so moglia (chì, cume temia, era dighjà morta). Hè tandu ch'ellu ebbe a cunvinzione chì, per tutti, l'amore hè l'ultimu è u più altu scopu à quale pudemu aspirà.

L'amore reciprocu trà a coppia s'era allargatu per ellu in un amore universale per l'umanità è a creazione. Da sta sperienza prufundamente persunale hà dettu:

"Aghju capitu cumu un omu chì ùn hà nunda in u mondu pò sempre cunnosce a felicità". (Ricerca di l'omu per u significatu)

Frankl hà campatu a guerra è hà campatu per 50 anni più fruttivi, murendu à l'età di 92 in settembre 1997.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alma Diaz dijo

    UNA LESSIONE GRANDE