I ricordi di l'anziani sò di culore seppia

Sicondu un studiu americanu publicatu in a rivista Attenzione, Percezione & Psicofisica (Attenzione, Percezione è Psicofisica), a capacità di ricurdassi in culore si svanisce cù l'età. Si puderia dì, basatu annantu à questu, chì i nostri ricordi cumincianu à assumiglianu à quelle foto di culore seppia chì parechji album di famiglia principianu di solitu.

Una squadra di scentifichi americani hà arrivatu à sta cunclusione dopu avè cunduttu un esperimentu in u quale anu misuratu a precisione di i participanti à u ricordu di u culore di una seria di punti.

In questa ricerca, u spettaculu di dui gruppi di età diversi hè statu paragunatu; una cumposta da 11 persone cun una età media di 67 anni è l'altra cumposta da 13 ghjovani di 23 anni.

[Scroll down per vede u VIDEO "Invece di e malatie, cura a salute"]
vechja persona

Ogni participante hè statu presentatu, nantu à un schermu di l'urdinatore, cù dui, trè o quattru punti di culore. Questi punti sò allora spariti è, dopu à pochi secondi, un novu puntu reapparisce nantu à u schermu (chì puderia esse u listessu culore di i punti precedenti o un culore differente). I participanti, in questa fase di u studiu, avianu da dì se u culore di quellu novu puntu era statu vistu in quelli precedenti o micca.

U risultatu di l'esperimentu era quellu u gruppu di i ghjovani hà mustratu menu fiaschi quandu si ricorda di e cuincidenze.

"U studiu mostra chì i più ghjovani salvanu i so ricordi in "alta definizione", una cumpetenza chì diminuisce cù l'età "dice Philip Ko, ricercatore à l'Università Vanderbilt in Nashville, Tennessee.

Scansioni di u cervellu chì sò state effettuate durante a prova anu trovu chì età ùn hà micca influenzatu quandu l'infurmazioni sò state conservate quandu i punti sò stati presentati. U gruppu più anzianu hà sappiutu almacenà ricordi listessi à u gruppu più chjucu; ma quantunque, ùn sò micca stati capaci di ritruvalli di listessa manera.

Chì significa questu? I ricercatori credenu chì l'adulti più ghjovani sò capaci di aduprà un tippu diversu di memoria visuale: "Memoria perceptuale implicita". Questa memoria implicita hè quella chì aiutaria à a recuperazione di l'infurmazioni è, secondu i circadori, cù l'età stamu perdendu a capacità di aduprà.

"Ancu se ùn sapemu ancu perchè l'adulti anziani anu peghju (postu chì a so attività neuronale mostra chì a so capacità di memoria hè intatta), avemu dui indizii chì ci puderanu aiutà à dà una spiegazione"dice u duttore Ko.

"Prima di tuttu, è basatu annantu à l'analisi dettagliata di stu sperimentu è di studii precedenti realizati in u nostru laburatoriu, a sapemu l'adulti anziani recuperanu l'infurmazioni in modu diversu cà l'adulti più ghjovani".

«Siconda, studii fatti da altri laburatorii suggerenu chì a qualità di i ricordi di l'adulti anziani hè povera di quella di l'adulti più ghjovani".

"In altre parolle, mentre l'adulti anziani ponu almacenà u listessu numeru di articuli, a memoria di ogni articulu hè più diffusa di quella di l'adulti più ghjovani."

Apparentemente, cù l'età ricorderemu momenti di u nostru passatu cù culori pocu intensi ... ma questu ùn significa micca chì ùn eranu micca i più "culuriti". Fuente

Postu chì parlemu di persone anziane, vi lasciu cun [una video di u prugramma Networks intitulata "Invece di e malatie, cura a salute":


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.