Cume procrastinà produtivamente?

 

Oghje mi piacerebbe sparte cun voi un esempiu chì illustra l'impurtanza di u significatu chì attribuemu à una situazione, malgradu u caratteru spessu limitante chì suggerenu alcune parolle o definizioni. A nostra mente hè cusì putente chì secondu l'angulu da u quale decidemu di contemplà una certa situazione, l'impattu emotivu di a nostra sperienza pò varia guasi da un estremu à l'altru. È cum'è sapemu, e nostre emozioni determinanu largamente u nostru comportamentu.

Oghje, ciò chì hè valutatu hè l'efficienza massima è a produtività ottenuta in tempi record. Nisun filosofu o gattivu à una piccula farfalla per a finestra. Vulemu azzione immediata è risultati. A prulungazione, vale à dì, l'attu di rimandà i compiti pendenti, hè dunque vista cù un gattivu ochju, da persone pigri ... è ancu cum'è un disordine di cumpurtamentu! Ma ciò chì duvete dumandassi hè u seguente: Serà veramente una procrastinazione stessa chì causa disconfort o u significatu chì li demu? Perchè ciò chì accade hè chì in parechji casi, ci sentimu cusì culpevuli per procrastinà chì finiscimu paralizzati in quella ansietà, immersi in penseri negativi è incapaci di fà nunda. È hè quandu entremu in un ciclu viziosu disfunzionale è stagnemu.

Dunque, una prospettiva troppu rigida è autocastigante pò esse dannosa per a nostra autoimagine è finisce per scuragisce è ancu deprimernusi. Invece, ricerche recenti anu dimustratu chì quandu u nostru discorsu di sè hè più perdonatore in u tonu, sorprendentemente finimu per senteci più cumpetenti è dunque più produttivi. Bè di sicuru. Chì vi motiva u più? Crush you with all the things that duverii fà è ciò chì ùn fate micca, è vi ricurdanu quantu sì inefficace, inutile è merda site? O vi dicu chì forse a vostra mente è / o u vostru corpu vole dì qualcosa cum'è chì avete bisognu di una pausa per esempiu? Perchè a cura di sè ùn hè micca vista cum'è un imperativu è un bisognu legittimu? In i tempi grechi, i filosofi veneravanu a procrastinazione. Eccu cumu si sò sviluppate grandi idee. D’altronde, procrastinà ùn solu ci aiuta à piglià decisioni megliu ma apre ancu spaziu per noi di esse più creativi.. L'ispirazione ùn vene micca quandu simu distratti in permanenza, ma quandu ùn femu nunda è pudemu esse in cunnessione cù noi stessi. In fatti, l'artisti più riesciuti anu generalmente creatu i so capolavori in tempi di crisi.

Cusì, contru à a cridenza pupulare, l'attu di procrastinazione, se trattatu cù l'arte, pò avè benefici sorprendenti. A chjave hè di procrastinà in modu strutturatu.

Sò elencati quì sottu 8 opportunità chì a procrastinazione ci offre:

  1. Andate in palestra. Ùn avete mai tempu per esercità? Questa hè l'occasione perfetta. Inoltre ùn vi burlate micca di pensà chì vi date un lussu, anzi, hè una priorità. E ancu s'ellu hè una mezz'ora, vi senterete più energicu, menu stressatu è a vostra concentrazione migliurà notevolmente dopu.

 

  1. Pulite è ordinate a vostra stanza. U disordine chì i vostri ochji vedenu micca solu riflette u disordine in a vostra testa, ma pò ancu alimentallu. Se vulete pensà chjaramente, cumincià fora ùn hè micca una gattiva idea.

 

  1. Organizatevi. Pigliate l'occasione di fà cumandamenti, urganizà i vostri cartulari, pagà e vostre fatture, ecc. Ancu u fattu di scrive è sternalizà nantu à carta tuttu ciò chì duvete fà aiuta enormamente à smette di pensà mille volte in a vostra testa è riduce in parte u vostru sintimu di mancanza di cuntrollu.

 

  1. Preparate un veru pranzu o cena. I studii mostranu di più in più chì ciò chì manghjemu hà micca solu un forte impattu nantu à a nostra salute fisica, ma ancu nantu à a nostra salute mentale. Certi dicenu ancu chì simu ciò chì manghjemu. Se avete manghjatu male per un pezzu, questu hè l'occasione di curà a vostra salute.

 

  1. Leghjite u ghjurnale è recuperate ciò chì accade in u mondu, o leghje un articulu nantu à un tema chì vi interessa. Ùn serà mai una perda di tempu per cultivassi.

 

  1. Questa hè l'occasione perfetta per scrive, chjamà, o "skype" cù a famiglia o l'amichi avete avutu qualcosa trascuratu ultimamente. Ancu s'ellu ùn pare micca urgente, mantene è mantene boni relazioni hè di a più grande impurtanza in a nostra vita. I mumenti più felici chì ricordemu in a nostra vita tendenu à esse, in a grande maggioranza di i casi, mumenti spartiti cù altri significativi.

 

  1. È se pudete scuntrà cun elli, prufittate di l'occasione. Ùn averemu micca sempre a pussibilità di pudè fà.

 

  1. Fighjate un filmu, un documentariu o un video in relazione à ciò chì state procrastinendu.

 

da Jasmine murga

 

 

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   George Wong dijo

    Articuli assai boni. Complimenti. Solu una curiosità. Cumu generanu articuli, o chì hè a metodulugia per sceglie è sviluppà?

    1.    Jasmine murga dijo

      Salutu Jorge,

      Grazie! Depende. Alcuni articuli venenu da e mo cunniscenze chì aghju accumulatu annantu à l'anni (studii, libri, esperienza, ecc.), Altri da ricerche recenti chì traducu da l'inglese è altri sò mischji. Quandu tiru qualcosa da una pagina web, un altru articulu, o un libru, a fonte apparisce à a fine di l'articulu. Spergu d'avè rispostu à a vostra dumanda.

      riguarda,

      Jasmine