Cumu principià una introduzione

Amparate à scrive una introduzione eccellente

Cumincià un testu cù una bona introduzione hè essenziale per attruverà l'attenzione di u lettore. Perchè ùn perde micca rapidamente l'attenzione, deve esse chjaru u cuntenutu di u testu u più prestu pussibule. Ma ùn hè micca solu abbastanza per inserisce e parolle chjave cù quale pudete deduce ciò chì a lettura hè. L'intruduzioni deve esse attrattiva, attrattiva, ancu seducente.

Prima di cumincià à visualizà u testu, u lettore hà solu u titulu. A prima frase chì hà pigliatu l'ochju è hà creatu una aspettativa per voi deve esse cupartu cù una bona introduzione, altrimente pudete perde rapidamente l'interessu. Per evitari questu è uttene i vostri lettori per esse attratti da i vostri testi, avete bisognu creà una introduzione cù un ganciu cun quale attruverà l'attenzione cuntinuu è constantu.

Sè vo vulete amparà à creà testi chì attrae l'attenzione di ogni lettore è chì decide di leghje in tuttu, allora vi lascemu qualchi trucchi è strategie per ottene.

Contextualize u testu

L'intruduzioni di un testu hà una missione fundamentale, chì hè di fà interessà u lettore à leghje ciò chì seguita. Per fà, Duvete creà una introduzione chì mette a persona chì a leghje in una situazione, ciò chì hè cunnisciutu cum'è contextualizing. Vale à dì, postu certi testi chì sò ligati à l'altri. Cusì chì avete preparatu u lettore cù una bona basa, per pudè capisce bè ciò chì hà da leghje dopu.

Amparate à scrive una introduzione hè faciule

Cumincià l'intro cù un bon ganciu

Scrivite annantu à una anecdota ligata à u testu, un fattu pertinente, una curiosità chì attrae l'attenzione di a persona chì hà da leghje. Questu hè u megliu modu per creà interessu da e prime parolle. Truvate un modu per fà u lettore à dumandassi perchè avete principiatu quì, vogliu sapè di più è ùn pò micca piantà di leghje.

Mostra a fiducia in e vostre parolle

Quandu scrivite, ùn avete micca strumenti altru ch'è u vostru modu di spressione, a vostra cunniscenza è a vostra fiducia in ciò chì scrive. A cuntrariu di a cumunicazione orale, induve pudete aduprà a lingua non verbale per trasmette sentimenti in l'ascultori, Quandu scrivite, avete solu e vostre parolle.

Scrivite cù a cunvinzione di sapè ciò chì parlate, scopre, ricerca è leghje assai, perchè cusì puderà amparà à cumunicà cun fiducia. Hè essenziale per trasmette quella fiducia in i lettori, perchè solu allora ponu rispettà i vostri testi. Se vulete creà una lettura satisfacente, avete da ottene i vostri lettori per piglià cunclusioni interessanti da i vostri testi.

Rispondi à e dumande chì u lettore puderia dumandà

In questu casu, a tecnica di lascià a risoluzione per l'ultimu ùn hà micca travagliatu, salvu chì vulete scrive un rumanzu. Quandu si tratta di testu relativamente brevi, prima chjarite u tema, più faciule serà per attruverà u vostru publicu di destinazione. Ancu, pudete anticipà e vostre pussibuli dumande è tirà risposte in l'intruduzioni. In seguitu averete u tempu di espansione quella infurmazione, ma avete digià generatu l'interessu chì cercate in i lettori.

Scrivite una introduzione sinceramente

Aduprà a tecnica di a piramide invertita

Pensate à una piramide rivoltata. In ogni strata di a piramide duvete mette una parte di l'infurmazioni chì avete da detaglià in u vostru testu. L'intruduzioni hè a parte più impurtante, quella chì farà chì i vostri lettori volenu leghje u testu sanu. Dunque, In l'intruduzioni, duvete sprime l'idea principale di l'infurmazioni.

Aduprate subtitulos per sviluppà l'infurmazioni, strategicamente includendu e parolle chjave chì riferenu à l'intruduzioni è u titulu di u testu. Cusì, u lettore ùn perde micca u filu, nè ùn si disconnette mentre avanza in a lettura perchè tuttu hè cunnessu. U so cervellu unisce e parolle per mezu di e cunnessione chì tù stessu mette in u testu.

Mantene cortu ma assai impressiunanti

Una bona introduzione ùn deve micca necessariamente esse assai longa. S'ellu vi allargate, corre u risicu di ripetiri è cuntradisce. Sceglie e parolle ghjuste, cercate e parolle chjave, sceglite i termini di putenza cù quale attruverà l'attenzione. Crea frasi brevi è cura bè i segni di puntuazione.

Ùn sguassate micca in l'intruduzioni, si tratta di attirà l'attenzione, di creà interessu è di fà a ghjente per sceglie u vostru testu. L'introduzione pò fà a diferenza. S'ellu hè cortu ma attraente, attraente, vi vincerà un lettore cun interessu à sapè cumu u vostru testu cuntinueghja. À u cuntrariu, una intruduzione assai longa pò esse aburda. Pudete ancu fà l'errore di avè troppu infurmazione è lascià pocu per sviluppà in u restu di u testu.

Include domande retoriche

Un'intruduzioni interessanti deve cuntene qualcosa chì cattura l'attenzione di u lettore, una frasa, una citazione, è ancu una quistione retorica. Quandu avete introduttu stu strumentu in una conversazione o in un testu, ùn aspettate micca chì l'altra persona ti risponda. Ciò chì cercate hè di creà una risposta concreta attraversu a vostra propria dumanda.

Perchè istintivamente, a prima reazione di quellu chì leghje una dumanda hè di lancià una risposta, ancu s'ellu hè una quistione retorica. In questu modu, avete a persona per sviluppà un interessu à scopre a risposta sviluppatu o risolve u dubbitu chì avete creatu.

Scrivite una bona introduzione hè impurtante

Scrivite sinceramente

A menu chì ùn scrivite un rumanzu o una storia corta creativa, hè assai impurtante chì i vostri testi sò scritti cun sincerità cumpleta. Questu hè u megliu modu per fà chì i lettori cunfidanu di voi, ch'elli sentenu empatia incù tè. Evite aduprà un tonu cundescendente, ancu infantile. Perchè ùn ci hè nunda chì generà più sfiducia chè e parolle tremendamente farfetched, à prima vista insincera.

In ultimamente, principià una introduzione hè a parte più impurtante di qualsiasi testu. Allora duvete dedicà abbastanza tempu per rende attraente, impressiunanti, impussibile di rifiutà per u publicu di destinazione. Siate assai chjaru di ciò chì vulete scrive, informatevi assai bè, cercate l'ispirazione è creanu informazioni assai chjaru in u vostru cervellu. In questu modu puderà adattà à voi, à u vostru modu di spressione è cun questu, guadagnerete a fiducia è l'attenzione di parechje persone chì vulianu scopre assai più attraversu a vostra scrittura.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.