Cumu fà un PowerPoint attraente

E presentazioni Powerpoint sò utili à u travagliu

Se duvete fà una presentazione PowerPoint è ùn vulete micca chì u publicu si addurmenti o si annoii, allora duvete pensà à cumu fà un PowerPoint attraente chì, in più di avè un cuntenutu di qualità, chì sia visualmente divertente è piacevule i vostri spettatori. Sia per u publicu o per i studienti, Hè megliu chì sappiate cume rende attraente è chì nimu ùn attenti à u vostru sforzu è cunniscenza.

Una presentazione hè una risorsa ampiamente usata in u mondu educativu è cummerciale per presentà cunferenze o novi prughjetti. Hè u megliu modu per espone u cuntenutu visuale in qualsiasi ambiente formale o educativu.

Dopu, avemu da spiegà cumu fà li più attraenti è cusì catturà l'attenzione di u publicu da u primu mumentu.

Cuntenutu bè urdinatu

U cuntenutu caoticu farà chì u vostru publicu si senti stressatu, affinch'elli possinu capisce megliu e cose hè di primura chì ordini u cuntenutu. Benintesa, duvete pensà bè chì hà una introduzione, cuntenutu interessante è conclusioni. Per questu, Hè di primura chì travagliate nantu à un script per realizallu prima di cumincià à fà lu.

Scrivite idee in un notebook per fà u vostru Powerpoint

À u principiu, cù u titulu di u PowerPoint hè necessariu chì sia ben travagliatu, perchè hè una diapositiva chì serà quì per un bellu pezzu, mentre l'ascoltatori si stabiliscenu è site prontu à cumincià. Dunque, deve esse curatu è ben pensatu. Duvete mustrà un titulu chì impegna è rende chjaru di ciò chì avete da parlà. U scopu hè di attirà l'attenzione di u publicu per ch'ellu sia interessatu sin'à l'iniziu.

Less is more

Ancu se in u vostru script per spiegà mette più cose, in u PowerPoint megliu seguite a regula chì menu hè di più. Arricurdatevi chì l'infurmazioni chì avete da spiegà à i vostri ascoltatori devenu esse simplificate perchè cusì, a mente di i vostri ascoltatori ùn inizierà micca à vagà. E diapositive sò un fulcrum ma ùn devenu micca catturà tutta l'attenzione, a vostra parlata in publicu hè ancu impurtante.

Ùn mette mai più di 4 cuncetti o immagini in una maghjina. Se no, serà troppu per i vostri spettatori è allora ùn si ricorderanu micca di ciò chì li avete messu. Meno hè di più è se vulete chì sappianu veramente ciò chì avete in e diapositive questu hè di primura da ricurdà.

U cuntenutu hè sempre più specificu, megliu, ma eliminendu sempre l'idee secondarie o superflue chì servenu solu da riempitore è chì ùn resteranu micca veramente in a memoria à breve termine di i vostri spettatori.

A presentazione PowerPoint vi serà utile in una cunferenza

Inoltre, per chì a vostra presentazione abbia una bona cuesione hè di primura chì ùn mischiate micca temi nantu à a listessa diapositiva. Hè megliu chì in ognunu parli di temi diversi o utilizate parechje diapositive per u listessu tema se hè più longu. Ma in nisun casu pigliate a listessa diapositiva per parlà di più di un sughjettu. Questu ferà solu à i vostri ascultanti perde a traccia di tuttu ciò chì spiegate.

Più illustrazioni

Arricurdatevi chì e diapositive sò un aiutu visuale per tuttu ciò chì avete da espone à i vostri spettatori. ÈQuestu significa chì ùn duverete mai mette tuttu ciò chì vulete dì nantu à e diapositive. È ùn avete mancu bisognu di leghje e diapositive chì mostranu insicurezza o chì ùn vi ricordate micca l'infurmazioni chì vulete trasmette. Dunque, hè di primura chì ripeti a mostra sì ùn avete micca assai sperienza à fà la.

Pensate chì ancu, e persone chì sò presenti ùn ponu micca leghje ciò chì site messu nantu à e diapositive è in listessu tempu sentenu tuttu ciò chì dite. L'ideale hè a struttura seguente:

  • Titulu
  • Imagen
  • Breve cuncettu

Ùn abusate micca di e vignette

Ancu se certe volte pare ch'elli sianu una bona risorsa, in realtà sò, ma solu sì li aduprate in modu cuncretu è in qualchì occasione. Ùn abusate micca di questu strumentu perchè sò noiosi È se mostrate assai informazioni, u vostru audience ùn si ne ricorderà micca è cumincierà à mostrà disinteressu per ciò chì spiegate.

Cuntenutu multimediale: un bonu strumentu

U cuntenutu multimediale hè un strumentu essenziale chì ùn pudete micca mancà. Cusì, pudete rinfurzà a vostra presentazione cù video, immagini in muvimentu, ecc. Quandu aduprate sta risorsa, hè di primura chì teniate contu di u a creatività, ùn arrubanu micca cuntenutu à altri autori è esse u più uriginale pussibule.

I media suciali anu ancu impurtanza

Quandu hè necessariu è ogni volta chì e circustanze lo richiedenu, ùn vi scurdate di cumprende e rete suciale di u vostru travagliu in modu chì l'altri vi cunnoscanu è vi possinu dà di seguità. Hè un modu fundamentale per ghjunghje à più persone È chì i vostri spettatori ponu sparte u vostru prufilu cù i so cunniscenti o parenti s'elli li piacenu ciò chì avete dimustratu.

Aghjunghje citazioni

Aghjunghje citazioni à una presentazione hè una bona idea perchè questu aumenta ancu l'interessu di i vostri spettatori. Duvianu esse citazioni di persone famose ma anu da fà cù u cuntenutu chì state spiegendu à u vostru audience, vale à dì, hè in relazione. In più, Questu renderà ciò chì dite assai più credibile è custruisce più fiducia.

Fate un PowerPoint attraente

Benintesa, ùn saturate micca a presentazione di appuntamenti. Ciò significa chì ùn avete micca da abusalli, perchè altrimenti sembrerà chì ùn abbiate micca i vostri criteri è chì tuttu ciò chì state spiegendu ùn hà nunda d'uriginale ma si basa nantu à altre persone.

Interagisce cù u vostru audience

Se vulete ghjunghje à u vostru audience, hè di primura chì interaccate cun elli. Hè un ottimu modu per elli di stà nantu à a pista è di mantene u so interessu per tuttu ciò chì stai dicendu. Puderanu circà stonde in a cunferenza per pudè interagisce cù u publicu in modu apertu. Si sentiranu parte di a cunferenza è questu in più di fà li sentenu megliu, anu da internalizà di più tuttu ciò chì li trasmettite.

Pudete ancu aghjustà dumande, sondaggi o ghjochi chì anu da fà cù tuttu ciò chì spiecate. Cusì, trà l'ascoltatori ci serà ancu un ambiente di cunnessione assai pusitivu chì li farà sentì bè cun voi è cù tuttu ciò chì site creatu.

Cù questi cunsiglii vidarete chì u vostru PowerPoint serà assai più attrattivu è chì u vostru publicu amarà stà à sente, fighjate u vostru travagliu è ùn perderanu micca a traccia di tuttu ciò chì li state spiegendu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.