Cumu fà una presentazione orale

Pudete fà una presentazione orale à i culleghi di travagliu

Sè avete da fà una presentazione orale, pudete sentu nervoso in u to stomacu è quandu u mumentu di a verità ghjunghje, vai in biancu o quellu statu nervoso ti ghjoca. In fatti ùn hè più una sfida intimidatoria chì ti face ansietà, ancu ghjorni prima ch'ellu sia ora di fà. Hè per quessa chì sapè fà una presentazione orale vi darà a calma chì avete bisognu per fà u travagliu.

Ma s'è avete amparate cumu fà è avete una seria di passi in mente, questu vi darà a sicurità è a fiducia, chì vi aiuterà à dissipate quelli nervi è vi darà una excelente presentazione orale. Allora vedemu cumu fà una presentazione orale.

Dà una presentazione orale in u modu ghjustu

U primu chì duvete tene in mente hè chì avete da migliurà a vostra capacità di spressione è ùn hè micca qualcosa chì pudete fà rapidamente. Avete da praticà ogni ghjornu è in uni pochi di settimane pudete avè un maestru tutale. Duvete impegnà à ottene boni risultati è per ottene questu hè essenziale per praticà.

Avemu da dà alcuni cunsiglii chjave chì vi permettenu di preparà una presentazione orale sublime. Ùn perde micca u dettagliu di ognunu di i punti chì vi daremu quì sottu.

Preparate à tempu

Hè impurtante chì s'ellu ci vole à dà una presentazione orale da una meza ora à un'ora, avete preparatu almenu una settimana in anticipu, perchè pudete dedicà una ora à ghjornu à preparà cun fiducia. È s'ellu hè più tempu, megliu. Ciò chì importa hè chì distribuisce i ghjorni per a preparazione in modu chì pudete trattà cù pussibuli imprevisti in u modu più naturali pussibule.

Pudete fà una presentazione orale successu cù questi cunsiglii

A preparazione di a presentazione uni pochi di ghjorni in anticipu vi permetterà di avè più calmu è sicurità in a vostra persona è chì l'ansietà chì avete di solitu sparirà. Cume avete tuttu bè preparatu sarete capaci di trattà u stress assai megliu y vi trasfurmarà in motivazione è sforzu per fà u vostru megliu.

Di sicuru, in questa preparazione ùn pudete micca mancate una bona documentazione per avè un scrittu assai chjaru di tuttu ciò chì vulete parlà. Pudete preparà nantu à un pezzu di carta qualchi parolle chjave chì sò impurtanti per a presentazione per chì vi sia più faciule per ghjunghje à elli è chì ùn vi scurdate di nunda.

Siate chjaru nantu à l'idea principale

Quandu preparanu una presentazione orale, hè impurtante chì avete una idea assai chjara di l'idea principale chì vulete trasmette à l'audienza. Divide l'infurmazioni senza abbandunà quellu tema principale chì vulete trattà.

Duranti i primi 5 minuti, duvete fà un riassuntu di tuttu ciò chì avete da parlà è aduprà cum'è u schema principale di a vostra conversazione. U vostru audience saprà ciò chì sente è tù sarè capaci di cuntestualizari tuttu ciò chì tù vai à dì currettamente è senza dà nasce à cunfusione.

Vale à dì, in a vostra introduzione, duvete fà chjaru i punti più impurtanti, facendu chjaru quali sò i punti essenziali da seguità. Evite e parolle eccessivamente tecniche chì, ancu s'ellu ponu esse faciuli per voi per capiscenu, pò esse micca cusì per i vostri ascoltatori.

Pudete fà una presentazione orale cù parechje persone

Mantene una struttura in a vostra presentazione

Hè indispensabile chì in tutta a vostra presentazione orale ci sia una bona struttura è s'è vo fate riferenzi à i subtemi o l'aspettu chì esce da u tema cintrali, fate chjaramente è dopu sapè cumu riindirizzà e parolle à l'assi di u discorsu. Parlate chjaramente è pulitu è cù una attitudine vicinu à u publicu chì vi sta à sente.

Ancu s'ellu hè necessariu chì ùn vi scurdate micca chì i subtemi chì trattate deve esse cunnessi in qualchì modu à u vostru assi principalu di a discussione. Frasi cum'è "cum'è aghju dettu prima", "cum'è avemu vistu", "vedemu questu dopu", sò una bella manera di mantene u filu di tuttu u vostru discorsu. In ogni casu, sìDeve esse sempre un discorsu coerente.

Andate à u puntu

Hè megliu di dì ciò chì hè ghjustu è di dì bè dandu una infurmazione cumpleta chè d'avè lacune o parti "filler" chì ùn cuntribuiscenu micca veramente nunda. In questu modu, s'ellu hè necessariu di mudificà u script prima di a presentazione, avete da fà.

Per fà questu, rivedete bè a vostra presentazione sana è praticala prima di fà per capisce s'ellu ci sò parti chì hè megliu per fà senza per ùn esse pesante o per chì u vostru audience perde u filu.

Una manera di praticà a parolla hè di leghje in alta voce davanti à un specchiu, cusì vi vede s'ellu fate movimenti di u corpu chì avete bisognu di mudificà o s'è vo aduprate parolle di riempimentu in u vostru discorsu chì duvete eliminà per avè una conversazione cun fiducia senza distrazioni verbali.

L'ughjettu per arrivà à u puntu hè chì a vostra mente s'abitua à l'ordine di a conversazione è di prisentà u cuntenutu necessariu in u modu currettu. Inoltre, mentre vi sente à parlà (pudete arregistrà sè vo vulete) puderà ricurdà megliu tutti i punti da sviluppà in a conversazione.

Rilassatevi prima di dà una presentazione orale in l'uffiziu

Ùn lasciate micca sopraffattu u ghjornu prima

Sì avete preparatu è ripresu bè, ùn avete micca esse sbulicatu u ghjornu prima. Micca menu. Sentirete quella cunfidenza chì avete bisognu di tantu è avete solu riviseghjà i punti chjave è nunda di più. Dedicate u ghjornu à riposu è rilassate un pocu cusì chì a vostra mente è u corpu si ricuperanu è site cumplettamente preparatu per a presentazione orale chì fate.

Segui uni pochi di passi è mantene a vostra audienza in mente

Quandu u ghjornu di a conversazione ghjunghje, duvete ricurdà tuttu, ma pudete avè un script generale di a vostra presentazione in modu chì hè più faciule per voi di vultà à u filu di u discorsu in casu chì avete da piantà o sò stati distratti. per ogni ragione..

Inoltre, u publicu hè ancu impurtante è duvete sapè cumu fighjà è cumu mantene un bonu tonu di u corpu. Per chì tutti quelli ochji chì vi fighjanu è tutti quelli chì l'arechje chì stanu à sente ogni parolla chì dite ùn vi rendenu nervosi, pudete imaginà chì site in un ghjocu o chì tutti i prisenti sò una bambola incapace di fà male.

Un'altra cosa chì pudete tene in mente hè chì tutte e persone chì ci sò volenu à sente voi cusì hè qualcosa chì vi darà cunfidenza. Sò ghjunti per voi, è chì ùn deve micca aumentà a vostra ansietà, ma cresce a vostra satisfaczione chì site impurtante in quellu mumentu.

Cù tutti issi cunsiglii vi capirete chì i nervi ùn saranu più cusì intensi prima di una presentazione orale è chì puderete fà maravigliosamente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.