Cume acquistà una forza di volontà inabusibile

Sapete chì forza di vuluntà hè un musculu mentale chì pò esse furmatu? Quelli chì furmanu a so forza di volontà sò più propensi à cunduce una vita felice è riesciuta.

U duttore Roy Baumeister, eminente ricercatore in psiculugia suciale, distilla trè decennii di ricerca accademica in autocontrolu è forza di vuluntà. Stu prestigiosu psicologu suciale identifica apertamente a forza di volontà cum'è "A chjave per u successu è una vita felice".

In u 60, un sociologu chjamatu Walter Mischel era interessatu à cume i zitelli resistenu à a gratificazione immediata. Fattu u famosu esperimentu di marshmallow chì cunsistia à offre à i zitelli una marshmallow subitu o dui se pudianu aspettà 15 minuti. Anu dopu, hà situatu alcuni di i zitelli chì anu participatu à l'esperimentu è hà fattu una scuperta sorprendente.

Ciò chì hà trovu hè chì, ancu tenendu contu di differenze in intelligenza, razza è classe suciale, quelli chì anu resistitu à a voglia di manghjà immediatamente a marshmallow in favore di manghjà duie marshmallow 15 minuti dopu, eranu adulti più sani, più felici è finanziarii più ricchi.

In cuntrastu, i zitelli chì succumbenu à a tentazione anu avutu tassi più alti di fallimentu scolasticu. Sò diventati adulti cù travaglii pocu pagati, anu avutu più prublemi di sovrappesu, prublemi cù droghe o alcolu, è anu avutu più difficoltà à mantene relazioni stabili (parechji eranu monoparentali). Eranu ancu quasi quattru volte più propensi à avè una cundanna criminale.

I risultati di Mischel sò stati cunfirmati da un studiu realizatu in Nova Zelanda.

Bausmister sustene chì a forza di vuluntà hè unu di l'aspetti chì ci distingue da l'animali. A capacità di cuntene i nostri impulsi, di resistere à a tentazione, di fà ciò chì hè giustu è bonu per noi à longu andà hè ciò chì face chì una persona abbia una vita soddisfacente.

Cumu pudemu migliurà a nostra forza di vuluntà?

Cum'è un musculu pudete furmà a vostra forza di volontà. Cù picculi atti di u vostru ghjornu à ghjornu pudete rinfurzà a vostra forza di volontà, esempi: mantene una bona postura, parlà cù frasi cumplette, ... esercizii simplici chì facenu parte di a nostra vita d'ogni ghjornu. Per arricurdassi megliu di u vostru compitu assignatu (per esempiu, avete decisu di ùn parlà male di nimu tuttu u ghjornu), pudete stà o stà in piedi ogni volta chì ùn vi ne arricordate micca. Sicondu Baumister, stu tipu di rinfurzamentu aiuta à mantene l'attenzione.

Un altru bonu cunsigliu chì Baumister ci dà per rinfurzà a forza di volontà hè chì ùn circate micca di fà troppu cose à tempu. Stabilite boni abitudini è rutine chì ùn stinzanu micca a vostra forza di volontà. Amparate cumu fà una lista efficace di e cose da fà.

Ùn vi espone micca à a tentazione È s'ellu ùn a pò micca evità, rende più difficiule per voi di succumbelu.

Questa similitudine di forza di volontà cù un musculu significa chì ci ponu esse segni di stanchezza. Di fronte à stu tippu di segni di fatica, si pò aduttà una misura assai efficace chì cunsiste piglià più glucose. Per esse boni livelli di glucosiu in u vostru corpu, duvete dorme è manghjà bè.

Baumister cita una "dimustrazione impressiunante" di l'argumentu di u glucosiu: un studiu hà dimustratu chì i ghjudici israeliani chì avianu da piglià una decisione difficiule è sensibile nantu à a cuncessione o micca di a libertà conditionale à un certu prigiuneru, anu sceltu di piglià a decisione (in 65% di i casi) dopu à pranzu.

Fuente

Questu articulu vi hà aiutatu? Perchè vulete rinfurzà a vostra forza di vuluntà?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

8 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ghjesù dijo

    Pensu chì st'articulu m'aiuti assai, ti ringraziu

  2.   Mar dijo

    Parlà cù frasi cumplette ... Chì curiosu!. Ùn avia micca pensatu chì era un indicatore di forza di vuluntà. U fattu di lascià e frase à meza strada è ùn trasmette micca ciò chì omu vole quandu avemu a pussibilità, fora di lascià un gattivu gustu in bocca, riflette in parte chì facemu pocu sforzu per pensà, custruisce è cumunicà ciò chì vulemu dì. Grazie!

  3.   Adriana dijo

    Grazie mille per st'articulu in una prova cruciale per uttene a forza di volontà

  4.   invitatu dijo

    Cercu forza di volontà per avanzà in a mo tesi.

    1.    Xavier dijo

      hahahaha hè per quessa chì sò venutu quì

      1.    Xavier dijo

        lol

  5.   Janet dijo

    Grazie per l'articulu, avà capiscu perchè in u libru santu, a bibbia, ci hè sempre cunsigliatu di resistà à a tentazione; vale à dì, avè forza di vuluntà, u scopu hè simplice, esse felice

    1.    Cristianu dijo

      Resistite à u diavulu è ellu hà da fughje da voi. Cumu duvemu fà? A battaglia di a fede richiede ogni oncia di energia, autodisciplina e forza di volontà, finu à l'ultima scintilla di sforzu umanu chì pudemu riunisce. A mo lotta si concentra nantu à u sforzu di mantene una relazione costante è dipendenza cun Diu. A battaglia di a fede di a fede hà da fà cù i spiriti. Avemu da dumandà aiutu à un altru spiritu per luttà in u nostru locu.