Cumu si sviluppa Agressione?

L'agressione hè un'azione cù l'intenzione di danneghje à qualchissia, Pò esse attraversu un attaccu fisicu o verbale, insulte o minacce, pare ancu esse un modu di mantene l'ordine suciale trà parechje spezie animali.

Ci hè dui tippi di agressione: la funnamintali è l'ostili, u primu hè direttu per ghjunghje à un scopu è l'ostile cerca di fà male à qualcunu altru.

L'autocontrollo hè essenziale per a capacità di regulà u comportamentu è a capacità di inibisce azzioni chì interferiscenu cù un scopu, cumencia à formassi intornu à dui anni di vita Hè una cumpetenza di grande impurtanza per a vita d'ogni ghjornu è fundamentale in a socializazione. A mancanza di autocontrollo hè assuciata à livelli più alti di aggressione.

L'eredità è l'ambiente determinanu u comportamentu umanu, deriva da u mischju trà questi, dunque u comportamentu aggressivu hà cause genetiche è ambientali:

Basi biologichi:

-U Hipotalamu ghjoca un rolu impurtante in l'aggressività, secondu parechje investigazioni, una stimolazione in a so zona laterale pò causà un'agressione è una stimolazione in a so zona mediale pò causà un'agressione affettiva, è ancu una in a so zona dorsale, pò generà una risposta di volu.

-Ltonsillaa hè in relazione cù cumpurtamenti difensivi, cum'è rabbia o aggressione, e ferite in questa zona generanu una diminuzione di l'aggressività è di eccitabilità emotiva.

-Ormoni gonadal cum'è a testosterone, sò ancu intimamente ligati à l'agressione.

-Serotonina in basse dosi riduce e Basse dosi di serotonina riduce a capacità di gestisce a capacità di cuntrullà stati emotivi, si crede chì riducendu stu neurotrasmettitore, Riduce dinò a capacità di sente empatia, chì aiuta à cuntrullà impulsi violenti.

L'etologu Lorenz parla di stintu in u cumpurtamentu di l'animali, dice chì hè legatu à quattru azzioni principali chì sò a paura, a fame, l'agressione è u sessu è chì sti mutivi varienu trà e spezie.

Fattori ambientali

Hay tiurie chì indicanu chì u cumpurtamentu aggressivu hè amparatu per mezu di vari fattori cume associu, (risposta di stimulu d'apprendimentu), cundiziunamentu strumentale o operante (ricumpensa aumenta una risposta), aAmparamentu suciale (Per osservazione o imitazione), oaApprendimentu psicogeneticu.

Sicondu Bandaura, e manifestazioni di aggressione varienu secondu l'età. I preschoolers spessu colpiscenu, mordenu o calci, sò sfidi, opposizioni, distruttivi è intolleranti. I livelli di aggressione diminuiscenu cù l'età cquandu i zitelli diventanu più empatichi.

L'omi tendenu à fà più usu di u tippu d'agressione fisica, mentre chì e donne facenu più usu di l'agressione verbale è relazionale.

SSà chì l'aggressività hà cause multifattoriali. In i zitelli, hè impurtante fighjà nantu à fattori di prevenzione, cume: prumove u rispettu di l'altri, valutazione di e sferenze, tene una relazione di dialogu cù elli, monitoranu i prugrammi televisivi à i quali sò esposti, prumove attività ricreative sane è insegnalli à cuntrullà i so impulsi aggressivi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.