Cumu fà una lettera

amparà à scrive una lettera

Quandu vulemu fà una lettera, hè di scrivela è fà vede bè. In questu modu u ricivitore di u listessu sarà capaci di capisce bè ciò chì i nostri parolle è in questu modu, chì ci hè una bona cumunicazione scritta.

Finu à pocu tempu fà, scrive una lettera ùn era micca qualcosa di pocu cumunu, postu chì ùn ci era micca internet, nè messagi di testu, nè applicazioni di messageria instantània, nè email è nè Internet.

Lettere

Lettere eranu a forma più cumuna di cumunicazione scritta trà e persone è riceve unu, quandu era un mittente cunnisciutu o amatu, a gioia era più grande. Allora, finu à uni pochi anni fà scrive lettere era normale è u megliu modu per e persone chì ùn campanu micca vicinu à cumunicà in scrittura.

I chjamati avianu un prezzu assai altu è a ghjente hà preferitu spende soldi nantu à un timbru chì avia un prezzu ragiunate per pudè mandà a lettera per Postu, chè per chjamà per telefunu, postu chì s'è vo supiravate troppu tempu dicendu qualcosa, u fattura à a fine di u mese era troppu altu. Invece, in una lettera pudete scrive quant'è vo vulete è spiegà tutte e cose chì avete in mente.

Cumu fà una lettera

Una lettera hè assai persunale è ùn hà nunda di fà cù l'inviu di un email ... in una lettera cù a vostra propria calligrafia dedichi più tempu è affettu à questu cà quandu scrivite un email chì hè praticamente fattu automaticamente.

Cumu scrive una lettera ?

Se vulete scrive una lettera emotiva, u più impurtante hè di fà da u core. Scrivite ciò chì senti in u mumentu chì ti senti. Forse vulete fà, ma ùn avete mai pensatu à cumu ghjunghje. Ogni volta chì scrivite una lettera, è soprattuttu quandu hè una lettera emotiva, Avete da fà cù pacienza. cù abbastanza tempu è senza distrazioni chì ponu disturbà a vostra mente è i vostri pinsamenti.

Pigliate cura di stile è forma

Quandu scrivite una lettera, hè necessariu di piglià assai cura di u stilu è di a forma, per ch'ella sia pulita è ben scritta. Hè ancu necessariu di piglià in mente chì scrive una lettera à un amicu o un membru di a famiglia ùn hè micca listessa chì scrive à un corpu publicu chì face una dumanda, per esempiu. Nè u cuntenutu, nè u stilu, nè a forma deve esse listessi.

In questu sensu, quandu scrivite a vostra lettera, duvete tene in mente à quale hè indirizzata è distingue bè ciò chì hè una lettera formale è ciò chì hè una lettera informale.

una lettera formale

Ogni volta chì preparate à scrive una lettera formale, duvete tene in mente à quale hè indirizzata, sia urgente o micca. u gradu di vicinanza chì avete cù a persona chì hà da riceve a lettera.

In una lettera formale duvete mette u nome cumpletu di a persona chì riceve a lettera, è ancu u vostru propiu. A data, l'indirizzu è qualsiasi altru aspettu pertinente chì cunsiderà, deve apparisce in u corpu di a lettera.

Cumu scrive una lettera

Duvete sempre principià cù una "stima" cù u nome è u cognome di u destinatariu. In casu ùn cunnosci micca u nome di quella persona pudete sceglie di mette u vostru titulu prufessiunale, ancu s'ellu hè sempre cunsigliatu di circà u nome di a persona chì vulete indirizzà.

Ogni volta chì scrivite una lettera formale, deve esse assai chjara è diretta, senza detours è fate chjaru quale hè u missaghju chì vulete trasmette. Hè una bona idea di utilizà a terza persona singulari "tu" è sempre dì addiu in una manera educata, cum'è "riceve i vostri saluti".

Hè assai impurtante per verificà l'ortografia è chì ùn fate micca sbagli di ogni tipu, o ùn restanu credibilità di u missaghju chì vulete trasmette.

I paragrafi devenu esse equilibrati è sopratuttu, mantene un bon tonu in e vostre parolle per chì a persona chì u riceve sente chì hè scrittu formalmente è cù l'idee chì vulete trasmette assai chjaramente.

una lettera informale

Quandu avemu riferitu à una lettera informale, hè quandu scrivimu una lettera à un parente o amicu è, per quessa, u tonu di a lettera deve esse più rilassatu. Ùn hè necessariu di scrive "estimatu" è pudete cambià in "caru". Pudete ancu aduprà una altra parolla più affettuosa o chì pensate hè più còmuda sicondu u tipu di vicinanza emotiva chì avete cù a persona chì riceverà a lettera.

In e lettere informale hè normale chì u tonu sia affettuosu, cun affettu è ùn sia micca timidi per spiegà anecdotes è dettagli chì pensate sò convenienti. A più infurmazione chì vulete aghjunghje, u megliu, perchè cusì serà più cumpletu è puderà Esprimi tuttu ciò chì vulete à a persona à quale scrive.

Se à u mumentu di scrive a lettera vi sentite arrabbiatu o tristu, hè megliu aspittà un mumentu o piglià un respiru prufondu prima di cumincià à scrive i vostri pinsamenti. In u casu di ùn fà miccao, u destinatariu pudia micca capisce u vostru missaghju chjaramente o micca sapendu cumu interpretà e vostre parolle chjaramente.

Ancu s'ellu hè una lettera informale, hè impurtante chì ciò chì scrive hà una bona grafia, ortografia è chì tuttu ciò chì vulete trasmette hè capitu. Quandu avete finitu di scrive, leghjite prima di mandà in modu chì pudete verificà s'ellu capisce tutti i missaghji chì avete scrittu in questu.

Scrivite una lettera

L'addiu pò esse fattu cum'è preferite, postu chì in lettere informale ci hè una fiducia chì vi permette di dì addiu cum'è vo vulete. Ancu pudete include alcuni postscripts per aghjunghje alcuni aspetti chì avete scurdatu di cummentà in tuttu u vostru scrittu.

Avà chì sapete cumu scrive una lettera, capisce a diffarenza trà una lettera informale è formale, avà pudete sceglie u mudellu chì hè megliu per voi per scrive u vostru testu à a persona chì vulete. Ricurdativi chì una lettera più emotiva o emotiva serà sempre in e lettere informale è quandu avete da scrive à un uffiziu prufessiunale o publicu, serà in a lettera formale. Avà ùn avete micca scusa per scrive a vostra lettera ! È ùn vi scurdate, truvate un locu tranquillu per sprimevi in ​​u megliu modu pussibule.

Se vulete sapè cumu scrive un script, cliccate quì:

Articulu ligatu:
Cumu scrive un script

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.