Cumu migliurà a vostra mente: 8 cunsiglii

Circate un modu per migliurà a vostra mente? Vulete aumentà a vostra capacità mentale per uttene ciò chì vulete? Seguitate questi 8 consigli:

1) Pigliate un respiru fondu.

Più ossigenu ghjunghjerà à u sangue è dunque à u cervellu. Piglia parechji respiri prufondi attraversu u nasu è truverete chì u diafragma hè adupratu di più. Questu favurisce ancu u rilassamentu, chì porta à un pensamentu più chjaru.

2) Meditate.

Pò esse solu chjudendu l'ochji è prestendu attenzione à a vostra respirazione. Questu vi aiuterà à rilassate, à liberà a vostra mente, è vi preparerà per ogni tipu di compitu.

Scuprite cumu pudete migliurà a vostra mente3) Amparate una lingua.

Amparà una nova lingua hè statu dimustratu per rallentà a calata di a funzione cerebrale in quantu à l'età. Hè unu di i migliori esercizii cerebrali.

4) Esercite l'attenzione.

A cuncentrazione è a chiarità di u pensamentu ghjunghjenu à listessa. Amparate à rallentà a vostra vita è osservate a vostra mente impegnata. Osservate quelli penseri chì vi disturbanu sottilmente in modo da pudè trasformalli.

Ammaistrà a mente5) Scrivite.

A scrittura hè un modu per chiarisce e vostre idee è esercità a vostra creatività è abilità analitiche. Hè un bonu modu per aumentà a vostra putenza cerebrale.

6) Ascolta Mozart.

In un studiu di l'Università di California, 36 studienti anu ricevutu 3 testi di ragiunamentu spaziale nantu à un test di intelligenza standard. Ghjustu nanzu u primu test, anu ascultatu a sonata di Mozart per dui pianoforti in Re maggiore per 10 minuti. Prima di a seconda prova, anu ascoltatu una cinta di rilassamentu. Nanzu à u terzu, si pusavanu in silenziu.

I punteggi media di i 36 studenti eranu i seguenti. Prima prova: 119. Seconda prova: 111. Terza prova: 110.

7) Sviluppate a vostra intuizione.

L'intuizione pò esse una parte impurtante di u cervellu. Einstein è altri si basavanu assai di e so intuizione intuitive.

8) Dormi bè.

A qualità di u sonnu pare esse più impurtante di a quantità. Inoltre, e brevi sieste dopu meziornu parenu funzionà bè per ricaricà u cervellu di alcune persone.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.