Cumu diventà un espertu: un pianu detallatu

In ogni prufessione, a maiò parte di a ghjente hè normale, alcune sò terribili, è alcune sò eccezziunali. Chì face a differenza?

Durante l'ultimi trenta anni, e ricerche anu esaminatu cume e persone diventanu veri esperti sia in sport, scacchi, musica, medicina, ...

Ùn si tratta micca di talentu.

Scuprite cumu pudete diventà un espertu in ciò chì vulete.Parechje persone credenu chì ci vole un talentu particulare per esse altamente qualificatu in una zona particulare. Ci hè evidenza chì u QI hè spessu un indicatore ragionevule di prestazione di travagliu.

Tuttavia, ci sò ancu evidenze chì prestazioni di punta richiede una pratica estensiva è e ricerche anu dimustratu chì l'individui specificamente identificati cum'è "normali" ponu diventà eccezionalmente abili in parechji campi cù una furmazione adatta.

A cunclusione hè chì per avè successu avete da focalizassi nantu à ciò chì pò esse miglioratu, invece di preoccupassi per sì o no simu abbastanza talentu.

E ricerche mostranu chì a maggior parte di e persone migliora costantemente e so prestazioni di travagliu durante i so primi dui anni di esperienza prufessiunale in un determinatu rolu. Dopu questu, alcune persone continuanu à migliurà, altri stagnanu, è altri cumincianu ancu à sentesi peghju.

Vignetta: riesce.Perchè a ghjente smette di migliurà? A pratica ùn vi face micca sempre un espertu:

- A pratica deve esse costante è circà migliurà. Se fate sempre e cose di listessa manera, allora stagnarete. Parechje persone ghjunghjenu à un livellu "accettabile" di prestazione è smettenu di fà un sforzu deliberatu per migliurà. U direttore, da a so parte, ùn motiva i so impiegati à fà megliu.

A chjave per l'eccellenza: una pratica chì cerca di migliurà.

Questa pratica chì cercate constantemente di migliurà vi aiuterà à diventà un espertu. Praticà e vostre cumpetenze à un livellu un pocu più altu, sfidendu continuamente voi stessi à fà megliu. Hè carattarizatu da scopi specifici, un bonu mentor, una progressione ordinata, è cundizioni chì permettenu u prugressu:

1) L'ubbiettivi specifici:

Determinate esattamente ciò chì vulete migliurà è ciò chì duvete fà per ghjunghje. I vostri obiettivi devenu esse divisi in picculi passi chì pudete uttene in un brevi periodu di tempu per evità u scuragimentu psiculugicu.

Frase nantu à esse un espertu.

2) Un bonu mentor.

Un bonu mentore chì vi furnisce infurmazioni veloci, cuncrete è precise hè di primura per un migliuramentu cuntinuu, è ùn hè micca faciule da vene.

In u situ di travagliu, stu mentore si riferisce piuttostu à un collega sperimentatu chì sà ciò chì significa bona prestazione. Sfortunatamente, ùn hè micca sempre faciule truvà persone in quale avete fiducia chì vi daranu infurmazioni precise nantu à u vostru modu di prugressu è chì vi incuraghjeranu ancu.

3) Una progressione urdinata.

Quandu ammaestrate una zona, hè ora di fà u prossimu passu. Stu prucessu d'aghjurnamentu deve esse frequente è hè quellu chì vi cunducerà à a realizazione di l'ubbiettivi à longu andà.

Video, battitore di baseball, livellu spertu 😀


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.