Cumu esse grande in a vita

Questu articulu descrive e caratteristiche di diventà un eroe.

Cumu esse grande in a vitaParlemu di eroismu. Grandezza. Quella cosa speciale chì guadagna ammirazione, adorazione, è forse ancu u to visu nantu à un timbru postale.

Eroi ponu sembrà obsoleti in questa era cinica induve paremu di gode di distrugge icone.

Avemu bisognu d'eroi Ch'elli ci insegninu, ci captivanu cù e so parolle è fatti, ci ispiranu à a grandezza. Ognunu di noi - noi stessi, i nostri amichi, ancu i nostri zitelli - hà un putenziale eroicu. È ci hè assai chì pudemu fà per sviluppà quella grandezza sfruttata.

Ritrattu di un eroe

Ancu se i nostri eroi persunali sò diversi, spartimu tutti una visione cumuna di ciò chì hè un eroe. À l'Università di u Tempiu, u psicologu Frank farley hà racoltu i tratti di caratteru chì un eroe duverebbe avè.

Farley crede chì definiscenu l'essenza di l'eroisimu. Micca tutti l'eroi anu tuttu. Ma più avete, megliu serà. Allora se cercate a grandezza, sia in voi stessu sia in i vostri figlioli, faresti bè di cultivà questi aspetti di a personalità:

1) Curagiu è forza: un eroe ùn hè micca vigliaccu o disertore. L'eroi mantenenu a so serenità - è ancu prosperanu - in l'adversità.

2) Onestà: l'ingannu viola a nostra cuncezzione di l'eroisimu.

3) Gentile, amorevule, generosu: I grandi omi ponu luttà duramente per ciò chì credenu, ma sò compassionevoli una volta finita a battaglia - versu amichi è nemichi. U generale George S. Patton era un bravu militare, ma u so statutu eroicu hè statu influenzatu quandu publicamente hà lampatu in faccia unu di i so suldati. "U publicu americanu si hè ribellatu per quessa", dice Farley. "Ùn era micca gentile cù i so omi". Ancu se Patton hè sempre cunsideratu un eroe da parechji, ùn hà mai ritruvatu a so popularità.

4) Abilità, esperienza, intelligenza: Finu a ora u nostru eroe archetipale hè curaghjosu, gentile, onestu - vale à dì assai cum'è Forrest Gump. Ma Forrest falla cortu in una misura: u successu di un eroe hè u risultatu di u so talentu è intelligenza. Ùn hè micca pura furtuna, ancu se, per ragioni di pudore, un eroe puderia attribuisce i so successi à a furtuna.

5) Assunzione di risichi: "Ancu se parechje persone ùn risicheghjanu micca in a so vita, ammiranu a presa di risichi in un'altra persona", dice Farley. Gran parte di e so ricerche si sò focalizate nantu à e personalità di tippu T - perpetuamente fame di emozioni. Franklin Delano Roosevelt, per esempiu, hà pigliatu enormi risichi pulitichi sfidendu i ranghi di u so propiu partitu. Martin Luther King Jr. hà messu a so vita in periculu per i so ideali.

6) Affettivu: l'ammirazione ùn basta micca, l'eroi devenu guadagnà u nostru core è a nostra mente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Caru Pambi dijo

    per ghjunghje à triunfà ci vole à esse umili