Cumu a mancanza di sonnu influenza a memoria?

Ci hè parechje tappe di sonnu, ci sò ancu parechji tippi di memoria, codifica è cunsulidamentu di questu. Sicondu numerosi studii è testi, u sonnu hè una cumpunente fundamentale in a furmazione di i ricordi.

U sonnu hè statu identificatu cum'è un statu in u quale u cunsulidamentu di l'infurmazioni novi acquistate hè ottimizatu in memoria, cumu l'infurmazioni sò almacenate in memoria dipenderà da e cundizioni di apprendimentu specifiche è u tempu di sonnu.

Attraversu mudelli specifici di sonnu à onde lente (SWS) è attività di muvimentu rapidu di l'ochji (REM), consolidamentu sinapticu, attività colinergica hè stabilita, chì aiuta à coordinà a riattivazione è a ridistribuzione di memoria dipende da l'ippocampu à i siti neocorticali.

Sicondu un articulu publicatu in u 2010 in a rivista Natura NeuroscienceDurante u sonnu REM, l'incrementi lucali di l'attività di u genu primu immediata liata à a plasticità, in alta attività colinergica è theta, puderanu favurisce u cunsulidamentu sinapticu dopu di i ricordi in a corteccia.

Sicondu i circadori di l'Università Statale di Michigan è di l'Università di California, a perdita di u sonnu di una notte pò purtà à errori significativi in ​​memoria, anu realizatu esperimenti per valutà cumu u sonnu insufficiente affetta a memoria. Hanu travagliatu cù i participanti chì eranu privati ​​di un sonnu di notte sufficiente, u risultatu era chì eranu più propensi à dimenticà i dettagli di una robba simulata.

E persone chì sò state tenute sveglie per 24 ore, o ancu quelli chì dormenu 5 ore o menu, eranu più propensi à cunfondà i dettagli di l'eventi ch'è i participanti chì avianu un bellu riposu.

Kimberly Fenn hà cummentatu: "Avemu trovu chì a distorsione di a memoria hè più grande dopu a privazione di u sonnu è a ghjente riceve sempre menu ore di sonnu. E persone chì dormenu ripetutamente poche quantità di sonnu ogni notte ponu esse più propensi à longu andà à sviluppà queste forme di distorsione di a memoria. '

Hè impurtante di sapè cumu a memoria funziona postu chì a so distorsione pò avè gravi cunsequenze in settori cum'è a ghjustizia penale, cù errori in l'identificazione di testimoni oculari.

In un articulu di AJ Tilley, JAC Empson, si discute chì una funzione specifica di u sonnu REM hè chì hè necessariu per u cunsulidamentu di a memoria. Questu hè statu testatu paragunendu a ritenzione di a storia trà i participanti cù privazione di fase di sonnu REM è i participanti cù una bona qualità di sonnu. Hè statu trovu chì l'accuratezza di a ripresa dopu a privazione di u sonnu

REM, era significativamente più poveru. Questi risultati eranu evidenze chì a fase di sonnu REM; attiva u prucessu di cunsulidazione di a memoria.

In un altru articulu, hè statu vistu chì ci sò effetti impurtanti per via di a privazione di u sonnu nantu à i sustrati neurali chì influenzanu a cugnizione, in u studiu hè stata aduprata a risonanza magnetica funzionale è l'individui sò stati privati ​​di dorme per 35 ore.  a corteccia prefrontale (PFC) era menu sensibile à e richieste cognitive dopu a privazione di u sonnu. A mancanza di sonnu altera a memoria libera, dorme megliu, era assuciatu cù una maiò attivazione in u lobe parietale. 

Dopu avè lettu ste scuperte, seria impurtante di piglià e nostre ore di sonnu più in seriu, soprattuttu prima di un esame, o dopu avè studiatu o memorizatu infurmazioni impurtanti, postu chì hè di primura per un bon funziunamentu cugnitivu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Juan vicente dijo

    Assulutamente veru.
    Aghju patitu di disordine d'ansietà generalizata dapoi anni è dormu male. Durante l'anni aghju nutatu una perdita di memoria considerable è una mancanza alarmante di cuncentrazione. Ùn possu micca riposà bè è i duttori ùn mi danu micca una soluzione, solu i cunsiglii nurmali nantu à l'igiene di u sonnu.
    Apprezzu tutti i cunsiglii.
    Complimenti per u blog. Amà lu.

  2.   Dolores Ceñal Murga dijo

    Salute Ghjuvanni,
    In questu articulu chì aghju scrittu, ci sò qualchi suggerimenti di insonnia chì ponu aiutà: https://www.recursosdeautoayuda.com/consejos-para-combatir-el-insomnio/
    Gracias por tu comentario
    riguarda

  3.   cecilia monk. dijo

    Saluti di u duttore. Aghju difficultà à addurmintammi. Aghju patitu stu prublema dapoi parechji anni. Per piacè aghju bisognu di u vostru aiutu. Grazie.

    1.    Dolores Ceñal Murga dijo

      Salutu Cecilia,
      Ju ricumandemu alcuni suggerimenti per dorme megliu:

      -Mantene l'ore regulare: Andate à dorme è alzate à pocu pressu à listessa ora ogni ghjornu, questu prugrammarà u corpu per dorme megliu.

      -Crea un ambiente di sonnu riposu: A stanza deve esse tenuta per u riposu è u sonnu, micca per altre attività, duvemu tene u più silenziu è bughju pussibule è à una temperatura regulare. Duvemu ancu assicurà chì u lettu sia cunfortu, chì u materassi ùn sia micca troppu dolce o troppu duru.

      -Esposizione regulare à u sole in u dopu meziornu: Questu aiuta à stimulà a liberazione di melatonina, chì hè l'ormone chì aiuta à regulà u ritmu circadianu.

      -Evite di manghjà assai liquidi o cibu prima di dorme, chì face difficiule à addurmintassi.

      -Manghjate più cibi ricchi in antioxidanti (cum'è verdure à foglia verde) è frutti (cum'è mirtilli, melagrane è ciliegie). L'alimenti ricchi di carboidrati è pochi di proteine ​​è di grassi ponu aumentà a produzzione di serotonina è melatonina, chimichi cerebrali chì sò associati à u sonnu. Manghjà una porzione di carboidrati prima di dorme pò aiutà (granola, cereali senza zuccheru, o biscotti cù latte).

      -Eserciziu regolarmente: eserciziu moderatu di modu regulare, (30 minuti à ghjornu 5 ghjorni à a settimana) pò aiutà à alleviare una parte di a tensione accumulata durante u ghjornu, si consiglia di fà lu prima di cena è ùn deve esse fattu assai vicinu à l'ora di dorme (almenu 3 ore prima), altrimente l'effettu cuntrariu pò accade.

      -Ingest tea Valerian (Valeriana sp.) Strattu standardizatu, 200-400 mg à l'ora di dorme, per addurmintassi.

      -Evite di guardà l'ora: questu prumove l'ansietà è l'ossessione cù u tempu.

      -Provate à rilassatevi prima di andà à dorme: per questu pudete ascultà musica, leghje, praticà a tecnica di a mente o medità.