Cosa hè una publicità: parti è esempi

publicità

Quandu parlemu di una publicità parlemu di un messagiu chì hè destinatu à fà sapè à l'altri populi un pruduttu, qualcosa chì hè accadutu o qualsiasi altra cosa ma sempre per scopi commerciali. Solitamente venenu da imprese è anu sempre un scopu: cunvince l'altri di ciò chì publicitanu.

Chì ghjè

Una publicità per i prudutti o servizii hè di solitu fatta in modu visuale, uditivu o audiovisivu per trasmette u vostru messagiu. Ciò chì volenu hè di cumunicà un missaghju è l'annunziu deve seguità una serie di linee guida per esse curretti.

Caratteristiche

L'annunzii devenu scuntrà una seria di caratteristiche per esse efficaci, quì sottu avemu da cummentà queste caratteristiche in modo da prene in contu:

  • Creatividad: la a creatività hè di primura in tutti l'aspetti. Perchè cù una serie di strategie creative pudete creà un impattu più grande nantu à e persone chì site destinate. In questu modu stimulanu u cunsumu.
  • Durata. Ùn deve micca esse assai longu per esse efficace, idealmente duverebbe durà trà 10 secondi è un minutu. Quandu u minutu passa è a durata hè di 5, hè cusì chì a ghjente riceve informazioni più cumplette. Quandu dura più di 5 minuti, allora emula un prugramma televisivu.
  • Audienza. E publicità sò destinate à un publicu specificu è si deve tene contu per a so realizazione è diffusione (età, cultura, sessu, gusti, ecc.).
  • Funzione. A funzione farà chì u pruduttu sia più o menu visibile in u mercatu à u quale hè direttu. Ci sò ancu publicità cù u scopu di riflessione suciale per migliurà a sucietà.

publicità

Elementi di publicità

A publicità di solitu hà elementi in cumunu per rende la più attrattiva, è soprattuttu: affinchì u publicu a si ricordi è possa cummentà cun l'altri. Eccu l'elementi più impurtanti:

  • Slogan. Hè a parte più impurtante perchè hè quella chì definisce a marca. Duverebbe esse cortu è faciule da ricurdà, è ancu pegadiziu. In questu modu pudete diferenzà a marca da a cumpetizione. Duverà esse pusitivu per catturà l'attenzione di u publicu. Un esempiu di slogan puderia esse: "Red Bull ti dà l'ale" o "Rexona ùn ti abbanduneghja".
  • Immagine. L'immagine hè di primura perchè à livellu visuale hè quella chì identifica è distingue una marca da l'altra. Pò esse un logò chì descrive a marca è i prudutti o servizii chì offre. Un esempiu sò i cartelloni chì si ponu vede nantu à a strada o in e grande cità.
  • Missaghju. U messagiu hè essenziale perchè hè ciò chì trasmette l'infurmazioni chì a marca vole trasmette à u publicu. U messagiu duverà esse adattatu à u publicu di destinazione è dunque u messagiu è u cuntenutu devenu esse ben pensati. Ùn si riferisce micca solu à e parolle, ma ancu à i soni è e immagini chì sò aduprate. Di solitu hà missaghji piattati per chì e persone sintinu di scopre u missaghju chì vulete trasmette. L'impurtante hè di cunvince. Per esempiu, annunzii in coda chì cercanu di ghjunghje à u core di u publicu hè un esempiu.
  • Logo o marca. Si tratta di u simbulu chì distingue quella sucietà da l'altri. Hè di solitu cumpostu da maghjine, lettere, o una cumbinazione di tramindui. Questu furnisce l'identità à a cumpagnia è hà culori specifici in modu da pudè esse facilmente identificati. In questu modu a cumpagnia, una volta chì u so successu hè ricunnisciutu trà u publicu, hè più faciule per sparghje è avè successu. Per esempiu, a marca di Mr. Wonderfull, Coca-cola, McDonald's, etc.

publicità

Esempii di publicità publicitaria

In seguitu vi daremu alcuni esempi di publicità per chì capite ancu megliu ciò chì vulemu dì. Sò marche chì saprete sicuramente:

  • United Colors of Benetton
  • Coca Cola
  • Nescafé
  • Nike
  • Italia
  • Ford
  • ray ban
  • Rolex
  • Samsung
  • Apple
  • Nintendo
  • Microsoft

FAQ di publicità

I publicità anu sempre un messagiu chì prumove un pruduttu o serviziu, è ciò chì conta hè chì l'audienza o l'assenza diventanu cunsumatori potenziali in modu chì, in questu modu, a sucietà sia riesciuta. Dopu parleremu di alcune dumande frequenti chì avete bisognu di sapè.

  • Chì hè una publicità per i zitelli? I zitelli è l'adulescenti sò i più suscettibili à a publicità perchè mancanu un pensamentu criticu è credenu in tuttu ciò chì vedenu o sentenu, ancu s'ellu hè una bugia o si prova solu à cunvince per uttene a cumpagnia di publicità per avè benefici finanziarii.
  • Chì sò l'elementi di una publicità? Cumu l'avemu dettu sopra, l'elementi principali sò: u slogan, l'immagine, u messagiu è u vostru logu o marca.
  • Chì ghjè u scopu di i banners publicitarii? Volenu sempre publicità di una esistenza di un pruduttu o serviziu.
  • Cumu fà una publicità? Per pudè fà una publicità, duvete sempre cunnosce l'audienza chì site destinatu. Una volta chì l'audienza hè cunnisciuta, duvete definisce l'ubbiettivi, fà un bon cuncepimentu chì colpisce, fà crede à u cliente chì stu pruduttu o serviziu ne abbia bisognu à tutti i costi (ancu s'ellu ùn hè micca cusì), chì u publicu si senti identificatu è chì pensanu chì ciò chì si offre hè una soluzione per a vostra vita.

publicità

L'impurtanza di u pensamentu criticu

Hè di primura chì a ghjente, vale à dì, chì u publicu abbia un pensamentu criticu per ùn avè "bisognu" di tuttu ciò chì vedenu in u publicità. Duvete sapè cumu differenzà ciò chì avete bisognu da ciò chì ùn avete micca, è più impurtante: sà distingue l'annunzii veri da quelli chì ùn sò micca.

In parechje occasioni, e cumpagnie cercanu di ghjunghje à u publicu facenduli crede chì anu bisognu di u so pruduttu per migliurà a so vita, cum'è prufume, vestiti o un apparechju. L'audienza deve avè criteri sufficienti per identificà u prudutti chì puderete veramente bisognu in a vostra vita da quelli chì ùn avete micca bisognu à tutti.

Chì ne pensi quandu vedi una publicità? Ti piace à vedeli o site una di e persone chì cerca solu i prudutti se ne avete bisognu?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.